Newsy

Ewa Lubert twarzą kolekcji strojów kąpielowych

2015-04-27  |  06:50

Ewa Lubert nawiązała współpracę z firmą, która zaprojektuje dla niej i innych kobiet o podobnej figurze stroje kąpielowe. Modelka nie może mówić o szczegółach, podkreśla za to, że  takich trendów w Polsce jeszcze nie było. Nowa kolekcja ma mieć premierę jeszcze przed letnim sezonem.

 To będą rzeczy, które nie są tak bardzo dostępne u nas, klientki nie są jeszcze przekonane. Będzie trochę seksownej kolekcji, ale też bardzo delikatnej, podchodzącej pod sportowy styl. Jestem zawodowym sportowcem, więc uderzę w te klimaty. Nie chcę zdradzać szczegółów, ale myślę, że będzie duże grono odbiorców, bo takie rzeczy podobają się wielu moim koleżankom i znajomym. Zobaczymy, co z tego wyjdzie. Jest to totalna zabawa, taki mały eksperyment – powiedziała Ewa Lubert w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Nowa kolekcja ma pokazać się jeszcze przed letnim sezonem. Rok temu marka Caprice zaprojektowała dla Ewy Lubert specjalną linię bielizny.

Gwiazda przyznaje, że lubi modnie wyglądać, jednak ze względu na swoją drobną sylwetkę, często ma problem z doborem ubrań.

Jest mi trudno coś na siebie kupić. Buty to już tragedia, ponieważ mam stopę 34,5. Wspomagam się tylko projektantami. Oni są w stanie zrobić dla mnie specjalne buty czy zaprojektować ubrania – podkreśla Ewa Lubert.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.