Newsy

Ewa Mielnicka: Narzeczony podpowiada mi, jak się ubrać

2015-09-23  |  06:50

Mam super stylistę w domu – mówi Ewa Mielnicka. Twierdzi, że to narzeczony podpowiada jej, jak się ubrać, czasem też odradza jej pewne stylizacje. Miss Polski nie ukrywa, że czasem dochodzi na tym tle do poważnych sprzeczek.

Ewa Mielnicka twierdzi, że nie przywiązuje zbyt dużej wagi do codziennych stylizacji. Dla niej liczy się przede wszystkim wygoda. Dlatego bardzo często zdaje się na pomoc narzeczonego, który chętnie pomaga jej w wyborze odpowiedniej stylizacji.

Mam świetnego stylistę w domu, który mi podpowiada, jak się ubrać, a na butach zna się chyba najlepiej: każdy jego wybór to strzał w dziesiątkę. I całe szczęście, ponieważ dzięki temu zawsze moje wybory są doskonałe – mówi Ewa Mielnicka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Miss Polski wie, że zawsze może liczyć na obiektywną ocenę każdej swojej stylizacji. Narzeczony nigdy nie zbywa jej komplementem i stwierdzeniem, że dobrze wygląda, jeśli widzi jakieś niedociągnięcie. Ewa Mielnicka nie ukrywa, że czasem po krytyce ze strony narzeczonego jest jej przykro, bywa nawet, że staje się to przyczyną kłótni.

Wiem, że mówi to szczerze, więc muszę mu to wybaczyć i za każdym razem pytam się go o zdanie. On mi pomaga i gdzieś tam jeszcze koryguje moje błędy – mówi Ewa Mielnicka. 

Ulubiona część garderoby najpiękniejszej Polki to buty. Mielnicka ma w domu całą ich kolekcję: od modeli sportowych do wieczorowych szpilek. Ze względu na konieczność wieczornych wyjść, związanych z obowiązkami Miss, Ewa Mielnicka posiada sporo eleganckich pantofli, preferuje jednak buty na płaskim obcasie ze względu na komfort ich noszenia. Zwraca jednak uwagę na to, by nawet wygodne buty były ładne.

Dosyć dużo podróżuję i rzeczywiście jest mnie wszędzie pełno, więc nie mogę sobie pozwolić na żadne niedogodności związane z moimi stopami. One lubią wygodę, lubią też, jak mają ładne buty na sobie – mówi Ewa Mielnicka.

Miss Polski twierdzi jednak, że nie magazynuje butów. Chętnie oddaje te, które podobają się koleżankom. Traktuje to jako pretekst do kupienia kolejnej pary.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.