Newsy

Maffashion: bywanie co miesiąc na imprezach z Wujaszkiem Liestyle to również praca

2014-04-14  |  07:00
Od kilku miesięcy w różnych miastach Polski odbywają się imprezy sygnowane nazwiskami dwójki największych polskich blogerów  Maffashion i Wujaszka Liestyle. Blogerzy na wspólną imprezę w klubie zapraszają co miesiąc poprzez oryginalne filmiki zamieszczane w internecie. Każdy z nich jest w zupełnie innej stylistyce.

Julia Kuczyńska przyznaje, że lubi się bawić i ceni obecność wokół siebie osób, które są spontaniczne i żywiołowe. Taki jest właśnie Wujaszek Liestyle, z którym organizuje od kilku miesięcy imprezy w różnych miastach Polski.

 – Jestem bardzo żywiołowa i towarzyska, lubię się bawić. Co prawda po tych imprezach potem nie mam przez jakieś kilka tygodni ochoty na żadną inną imprezę. Oprócz tego, że tam się bawimy, to jest to również nasza praca – mówi agencji informacji Newseria Lifestyle Julia Kuczyńska, która prowadzi bloga Maffashion.

Imprezy organizowane przez dwójkę blogerów odbyły się już w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu. Za każdym razem Maffashion i Wujaszek Liestyle publikują w sieci nietypowe zaproszenie, a krótkie filmiki, utrzymane w konwencji żartu, zachęcają do wspólnej zabawy z blogerami.

Kiedy spotykają się dwie artystyczne osoby o dość podobnym wyczuciu estetyki i zwariowanej głowie, powstają właśnie takie projekty. Te nasze filmiki są takie troszeczkę z przymrużeniem oka – dodaje Maffashion.

Blogerzy promując pierwszą imprezę, która odbyła się w Lublinie, stworzyli zapowiedź, w której Maffashion jest prezenterką telewizyjną rodem z lat 90. Każde zaproszenie jest utrzymane w innej stylistyce.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.