Newsy

Magdalena Schejbal chciałaby wrócić do radia

2015-05-13  |  06:50

Magdalena Schejbal chce kontynuować współpracę z radiem. Aktorka trzy lata temu prowadziła audycję „Schejbalanga” w Polskim Radiu Czwórka i praca bardzo jej się spodobała. Schejbal przyznaje, że plany powrotu do radia są na razie odległe. Gdyby doszło jednak do współpracy z jakąś stacją, marzyłby się jej program na żywo.

Jeszcze wrócę do pracy w radiu. Włożyłam w to tyle wysiłku, tyle pracy i trochę się podszkoliłam w tych kwestiach, zdałam egzamin na kartę radiową i zamierzam to kontynuować. Natomiast na razie dzieje się tyle, że nie da się robić wszystkiego i nie można łapać wszystkich srok za ogon – mówi Magdalena Schejbal.

Jeśli jednak w przyszłości będzie miała okazję zacząć współpracę z radiem, chciałaby prowadzić audycję na żywo.

Bardzo dobrze się czuję w programach na żywo. Odpowiada mi ta adrenalina. Oczywiście zawsze jest trema i zawsze jest stres, ale to jest taka motywująca trema. Wiem, że muszę się spiąć i być na 100-proc. obrotach. To są jednak wszystko odległe plany – wyjaśnia.

Magdalena Schejbal jako radiowiec zadebiutowała w autorskiej audycji „Schejbalanga” w 2012 r. Była to audycja na żywo, podczas której słuchacze mogli dzwonić i wypowiadać się na tytułowy temat w programie. Program utrzymał się przez prawie rok. Obecnie aktorka gra w serialu „Mąż czy nie mąż” w stacji TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.