Mówi: | Magda Gessler |
Funkcja: | restauratorka, właścicielka i współwłaścicielka restauracji |
Magda Gessler będzie bardziej psychologicznie podchodzić do uczestników „Kuchennych rewolucji”
Magda Gessler zapowiada, że w nowej serii „Kuchennych rewolucji” zmieni podejście do uczestników programu. Znana restauratorka stawia teraz na psychologiczne podejście i stonowane emocje w relacjach z właścicielami restauracji, które będzie próbowała ulepszyć.
„Kuchenne rewolucje” od zawsze charakteryzowały się gwałtownymi emocjami i częstymi wybuchami prowadzącej w sytuacjach, kiedy restauracja nie spełniała jej oczekiwań. Restauratorka przyznaje, że nie była świadoma, jak wpływa na ludzi i że uczestnicy często czują się w jej obecności onieśmieleni.
– Będzie dużo spokojniej, ale mądrzej, bardziej psychologicznie. Lepsze sukcesy, lepsze efekty. Wydaje mi się, że jest ostro wtedy, kiedy naprawdę musi być. A spokojnie i z dystansem wtedy, kiedy może. Wszystkie siły są rozłożone. Już znam efekt mojego działania. Wiem, jaką mam siłę. Wcześniej nie wiedziałam jak działam na ludzi, byłam przerażona, że się mnie boją. Teraz wiem, kiedy mogą się bać i dlaczego – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magda Gessler.
W nowej serii „Kuchennych rewolucji” popularna restauratorka będzie musiała zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Gessler zapowiedziała, że w jednym z ulepszanych przez nią lokali będzie walczyła z wdzierającą się do kuchni wodą i małą przestrzenią, a kolacja dla 30 osób będzie przygotowywana przy użyciu elektrycznego piecyka. Według Magdy Gessler polskim restauratorom i hotelarzom brakuje wykształcenia na odpowiednim poziomie.
– Nie mają z czego żyć. Nie mają jak żyć. Oni są na dnie. Niektórzy są bardzo wysoko, a mimo to nie potrafią sobie poradzić. Nie ma w Polsce zawodowej szkoły hotelarzy i restauratorów jak w Szwajcarii czy Hiszpanii – mówi Gessler.
Magda Gessler wydała kilka tygodni temu książkę będącą pewnego rodzaju podsumowaniem jej kulinarnej podróży po najróżniejszych zakamarkach Polski. „101 najlepszych restauracji i hoteli w Polsce” to przewodnik kulinarny, który prezentuje restauracje i hotele rekomendowane przez jurorkę „MasterChefa” i prowadzącą „Kuchenne Rewolucje”. Gessler podkreśla, że zawsze stara się odwiedzać znajome restauracje i miejsca, które wywarły na niej pozytywne wrażenie.
– Jeżdżę nawet tysiąc kilometrów po Polsce, by odwiedzić swoje restauracje i sprawdzić moje wybory. Przewodnik był wyborem absolutnie emocjonalnym, subiektywnym. Nikt nie wiedział, że został wybrany. Ja na nikim nie zrobiłam pieniędzy – deklaruje.
Magdę Gessler będzie można oglądać od września na antenie TVN w programach „Kuchenne rewolucje” oraz trzeciej edycji „MasterChefa”.
Joanna Krupa: nominowałam do splasha Magdę Gessler, bo wiele osób chciałoby, żeby oblała się wodą
Magda Gessler: gwiazdka Michelin to tortura
Amaro o Gessler: Nigdy nie była u mnie i nawet nie dowiedziała się, co kładziemy na talerze. To przykre
Czytaj także
- 2024-10-24: Agata Młynarska: Kobiety coraz odważniej rozmawiają na trudne tematy. Bardzo odważnie bronią swojego zdania
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-26: Magda Bereda: Udział w „Tańcu z gwiazdami” to był ciężki czas. Nie mam do nikogo żadnego żalu za oceny, choć czasami były za bardzo krytyczne
- 2024-09-18: Magda Bereda: Boję się o moich znajomych z Wrocławia. Dostali ostrzeżenie, że może ich zalać
- 2024-10-17: Krzysztof Skórzyński: Wkrótce planuję co najmniej dwa nowe single. Jeżeli moja muzyka nie znajdzie słuchaczy, to nie będę miał do nikogo pretensji
- 2024-09-03: Jessica Mercedes: Mój brat został potrącony na pasach, mimo że miał zielone światło. Była to dla nas strasznie stresująca sytuacja
- 2024-09-24: Aleksandra Adamska: Mój kalendarz zapełniony jest po brzegi. Mam taką ilość zobowiązań zawodowych, że nie jestem już w stanie zrobić nic dodatkowego
- 2024-09-20: Mateusz Gessler: Gastronomia mocno się zmienia, bo i portfele naszych klientów się zmieniają. Widać, że zamawiają mniej
- 2024-08-26: Mateusz Gessler: Jako „Halo tu Polsat” nie mamy konkurencji, jesteśmy najlepsi. U nas są najlepsze pary prowadzących i mamy najlepszych kucharzy
- 2024-06-13: Anna Kalczyńska: Ostatni rok dał mi duży oddech i dziś już oglądam „Dzień Dobry TVN” z dystansem. Zmiany doceniamy po jakimś czasie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.