Mówi: | Omenaa Mensah |
Funkcja: | prezenterka |
Omenaa Mensah: Nie zawsze dziennikarze są przygotowani do rozmów. Kiedyś zapytano mnie o mojego syna, a ja mam córkę
Prezenterka bywa zaskoczona pytaniami dziennikarzy podczas wywiadów. Twierdzi, że wiele dziwnych pytań wynika z nieprzygotowania reporterów. Była już bowiem pytana o syna, którego w rzeczywistości nie ma, oraz o romans z mężczyzną, którego nawet nie znała.
Omenaa Mensah chętnie rozmawia z dziennikarzami. Udziela obszernych wywiadów, zgadza się również na krótkie rozmowy podczas różnego rodzaju imprez. Twierdzi, że wielokrotnie otrzymała od dziennikarzy dziwne pytania, na które nie była w stanie odpowiedzieć. Wiele z nich wywołało dość zabawną sytuację.
– Kiedyś próbowano mnie wkręcić w jakiś romans z kimś, kogo w ogóle nie znałam, przyznam, że byłam lekko zaskoczona. Mówię: kto? – mówi Omenaa Mensah agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Dziwne pytania wynikają najczęściej z powtarzania medialnych plotek lub nieprzygotowania dziennikarzy. Zdarza się bowiem, że reporterzy nie znają podstawowych faktów na temat swojego rozmówcy.
– Kiedyś mnie spytano, jak tam mój syn, a ja mówię: jeszcze się nie narodził, ale pewnie kiedyś, bo przecież mam córkę – mówi Omenaa Mensah.
Gwiazda TVN pracuje w mediach od ponad dwunastu lat. Jako doświadczona prezenterka oraz osoba udzielająca wielu wywiadów ma radę dla młodych, początkujących dziennikarzy. Przekonuje, że zawsze powinni się dobrze przygotowywać się do każdego wywiadu.
– Zawsze jak się przygotowują do rozmowy z kimkolwiek, to warto naprawdę chociaż 2–3 pytania sobie zaplanować – mówi Omenaa Mensah.
Prezenterka prowadzi program „Domy gwiazd” na kanale Domo+. Odwiedza w nim mieszkania i domy znanych osób ze świata mediów, sztuki, sportu i polityki. Podkreśla, że do każdej rozmowy starannie się przygotowuje i stara się dowiedzieć jak najwięcej na temat przyszłych rozmówców.
Czytaj także
- 2024-11-27: Beata Tadla: Ludziom się wydaje, że na wizji wkładamy jakąś maskę, żeby nie pokazywać swojego stosunku do tego, o czym mówimy
- 2024-04-24: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
- 2024-01-10: Beata Sadowska: Czasami czujemy, że życie nas uwiera i chcemy coś zmienić. Boimy się jednak i nie wiemy, jak postawić pierwszy krok
- 2023-03-10: Krzysztof Skórzyński: Dziennikarstwo jest przede wszystkim ciekawością drugiego człowieka. Teraz rozmowy robię dokładnie z taką samą ciekawością jak przez ostatnie 20 lat
- 2023-03-28: Anna Kalczyńska i Ewa Drzyzga: Obecnie w mediach autorytetom nie poświęca się zbyt dużo czasu. Należy szukać ludzi mądrych i z refleksją
- 2021-08-23: Skala nielegalnej inwigilacji nigdy nie była tak duża. Przed oprogramowaniem szpiegowskim nie da się w 100 procentach zabezpieczyć
- 2019-10-24: Milena Sadowska (Miss Polonia): gdy zobaczyłam, w jakich warunkach żyją dzieci w Ghanie, wszystkie moje problemy stały się nieistotne
- 2019-10-31: Vanessa Ponce de Leon (Miss World): Jestem pełna podziwu dla Omeny Mensah. Wydaje się być wspaniałą osobą
- 2019-11-06: Małgorzata Rozenek: Trudno mi pogodzić się z tym, że są rejony na świecie, gdzie dzieci nie mają zapewnionych podstawowych dóbr i beztroskiego dzieciństwa
- 2019-11-04: Omenaa Mensah: Chciałabym, żeby szkoła w Ghanie zaczęła działać od września następnego roku. Teraz chcemy zakupić okna i zrobić wylewki
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych
Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Teatr
Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.