Newsy

Aleksandra Szwed: kilka razy zgrzytałam zębami z zazdrości, bo koledzy z TTBZ wylosowali piosenki, na które miałam ochotę

2016-05-12  |  06:50

Aktorka jest zadowolona z piosenek, które wykonywała w programie „Twoja twarz brzmi znajomo”. Twierdzi, że aż trzy razy wylosowała swoje wymarzone utwory. Szczególnie mocno zależało jej na wykonaniu „W dobrą stronę” Dawida Podsiadły. Kilka razy zazdrościła jednak kolegom wyniku losowania. Tak było w przypadku Katarzyny Zielińskiej, która wylosowała „When you're good to mama” Queen Latifah.

Aleksandra Szwed jest jedną z czworga finalistów 5. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo”. Nie wygrała wprawdzie żadnego odcinka, zebrała jednak największą liczbę punktów. W ostatnim odcinku do rywalizacji o Złotą Twarz i czek na 100 tys. zł, aktorka stanie z Dariuszem Kordkiem, Katarzyną Pakosińską i Jerzym Grzechnikiem. Gwiazda twierdzi, że udział w programie był dla niej wyjątkowym zawodowym wyzwaniem.

– To jest prawdziwy artystyczny poligon. Z czymś takim się jeszcze przez te 20 lat pracy nie spotkałam – mówi Aleksandra Szwed agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem aktorki przygotowanie się do każdego odcinka programu wymaga od uczestników ogromnej pracy. Gwiazda porównuje to do premiery teatralnej –każdy odcinek to swego rodzaju 2,5 minutowa premiera dla każdego artysty.

– Z tym większą radością patrzyłam na to, że zdarzały się przypadki, że widać było, że dana osoba pracuje nad tym naprawdę z ogromną przyjemnością, bo dzięki temu to trochę ułatwia ten maraton – mówi Aleksandra Szwed.

Uważa, że twórcy programu „Twoja twarz brzmi znajomo” dają uczestnikom możliwość wcielenia się we wspaniałych artystów, często będących ikonami światowej sceny muzycznej. W dziewięciu odcinkach programu Aleksandra Szwed wcieliła się m.in. w Dawida Podsiadłę, Edytę Bartosiewicz, Kamila Bednarka i Beyoncé. Twierdzi, że miała dużo szczęścia – aż trzykrotnie udało jej się bowiem wylosować artystę, na którym bardzo jej zależało.

Udało mi się wylosować m.in. Dawida Podsiadło, o którym naprawdę marzyłam i trzymałam kciuki za każdym razem, jak ten kołowrotek się kręcił, żeby ten utwór dostać. A dostałam go już w drugim odcinku, więc byłam naprawdę zadowolona – mówi Aleksandra Szwed.

Kilkakrotnie jednak zdarzyło się, że aktorka zazdrościła kolegom, że wylosowali artystę, w którego ona sama miała ochotę się wcielić. Zwłaszcza, gdy koledzy sami nie byli zadowoleni z wyniku losowania.

W momencie, kiedy np. Kasia Zielińska wylosowała Queen Latifah, to siedziałam i zgrzytała zębami z zazdrości. Naprawdę marzyło mi się to – mówi Aleksandra Szwed.

Finałowy odcinek 5. edycji programu „Twoja twarz brzmi znajomo” będzie można obejrzeć w sobotę, 14 maja, na antenie telewizji Polsat.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.