Newsy

Bohater kreskówek na butach dla dorosłych – nowa kolekcja LOFT37 z wizerunkiem Reksia

2016-03-15  |  06:45

Marka LOFT37 pokazała swoją wiosenną kolekcję. Znalazły się w niej buty i torebki z wizerunkiem Reksia – bohatera kultowego serialu animowanego. Autorki linii twierdzą, że Reksio jest nie tylko postacią kochaną przez kilka pokoleń Polaków, lecz także postacią atrakcyjną pod względem graficznym. Część dochodu ze sprzedaży kolekcji zasili konto Fundacji Reksio.

Wiosenna kolekcja marki LOFT37 nosi nazwę LOFT37 Loves Reksio. Autorki linii – Paulina Ada Kalińska i Joanna Trepka – wykorzystały w niej wizerunek Reksia, niewielkiego pieska z kultowej animacji, produkowanej w latach 1967–1990 przez Studio Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej. Pomysłodawcą i twórcą kreskówki, na której wychowało się kilka pokoleń Polaków, był Lechosław Marszałek.

Reksio to jest nasza ulubiona bajka rysunkowa. Wpadłyśmy więc na pomysł, żeby pokazać go na naszych torbach i butach – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Paulina Ada Kalińska.

W dzisiejszym świecie, w natłoku plastikowego świata, tych wszystkich wykreowanych nagle postaci Reksio jest postacią, która była, jest i będzie. Jest bardzo prawdziwy i znany, pomimo że w czasach, kiedy powstawał, nie było agencji reklamowych, które mogłyby go wykreować – dodaje Joanna Trepka.

Autorki kolekcji nawiązały współpracę z Fundacją imienia Heleny i Lechosława Marszałków „Reksio”. Część dochodów ze sprzedaży najnowszej linii zostanie przeznaczona na działalność fundacji w zakresie utrwalenia słynnej animacji w wersji cyfrowej. Projektantki cieszą się, że przyczynią się do zachowania Reksia dla przyszłych pokoleń.

– Cały świat szczyci się różnymi kreskówkami, a my możemy się poszczycić, że mamy tak pięknego Reksia – mówi Paulina Ada Kalińska.

W limitowanej kolekcji znajduje się pięć modeli butów – trampki, botki, loafersy, szpilki i czółenka – oraz trzy fasony toreb z wizerunkiem uroczego kundelka Reksia. Tak jak w przypadku pozostałych linii marki LOFT37 istnieje możliwość spersonalizowania wszystkich rodzajów butów. Projektantki dają swym klientkom możliwość wybrania koloru obuwia oraz rodzaju aplikacji.

– Mamy Reksia w dwóch wersjach  wyciskanego oraz kolorowego, nadrukowanego – mówi Paulina Ada Kalińska.

Oprócz kolekcji LOFT37 Loves Reksio marka na wiosnę proponuje trzy inne linie. Jest to kolekcja butów w militarnych barwach, linia wykorzystująca motyw zwierząt rysowanych ręką dziecka oraz kolekcja oparta na graficznych wzorach w czarno-białej kolorystyce.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Gwiazdy

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Infrastruktura

Mazowsze ze specjalną ofertą na Wielkanoc i majówkę. Rośnie zainteresowanie podróżami po regionie

Okres wielkanocny i majówkowy, które w tym roku wypadają bardzo blisko siebie, to czas wzmożonego ruchu turystycznego na Mazowszu. Region, który w ubiegłym roku odwiedziła rekordowa liczba turystów, przyciąga m.in. bogactwem kulturowym, różnorodną ofertą atrakcji i nadwiślańskimi krajobrazami. W okresie Wielkiej Nocy w wielu miejscach odbywają się wydarzenia, które mają przybliżyć świąteczne tradycje pielęgnowane od pokoleń.