Mówi: | Margaret |
Funkcja: | wokalistka |
Margaret: Odrzuciłam propozycję bycia jurorem w „The Voice of Poland”. Nie jestem jeszcze gotowa, aby oceniać innych. Nie dałabym rady.
Margaret zaprzecza medialnym doniesieniom, że zastąpi Edytę Górniak w fotelu jurorskim w nowej edycji „The Voice of Poland”. Piosenkarka dostała wprawdzie taką propozycję, jednak odrzuciła ją, gdyż nie czuje się jeszcze kompetentna oceniać innych. – Jestem tu od niedawna, nie dałabym rady - przyznaje wokalistka.
O tym, że Margaret zostanie nowym jurorem „The Voice of Poland” media spekulowały od tygodni. Wokalistka do tej pory nie odnosiła się do tych informacji.
– Padła taka propozycja, to prawda – przyznała jednak piosenkarka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle – Natomiast bycie trenerem to dla mnie jeszcze za wcześnie. Za mało się znam i powinnam skupić się na robieniu muzyki niż na zasiadaniu i osądzaniu innych. Jestem na początku kariery, dopiero wydałam płytę, więc w tym roku sobie odpuszczę. Natomiast to jest bardzo nobilitujące, że ktoś mi zaufał, pomyślał, że ta dziewczyna da radę – opowiada wokalistka.
Margaret w poprzedniej edycji dwa razy wystąpiła gościnnie, śpiewając z uczestnikami show. Nie wyklucza, że jeśli w przyszłości producenci "The Voice of Poland" zaproponują jej ponownie bycie trenerem, to się zgodzi.
– Jeśli taka propozycja pojawi za jakieś dwie płyty albo za rok, to myślę, że będzie to bardziej odpowiedni czas. Jestem osobą, która bardzo dużo od siebie wymaga i nie umiałabym dziś tym osobom spojrzeć w oczy i nazwać siebie trenerką. Na tym etapie wszyscy byliby lepsi ode mnie, nie czułabym się odpowiedzialna za ich przyszłość, za to jak oni wystąpią – mówi Margaret.
Po ostatniej edycji „The Voice of Poland” z programu odeszły jurorki Justyna Steczkowska i Edyta Górniak, a także współprowadząca program Magdalena Mielcarz. Choć show ponownie rusza już 7 marca, nie wiadomo jeszcze, kto zastąpi piosenkarki. Wiadomo natomiast, że do ekipy prowadzących Tomasza Kammela i Macieja Musiała dołączy Halina Młynkowa.
Czytaj także
- 2024-10-01: Margaret: Wymowa języka francuskiego jest dla mnie bardzo wymagająca. Teraz znowu zaśpiewam w tym języku i mam nadzieję, że pójdzie mi lepiej
- 2024-10-14: Margaret: 15 listopada wydaję kontynuację albumu „Siniaki i cekiny”. Zamykam to wszystko klamrą i czuję, że to otworzy mi drzwi na nowe
- 2022-09-09: Michał Szczygieł: Ze względu na popularność nie zawsze na imprezie czuję się komfortowo. Niektórzy fani bywają męczący
- 2022-08-25: Marta Burdynowicz: Justyna Steczkowska jest wymagająca, ale to wynika z jej profesjonalizmu. Miałyśmy kilka bardzo mądrych i ważnych dla mnie rozmów
- 2022-07-29: Marta Burdynowicz: Nie mam nic przeciwko porównywaniu mnie do Adele. To cudowna artystka
- 2020-09-01: Małgorzata Tomaszewska: Z Marceliną Zawadzką mamy ze sobą kontakt. Nie ma między nami zazdrości, trzymamy za siebie wzajemnie kciuki
- 2020-02-28: Paulina Krupińska-Karpiel: Postaramy się z Damianem Michałowskim być partnerami w „DD TVN”. Nie będziemy rywalizować o puentę
- 2019-12-02: Inteligentne lustra pomogą w doborze kosmetyków i sprawdzą stan skóry. Mogą też pełnić funkcję trenerów fitness czy osobistych asystentów
- 2019-09-11: Aleksander Baron: To jest pierwsza edycja „The Voice of Poland”, gdzie panel trenerski złożony jest z artystów jednego pokolenia. To będzie czuć w programie
- 2019-09-13: Margaret: Jako jurorka jestem bardzo wyrozumiała. Nam też często nie wychodzi i nie jest to koniec świata
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.