Newsy

Gabi Drzewiecka: Obwieszam się biżuterią jak choinka. Raczej nie zdarza się, żebym wyszła z domu w ogóle bez biżuterii

2021-06-21  |  06:21
Mówi:Gabi Drzewiecka, dziennikarka
Joanna Racewicz, dziennikarka
Grażyna Wolszczak, aktorka
Bogna Sworowska, modelka
  • MP4
  • Prezenterka tłumaczy, że z każdym rokiem jest coraz bardziej świadomą osobą. Kocha bawić się biżuterią i kiedy tworzy stylizację, uzupełnia ją mnóstwem dodatków, które pozwalają jej wyrazić charakter. Gabi Drzewiecka obok innych gwiazd pojawiła się na wydarzeniu z okazji 10-lecia marki Mokobelle. Goście mogli zobaczyć jubileuszową kolekcję marki.

    – Założycielki marki są wspaniałymi kobietami. Mają mnóstwo pomysłów, są bardzo inspirujące. Spotkania z nimi zawsze przebiegały w super babskiej atmosferze. Moja mama pojawiła się na tej sesji, więc było bardzo przyjemnie. Zawsze będę myślała ciepło o Mokobelle, zwłaszcza że biżuteria to dla mnie absolutny must have. Obwieszam się jak choinka, raczej nie zdarza się, żebym wyszła z domu w ogóle bez biżuterii – mówi w rozmowie z agencją Newseria Lifestyle Gabi Drzewiecka.

    Joanna Racewicz jest podobnego zdania. Polską markę Mokobelle pokochała już wiele lat temu. Tłumaczy, że ceni przede wszystkim uniwersalność i ponadczasowość projektów. Jej zdaniem biżuteria ta prezentuje się wyjątkowo niezależnie od okazji.  

    – Dla mnie Mokobelle to przede wszystkim serdeczna przyjaźń i ogromna sympatia do dziewczyn, które stworzyły ten projekt. Lubię tę biżuterię za kobiecość, ponadczasowość i za to, że pasuje zarówno do letniej sukienki, jak i zimowego płaszcza. Myślę, że biżuteria to coś, co nas wyróżnia, pokazuje nastrój i oddaje to, co nam w duszy gra. Czasem zakładam coś bardzo drobnego, a czasem mam ochotę na ogromną, przerysowaną historię – mówi Joanna Racewicz.

    Aktorka Grażyna Wolszczak zaznacza, że biżuteria, którą wybiera, zawsze jest bardzo bliska jej sercu. Z niektórymi elementami jest szczególnie związana, dlatego bez nich czuje się nieswojo.  

    – Jestem zaprzyjaźniona z marką już od ładnych paru lat, zawsze coś wyszperam dla siebie, Biżuteria dodaje blasku kobiecie, czasem może być bardziej szalona i tworzyć właściwie całą stylizację. Z codzienną biżuterią, taką jak pierścionki, bransoletki, właściwie się nie rozstaję, Nawet się w niej kąpię, to jest coś bardzo mojego – tłumaczy Grażyna Wolszczak.

    Zdaniem Bogny Sworowskiej markę Mokobelle wyróżniają najwyższa jakość wykonania i autorski design. Biżuteria tworzona jest ręcznie przez zespół projektantek i polskich jubilerów, a to czyni ją wyjątkową i niepowtarzalną. Filozofia, którą kieruje się brand, również jest bliska sercu modelki.

    – Kobiety Mokobelle to kobiety, które się wzajemnie wspierają i kochają. Jestem tutaj razem z moimi przyjaciółkami. Jesteśmy niezależne, pracowite. W obecnych czasach ogromnie ważne jest, żebyśmy my, kobiety, patrzyły sobie w oczy, mówiły komplementy. To jest nam bardzo potrzebne. Biżuteria dodaje kobiecości, warto ją mieć. Pierwsze ozdoby Mokobelle, które posiadam, mają już 10 lat i są z samego początku marki. Pewne elementy się nie starzeją – zaznacza Bogna Sworowska.

    Modelka przyznaje, że biżuteria jest jej słabością. Dodatki dobiera w zależności od stylizacji oraz samopoczucia. Zazwyczaj decyduje się na wyraźne akcesoria, które podkreślają jej osobowość i sprawiają, że czuje się wyjątkowa.

    – Bardzo minimalistycznie podchodzę do wielu rzeczy. Lubię dużą biżuterię. Małe pierścioneczki nie są dla mnie. Muszę mieć dużo bransoletek, wielkie kolczyki albo dużo naszyjników. Natomiast zdarza mi się na co dzień w ogóle nie nosić biżuterii – dodaje.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Media

    Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

    Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

    Konsument

    Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

    Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.