Mówi: | Margaret |
Funkcja: | wokalistka |
Margaret: Odrzuciłam propozycję bycia jurorem w „The Voice of Poland”. Nie jestem jeszcze gotowa, aby oceniać innych. Nie dałabym rady.
Margaret zaprzecza medialnym doniesieniom, że zastąpi Edytę Górniak w fotelu jurorskim w nowej edycji „The Voice of Poland”. Piosenkarka dostała wprawdzie taką propozycję, jednak odrzuciła ją, gdyż nie czuje się jeszcze kompetentna oceniać innych. – Jestem tu od niedawna, nie dałabym rady - przyznaje wokalistka.
O tym, że Margaret zostanie nowym jurorem „The Voice of Poland” media spekulowały od tygodni. Wokalistka do tej pory nie odnosiła się do tych informacji.
– Padła taka propozycja, to prawda – przyznała jednak piosenkarka w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle – Natomiast bycie trenerem to dla mnie jeszcze za wcześnie. Za mało się znam i powinnam skupić się na robieniu muzyki niż na zasiadaniu i osądzaniu innych. Jestem na początku kariery, dopiero wydałam płytę, więc w tym roku sobie odpuszczę. Natomiast to jest bardzo nobilitujące, że ktoś mi zaufał, pomyślał, że ta dziewczyna da radę – opowiada wokalistka.
Margaret w poprzedniej edycji dwa razy wystąpiła gościnnie, śpiewając z uczestnikami show. Nie wyklucza, że jeśli w przyszłości producenci "The Voice of Poland" zaproponują jej ponownie bycie trenerem, to się zgodzi.
– Jeśli taka propozycja pojawi za jakieś dwie płyty albo za rok, to myślę, że będzie to bardziej odpowiedni czas. Jestem osobą, która bardzo dużo od siebie wymaga i nie umiałabym dziś tym osobom spojrzeć w oczy i nazwać siebie trenerką. Na tym etapie wszyscy byliby lepsi ode mnie, nie czułabym się odpowiedzialna za ich przyszłość, za to jak oni wystąpią – mówi Margaret.
Po ostatniej edycji „The Voice of Poland” z programu odeszły jurorki Justyna Steczkowska i Edyta Górniak, a także współprowadząca program Magdalena Mielcarz. Choć show ponownie rusza już 7 marca, nie wiadomo jeszcze, kto zastąpi piosenkarki. Wiadomo natomiast, że do ekipy prowadzących Tomasza Kammela i Macieja Musiała dołączy Halina Młynkowa.
Czytaj także
- 2022-09-09: Michał Szczygieł: Ze względu na popularność nie zawsze na imprezie czuję się komfortowo. Niektórzy fani bywają męczący
- 2022-08-25: Marta Burdynowicz: Justyna Steczkowska jest wymagająca, ale to wynika z jej profesjonalizmu. Miałyśmy kilka bardzo mądrych i ważnych dla mnie rozmów
- 2022-07-29: Marta Burdynowicz: Nie mam nic przeciwko porównywaniu mnie do Adele. To cudowna artystka
- 2020-09-01: Małgorzata Tomaszewska: Z Marceliną Zawadzką mamy ze sobą kontakt. Nie ma między nami zazdrości, trzymamy za siebie wzajemnie kciuki
- 2020-02-28: Paulina Krupińska-Karpiel: Postaramy się z Damianem Michałowskim być partnerami w „DD TVN”. Nie będziemy rywalizować o puentę
- 2019-12-02: Inteligentne lustra pomogą w doborze kosmetyków i sprawdzą stan skóry. Mogą też pełnić funkcję trenerów fitness czy osobistych asystentów
- 2019-09-11: Aleksander Baron: To jest pierwsza edycja „The Voice of Poland”, gdzie panel trenerski złożony jest z artystów jednego pokolenia. To będzie czuć w programie
- 2019-09-13: Margaret: Jako jurorka jestem bardzo wyrozumiała. Nam też często nie wychodzi i nie jest to koniec świata
- 2019-09-18: Margaret: Mam ponad 10 tatuaży. Niektóre coś znaczą, a inne są efektem przedłużonej imprezy
- 2019-10-01: Kamil Bednarek: Zwycięstwo w programie wcale nie oferuje wiecznej kariery. Mnie się udało dzięki wiernym fanom
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Teatr
Aleksandra Popławska: Nadopiekuńczość i trzymanie dziecka pod parasolem ochronnym to przemoc psychiczna. Taka toksyczna relacja jak w spektaklu „Czułe słówka” to dobry temat dla psychologa
Najnowsza sztuka warszawskiego Och-Teatru przedstawia losy matki – przedwcześnie owdowiałej, ekscentrycznej Aurory i jej córki Emmy, która jak najszybciej chce wyjść za mąż, by uwolnić się od wpływu rodzicielki. Aleksandra Popławska, wcielająca się w rolę tej pierwszej, zaznacza, że kobiety łączy bliska, ale trudna, wręcz toksyczna więź. Jej zdaniem podobne relacje można zaobserwować również w polskich domach. Dlatego też, ta opowieść z przesłaniem powinna skłonić odbiorców do przemyśleń, bo być może jakieś sytuacje w ich rodzinach wymagają szybkiego uzdrowienia. Spektakl „Czułe słówka” powstał na podstawie jednego z najgłośniejszych amerykańskich filmów sezonu 1983/1984, jednak teatralna wersja została nieco zmodyfikowana.
Edukacja
Cyfrowi nauczyciele będą wsparciem w nauce. To przyszłość sektora edukacji i szkoleń
Branża edukacyjna, szczególnie prywatny sektor szkoleń, coraz mocniej interesuje się technologią cyfrowych bliźniaków. Duże zainteresowanie wynika przede wszystkim z nieograniczonych możliwości skalowania biznesu, jakie daje ta technologia. Stworzenie takiego „awatara” i wyposażenie go w wiedzę ekspercką, jaką ma nauczyciel, trwa dwunastokrotnie krócej niż zdobycie uprawnień do nauczania w szkole. Technologię digital twins z czasem mogłyby przyjąć również szkoły, chociażby z uwagi na braki kadrowe. Tym bardziej że zmienia się profil uczniów, którzy oczekują ich zastosowania w procesie edukacji.
Edukacja
Dorośli nie umieją rozmawiać o dojrzewaniu ze swoimi dziećmi. Młodzi czerpią wiedzę głównie z internetu
Dojrzewanie i to, co w tym okresie dzieje się z ciałem i emocjami, to w wielu polskich domach wciąż temat tabu. Nawet jeśli rodzice i opiekunowie podejmują temat, to często się okazuje, że nie za bardzo wiedzą, jak mają o tym rozmawiać ze swoimi dziećmi. Młodzi najczęściej szukają odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości w internecie, jednak nie zawsze są to jakościowe treści, zgodne z aktualną wiedzą i pochodzące od wykwalifikowanych ekspertów. – Chcieliśmy stworzyć miejsce, gdzie znajdą bezpieczną wiedzę na temat wszystkiego, co się dzieje w ich ciele, głowie i duszy w tak ważnym momencie w ich życiu – mówi Olga Kwiecińska, założycielka i pomysłodawczyni Cześć Ciało.