Newsy

Omenaa Mensah: Nie zawsze dziennikarze są przygotowani do rozmów. Kiedyś zapytano mnie o mojego syna, a ja mam córkę

2016-01-29  |  06:50

Prezenterka bywa zaskoczona pytaniami dziennikarzy podczas wywiadów. Twierdzi, że wiele dziwnych pytań wynika z nieprzygotowania reporterów. Była już bowiem pytana o syna, którego w rzeczywistości nie ma, oraz o romans z mężczyzną, którego nawet nie znała.

Omenaa Mensah chętnie rozmawia z dziennikarzami. Udziela obszernych wywiadów, zgadza się również na krótkie rozmowy podczas różnego rodzaju imprez. Twierdzi, że wielokrotnie otrzymała od dziennikarzy dziwne pytania, na które nie była w stanie odpowiedzieć. Wiele z nich wywołało dość zabawną sytuację.

Kiedyś próbowano mnie wkręcić w jakiś romans z kimś, kogo w ogóle nie znałam, przyznam, że byłam lekko zaskoczona. Mówię: kto? – mówi Omenaa Mensah agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Dziwne pytania wynikają najczęściej z powtarzania medialnych plotek lub nieprzygotowania dziennikarzy. Zdarza się bowiem, że reporterzy nie znają podstawowych faktów na temat swojego rozmówcy.

Kiedyś mnie spytano, jak tam mój syn, a ja mówię: jeszcze się nie narodził, ale pewnie kiedyś, bo przecież mam córkę –  mówi Omenaa Mensah.

Gwiazda TVN pracuje w mediach od ponad dwunastu lat. Jako doświadczona prezenterka oraz osoba udzielająca wielu wywiadów ma radę dla młodych, początkujących dziennikarzy. Przekonuje, że zawsze powinni się dobrze przygotowywać się do każdego wywiadu.

Zawsze jak się przygotowują do rozmowy z kimkolwiek, to warto naprawdę chociaż 2–3 pytania sobie zaplanować –  mówi Omenaa Mensah.

Prezenterka prowadzi program „Domy gwiazd” na kanale Domo+. Odwiedza w nim mieszkania i domy znanych osób ze świata mediów, sztuki, sportu i polityki. Podkreśla, że do każdej rozmowy starannie się przygotowuje i stara się dowiedzieć jak najwięcej na temat przyszłych rozmówców. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.