Mówi: | Paulina Ada Kalińska Joanna Trepka |
Firma: | LOFT37 |
Bohater kreskówek na butach dla dorosłych – nowa kolekcja LOFT37 z wizerunkiem Reksia
Marka LOFT37 pokazała swoją wiosenną kolekcję. Znalazły się w niej buty i torebki z wizerunkiem Reksia – bohatera kultowego serialu animowanego. Autorki linii twierdzą, że Reksio jest nie tylko postacią kochaną przez kilka pokoleń Polaków, lecz także postacią atrakcyjną pod względem graficznym. Część dochodu ze sprzedaży kolekcji zasili konto Fundacji Reksio.
Wiosenna kolekcja marki LOFT37 nosi nazwę LOFT37 Loves Reksio. Autorki linii – Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka – wykorzystały w niej wizerunek Reksia, niewielkiego pieska z kultowej animacji, produkowanej w latach 1967–1990 przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej. Pomysłodawcą i twórcą kreskówki, na której wychowało się kilka pokoleń Polaków, był Lechosław Marszałek.
– Reksio to jest nasza ulubiona bajka rysunkowa. Wpadłyśmy więc na pomysł, żeby pokazać go na naszych torbach i butach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Ada Kalińska.
– W dzisiejszym świecie, w natłoku plastikowego świata, tych wszystkich wykreowanych nagle postaci Reksio jest postacią, która była, jest i będzie. Jest bardzo prawdziwy i znany, pomimo że w czasach, kiedy powstawał, nie było agencji reklamowych, które mogłyby go wykreować – dodaje Joanna Trepka.
Autorki kolekcji nawiązały współpracę z Fundacją imienia Heleny i Lechosława Marszałków „Reksio”. Część dochodów ze sprzedaży najnowszej linii zostanie przeznaczona na działalność fundacji w zakresie utrwalenia słynnej animacji w wersji cyfrowej. Projektantki cieszą się, że przyczynią się do zachowania Reksia dla przyszłych pokoleń.
– Cały świat szczyci się różnymi kreskówkami, a my możemy się poszczycić, że mamy tak pięknego Reksia – mówi Paulina Ada Kalińska.
W limitowanej kolekcji znajduje się pięć modeli butów – trampki, botki, loafersy, szpilki i czółenka – oraz trzy fasony toreb z wizerunkiem uroczego kundelka Reksia. Tak jak w przypadku pozostałych linii marki LOFT37 istnieje możliwość spersonalizowania wszystkich rodzajów butów. Projektantki dają swym klientkom możliwość wybrania koloru obuwia oraz rodzaju aplikacji.
– Mamy Reksia w dwóch wersjach – wyciskanego oraz kolorowego, nadrukowanego – mówi Paulina Ada Kalińska.
Oprócz kolekcji LOFT37 Loves Reksio marka na wiosnę proponuje trzy inne linie. Jest to kolekcja butów w militarnych barwach, linia wykorzystująca motyw zwierząt rysowanych ręką dziecka oraz kolekcja oparta na graficznych wzorach w czarno-białej kolorystyce.
Czytaj także
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-02-22: Ewa Wachowicz: Mam burzę pomysłów na nowy sezon „Ewa gotuje”. Po podróży do Kambodży jestem zafascynowana smakami azjatyckimi
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
- 2023-12-13: Ada Fijał: Projekty Macieja Zienia są na światowym poziomie. Tym nazwiskiem powinniśmy się chwalić za granicą
- 2023-12-18: Edyta Herbuś: Maciej Zień jest bardzo twórczą, ale też trochę nienasyconą osobą. Życzę mu, żeby potrafił się na chwilę zatrzymać po wielkim sukcesie jego kolekcji
- 2023-02-08: Katarzyna Zdanowicz: Gama kolorów i fasonów odpowiednich na wizję się zmienia. Po kilkunastu latach pracy w telewizji już nie mam ochoty na granatowe marynarki
- 2022-11-15: Dorota Goldpoint: Zaczynam podbijać amerykański rynek mody. Suknie przygotowane dla Agaty Dudy zrobiły furorę podczas ważnej międzynarodowej gali w Waszyngtonie
- 2022-11-18: Gosia Baczyńska: 25 lat mojej działalności to był bardzo ekscytujący, morderczy czas, ale też pełen sukcesów. Już nie przejmuję się tym, jak moja kolekcja zostanie odebrana
- 2022-09-05: Monika Richardson: Kocham dobre materiały jak wełnę czy jedwab. Kolory muszą być jednolite, jak najmniej łączek, kwiatków, kwadracików
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Finanse
Zbiórki internetowe przestały się już kojarzyć wyłącznie z finansowaniem leczenia. Ludzie zbierają także na podstawowe potrzeby i realizację marzeń
Połowa Polaków wspiera zbiórki charytatywne online – wynika z raportu przygotowanego przez SW Research dla Allegro. Najczęściej przekazujemy datki na pomoc humanitarną związaną z kataklizmami, wsparcie chorych, pomoc dzieciom czy zwierzętom. Jeszcze do niedawna zbiórki internetowe kojarzyły się głównie z finansowaniem terapii czy rehabilitacji dla ciężko chorych, ale coraz częściej ludzie zbierają na podstawowe potrzeby, takie jak żywność czy opał na zimę, ale również na realizację marzeń.