Newsy

Omenaa Mensah: Nie zawsze dziennikarze są przygotowani do rozmów. Kiedyś zapytano mnie o mojego syna, a ja mam córkę

2016-01-29  |  06:50

Prezenterka bywa zaskoczona pytaniami dziennikarzy podczas wywiadów. Twierdzi, że wiele dziwnych pytań wynika z nieprzygotowania reporterów. Była już bowiem pytana o syna, którego w rzeczywistości nie ma, oraz o romans z mężczyzną, którego nawet nie znała.

Omenaa Mensah chętnie rozmawia z dziennikarzami. Udziela obszernych wywiadów, zgadza się również na krótkie rozmowy podczas różnego rodzaju imprez. Twierdzi, że wielokrotnie otrzymała od dziennikarzy dziwne pytania, na które nie była w stanie odpowiedzieć. Wiele z nich wywołało dość zabawną sytuację.

Kiedyś próbowano mnie wkręcić w jakiś romans z kimś, kogo w ogóle nie znałam, przyznam, że byłam lekko zaskoczona. Mówię: kto? – mówi Omenaa Mensah agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziwne pytania wynikają najczęściej z powtarzania medialnych plotek lub nieprzygotowania dziennikarzy. Zdarza się bowiem, że reporterzy nie znają podstawowych faktów na temat swojego rozmówcy.

Kiedyś mnie spytano, jak tam mój syn, a ja mówię: jeszcze się nie narodził, ale pewnie kiedyś, bo przecież mam córkę –  mówi Omenaa Mensah.

Gwiazda TVN pracuje w mediach od ponad dwunastu lat. Jako doświadczona prezenterka oraz osoba udzielająca wielu wywiadów ma radę dla młodych, początkujących dziennikarzy. Przekonuje, że zawsze powinni się dobrze przygotowywać się do każdego wywiadu.

Zawsze jak się przygotowują do rozmowy z kimkolwiek, to warto naprawdę chociaż 2–3 pytania sobie zaplanować –  mówi Omenaa Mensah.

Prezenterka prowadzi program „Domy gwiazd” na kanale Domo+. Odwiedza w nim mieszkania i domy znanych osób ze świata mediów, sztuki, sportu i polityki. Podkreśla, że do każdej rozmowy starannie się przygotowuje i stara się dowiedzieć jak najwięcej na temat przyszłych rozmówców. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.