Newsy

Magdalena Frąckowiak: Aby zbudować swoje imperium modowe, trzeba być przede wszystkim pracowitym. Tacy są twórcy marki Dsquared2

2020-01-20  |  06:13
Play
Current Time 0:00
/
Duration Time 0:00
Remaining Time -0:00
Stream Type LIVE
Loaded: 0%
Progress: 0%
00:00
Fullscreen
00:00
Mute
Playback Rate
1

    Modelka podkreśla, że sukces marki Dsquared2 jest wynikiem wielkiej pracowitości, determinacji, a także ogromnego szacunku dla współpracowników jej twórców – braci Catenów. Frąckowiak wspomina, że przymiarki nowych kolekcji często trwały do późnych godzin wieczornych, ale pomimo zmęczenia projektanci nie wprowadzali nerwowej atmosfery. Zawsze najważniejszy dla nich jest bowiem efekt końcowy, a żeby był zachwycający, potrzeba wiele cierpliwości i żmudnej pracy.

    Dsquared2 istnieje od 25 lat, ale mimo że w świecie mody to stosunkowo młoda marka, to jest bardzo dobrze znana i ceniona. Nieprzypadkowo sklepy tej firmy znajdują się w takich miastach jak: Dubaj, Mediolan, Singapur, Stambuł, Cannes i Hongkong. Bliźniacy Dean i Dan Catenowie szybko bowiem podbili serca gwiazd i miłośników dobrego stylu. Magdalena Frąckowiak, która od lat jest muzą tego duetu, tłumaczy, że w ten sposób procentuje ogrom pracy, jaką do tej pory wykonali i nadal wykonują słynni bracia.

    – Zbudować swoją markę jest bardzo ciężko i też coś o tym wiem, natomiast oni nie przestają pracować i cały czas są pełni energii. To są ludzie, którzy po prostu mają swój cel. Dlatego uważam, że aby zbudować swoje imperium, przede wszystkim trzeba być pracowitym, a oni są bardzo pracowici – mówi agencji Newseria Lifestyle Magdalena Frąckowiak.

    Modelka ceni braci Catenów za profesjonalizm, zaangażowanie i konsekwencję. Z własnych obserwacji wie, że jeśli mają zrealizować jakiś projekt, to późne godziny pracy czy ogromne zmęczenie nie mają najmniejszego znaczenia.

    – Pamiętam przymiarki z nimi. To były czasami wieczorne godziny, bo wiadomo, jest ileś modelek i wszystkim trzeba zrobić przymiarki. Czasami jak jesteś zmęczona, to możesz czuć się podirytowana, bo puszczają emocje, a oni zawsze są mili, spokojni, zawsze z szacunkiem podchodzą do wszystkich – stylistów, modelek, fryzjerów. Wiele rzeczy składa się na ich sukces, nie tylko wspaniały design, spójność czy pracowitość, ale przede wszystkim dobre serce, bo są dobrymi ludźmi. To jest najważniejsze. A czasem może ktoś ma talent, wszyscy są zachwyceni, ale jeśli ten człowiek nie szanuje innych ludzi, to bardzo szybko to się może zmienić – mówi Magdalena Frąckowiak.

    Początkowo bracia Catenowie specjalizowali się w ubraniach męskich, ale w 2003 roku postanowili rozszerzyć swoją działalność i stworzyli pierwszą kolekcję dla kobiet. Cieszyła się ona dużym zainteresowaniem, dlatego też do dziś Dsquared2 prezentuje zarówno kolekcje damskie, jak i męskie. Magdalena Frąckowiak bardzo ceni współpracę z projektantami i podkreśla, że popularność marki jest nagrodą za kreatywność i konsekwentne dążenie do celu jej twórców.

    – Ja ich podziwiam i kocham za energię, ich pracowitość, spójność. Życzę im, żeby ta firma się rozwijała i kiedyś mogli spojrzeć na swoje imperium i powiedzieć: „Wow, to wszystko było tego warte. Te wszystkie godziny pracy, te poty, wszystkie zarówno złe, jak i dobre chwile. Czasem łatwo coś zacząć, ale nie każdy ma taką siłę, żeby to kontynuować, więc naprawdę należy im się szacunek, bo na to zasługują – mówi Magdalena Frąckowiak.

    Czytaj także

    Transmisje online

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Muzyka

    Dziś premiera drugiego albumu Wiktora Dyduły. „Serwuję dużą gamę najróżniejszych emocji”

    Artysta jest niezwykle podekscytowany premierą swojego drugiego albumu, bo jak podkreśla, podaje słuchaczom siebie „na widelcu”, bez żadnych filtrów i zbędnych masek. Serwuje wszystko to, co odczuwa: smutek, radość, niepokój, nadzieję, a przede wszystkim miłość. Wiktor Dyduła zaznacza, że płyta „Tak jak tutaj stoję” dedykowana jest tym, którzy w muzyce cenią szczerość i prawdziwe emocje bez lukru. Krążek zawiera 12 emocjonalnych piosenek, w tym odtworzony 40 mln razy, nominowany do Fryderyków 2025 singiel „Tam słońce, gdzie my”.

    Telekomunikacja

    Wykluczenie cyfrowe szczególnie dotyka generacji silver. T-Mobile wystartował z darmowymi kursami z obsługi smartfona

    44 proc. Polaków w 2023 roku posiadało przynajmniej podstawowe kompetencje cyfrowe przy średniej unijnej na poziomie 56 proc. – wynika z danych Eurostatu. Dla grupy osób powyżej 55. roku życia odsetek ten wynosi kilkanaście procent. T-Mobile – w ramach projektu „Sieć Pokoleń” – burzy cyfrowe bariery oraz pokazuje, jakie możliwości daje technologia. W tym prowadzi cykl warsztatów stacjonarnych oraz udostępnia kurs online z podstaw obsługi smartfona.

    Konsument

    Spada spożycie alkoholu wśród młodzieży. Coraz mniej nastolatków wskazuje na jego łatwą dostępność

    Alkohol jest najbardziej rozpowszechnioną wśród polskiej młodzieży substancją psychoaktywną, choć jego spożycie przez nastolatków znacznie spadło w ciągu trzech ostatnich dekad. Wciąż spory odsetek 15–16-latków uważa, że alkohol jest dla nich łatwo dostępny, ale o ile w przypadku piwa spadek w tym obszarze jest znaczący, o tyle w przypadku wódki delikatny trend spadkowy został w ostatnim badaniu zahamowany. Dostępność zaczyna się jednak nie w sklepie, ale już w domu. Co piąty rodzic jest w tej kwestii na tyle liberalny, że godzi się na spożywanie alkoholu przez dziecko w swojej obecności.

    Nasza strona używa cookies między innymi w celu gromadzenia statystyk oraz prawidłowego funkcjonowania serwisu. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień Twojej przegladarki oznacza, że ciasteczka będa zapisywane na Twoim urządzeniu. Pamietaj, że zawsze możesz zmienić te ustawienia. Kliknij tutaj aby zamknąć