Newsy

Anna Jagodzińska: Nauczyłam się ufać własnemu instynktowi. To mój największy sukces

2015-10-05  |  06:50

Słuchanie siebie i pozytywne myślenie to sposób na sukces według Anny Jagodzińskiej. Modelka twierdzi, że w ciągu dwunastu lat kariery zawodowej nauczyła się ufać swojemu instynktowi. Dzięki temu wie, co jest dla niej dobre, i nie robi niczego wbrew sobie. Za swój największy zawodowy sukces uważa okładkę amerykańskiego „Vogue'a”.

Anna Jagodzińska to jedna z polskich modelek, które odniosły światowy sukces. Od kilku lat pracuje w Stanach Zjednoczonych. Chodziła w pokazach takich domów mody, jak Givenchy, Louis Vuitton, Max Mara. Na swoim koncie ma okładki prestiżowych magazynów mody, m.in. „Vogue'a” i "Harper's Bazaar". Jako pierwsza Polka trafiła też na okładkę amerykańskiego wydania magazynu „Vogue”.

– Największym moim sukcesem w życiu zawodowym jest jak najbardziej amerykańska okładka „Vogue’a”, trzy włoskie okładki ze Stevenem Meiselem. Tak, to jest dla mnie bardzo duży sukces – mówi Anna Jagodzińska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Modelka twierdzi jednak, że w trakcie swojej kariery zawodowej odniosła jeszcze jeden, równie ważny sukces. Nauczyła się bowiem słuchać swojego instynktu i ufać mu.

– Wydaje mi się, że to jest bardzo duży sukces, żeby po prostu się zatrzymać i wsłuchać się w samą siebie, aby wybrać odpowiednią drogę – mówi Anna Jagodzińska. 

Zdaniem modelki słuchanie samego siebie jest niezmiernie ważne w jej zawodzie. Gdy zaczynała karierę w wieku 15 lat, czuła się rzucona na głęboką wodę. Z czasem jednak doszła do etapu, gdy nie robi nic wbrew samej sobie. Taką postawę trzeba jednak w sobie wypracować, a ona uczyła się tego każdego dnia.

– To jest droga, którą trzeba przejść. Wydaje mi się, że nie tylko kobieta pracująca w modelingu, ale każda kobieta zmaga się z różnymi rzeczami – mówi Anna Jagodzińska. 

Innym sposobem Anny Jagodzińskiej na sukces jest pozbycie się negatywnych myśli, przez które traci się zbyt wiele energii. Pozytywne nastawienie do życia modelki to także efekt codziennej pracy nad samą sobą.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.