Newsy

Magdalena Schejbal chciałaby wrócić do radia

2015-05-13  |  06:50

Magdalena Schejbal chce kontynuować współpracę z radiem. Aktorka trzy lata temu prowadziła audycję „Schejbalanga” w Polskim Radiu Czwórka i praca bardzo jej się spodobała. Schejbal przyznaje, że plany powrotu do radia są na razie odległe. Gdyby doszło jednak do współpracy z jakąś stacją, marzyłby się jej program na żywo.

Jeszcze wrócę do pracy w radiu. Włożyłam w to tyle wysiłku, tyle pracy i trochę się podszkoliłam w tych kwestiach, zdałam egzamin na kartę radiową i zamierzam to kontynuować. Natomiast na razie dzieje się tyle, że nie da się robić wszystkiego i nie można łapać wszystkich srok za ogon – mówi Magdalena Schejbal.

Jeśli jednak w przyszłości będzie miała okazję zacząć współpracę z radiem, chciałaby prowadzić audycję na żywo.

Bardzo dobrze się czuję w programach na żywo. Odpowiada mi ta adrenalina. Oczywiście zawsze jest trema i zawsze jest stres, ale to jest taka motywująca trema. Wiem, że muszę się spiąć i być na 100-proc. obrotach. To są jednak wszystko odległe plany – wyjaśnia.

Magdalena Schejbal jako radiowiec zadebiutowała w autorskiej audycji „Schejbalanga” w 2012 r. Była to audycja na żywo, podczas której słuchacze mogli dzwonić i wypowiadać się na tytułowy temat w programie. Program utrzymał się przez prawie rok. Obecnie aktorka gra w serialu „Mąż czy nie mąż” w stacji TVN.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.