Newsy

Magdalena Schejbal chciałaby wrócić do radia

2015-05-13  |  06:50

Magdalena Schejbal chce kontynuować współpracę z radiem. Aktorka trzy lata temu prowadziła audycję „Schejbalanga” w Polskim Radiu Czwórka i praca bardzo jej się spodobała. Schejbal przyznaje, że plany powrotu do radia są na razie odległe. Gdyby doszło jednak do współpracy z jakąś stacją, marzyłby się jej program na żywo.

Jeszcze wrócę do pracy w radiu. Włożyłam w to tyle wysiłku, tyle pracy i trochę się podszkoliłam w tych kwestiach, zdałam egzamin na kartę radiową i zamierzam to kontynuować. Natomiast na razie dzieje się tyle, że nie da się robić wszystkiego i nie można łapać wszystkich srok za ogon – mówi Magdalena Schejbal.

Jeśli jednak w przyszłości będzie miała okazję zacząć współpracę z radiem, chciałaby prowadzić audycję na żywo.

Bardzo dobrze się czuję w programach na żywo. Odpowiada mi ta adrenalina. Oczywiście zawsze jest trema i zawsze jest stres, ale to jest taka motywująca trema. Wiem, że muszę się spiąć i być na 100-proc. obrotach. To są jednak wszystko odległe plany – wyjaśnia.

Magdalena Schejbal jako radiowiec zadebiutowała w autorskiej audycji „Schejbalanga” w 2012 r. Była to audycja na żywo, podczas której słuchacze mogli dzwonić i wypowiadać się na tytułowy temat w programie. Program utrzymał się przez prawie rok. Obecnie aktorka gra w serialu „Mąż czy nie mąż” w stacji TVN.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.