Newsy

Magdalena Frąckowiak: Aby zbudować swoje imperium modowe, trzeba być przede wszystkim pracowitym. Tacy są twórcy marki Dsquared2

2020-01-20  |  06:13

Modelka podkreśla, że sukces marki Dsquared2 jest wynikiem wielkiej pracowitości, determinacji, a także ogromnego szacunku dla współpracowników jej twórców – braci Catenów. Frąckowiak wspomina, że przymiarki nowych kolekcji często trwały do późnych godzin wieczornych, ale pomimo zmęczenia projektanci nie wprowadzali nerwowej atmosfery. Zawsze najważniejszy dla nich jest bowiem efekt końcowy, a żeby był zachwycający, potrzeba wiele cierpliwości i żmudnej pracy.

Dsquared2 istnieje od 25 lat, ale mimo że w świecie mody to stosunkowo młoda marka, to jest bardzo dobrze znana i ceniona. Nieprzypadkowo sklepy tej firmy znajdują się w takich miastach jak: Dubaj, Mediolan, Singapur, Stambuł, Cannes i Hongkong. Bliźniacy Dean i Dan Catenowie szybko bowiem podbili serca gwiazd i miłośników dobrego stylu. Magdalena Frąckowiak, która od lat jest muzą tego duetu, tłumaczy, że w ten sposób procentuje ogrom pracy, jaką do tej pory wykonali i nadal wykonują słynni bracia.

– Zbudować swoją markę jest bardzo ciężko i też coś o tym wiem, natomiast oni nie przestają pracować i cały czas są pełni energii. To są ludzie, którzy po prostu mają swój cel. Dlatego uważam, że aby zbudować swoje imperium, przede wszystkim trzeba być pracowitym, a oni są bardzo pracowici – mówi agencji Newseria Lifestyle Magdalena Frąckowiak.

Modelka ceni braci Catenów za profesjonalizm, zaangażowanie i konsekwencję. Z własnych obserwacji wie, że jeśli mają zrealizować jakiś projekt, to późne godziny pracy czy ogromne zmęczenie nie mają najmniejszego znaczenia.

– Pamiętam przymiarki z nimi. To były czasami wieczorne godziny, bo wiadomo, jest ileś modelek i wszystkim trzeba zrobić przymiarki. Czasami jak jesteś zmęczona, to możesz czuć się podirytowana, bo puszczają emocje, a oni zawsze są mili, spokojni, zawsze z szacunkiem podchodzą do wszystkich – stylistów, modelek, fryzjerów. Wiele rzeczy składa się na ich sukces, nie tylko wspaniały design, spójność czy pracowitość, ale przede wszystkim dobre serce, bo są dobrymi ludźmi. To jest najważniejsze. A czasem może ktoś ma talent, wszyscy są zachwyceni, ale jeśli ten człowiek nie szanuje innych ludzi, to bardzo szybko to się może zmienić – mówi Magdalena Frąckowiak.

Początkowo bracia Catenowie specjalizowali się w ubraniach męskich, ale w 2003 roku postanowili rozszerzyć swoją działalność i stworzyli pierwszą kolekcję dla kobiet. Cieszyła się ona dużym zainteresowaniem, dlatego też do dziś Dsquared2 prezentuje zarówno kolekcje damskie, jak i męskie. Magdalena Frąckowiak bardzo ceni współpracę z projektantami i podkreśla, że popularność marki jest nagrodą za kreatywność i konsekwentne dążenie do celu jej twórców.

– Ja ich podziwiam i kocham za energię, ich pracowitość, spójność. Życzę im, żeby ta firma się rozwijała i kiedyś mogli spojrzeć na swoje imperium i powiedzieć: „Wow, to wszystko było tego warte. Te wszystkie godziny pracy, te poty, wszystkie zarówno złe, jak i dobre chwile. Czasem łatwo coś zacząć, ale nie każdy ma taką siłę, żeby to kontynuować, więc naprawdę należy im się szacunek, bo na to zasługują – mówi Magdalena Frąckowiak.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy

Tomasz Tylicki: Moje psy raz mieszkają u mnie, raz u moich rodziców. Tak sobie po prostu wędrują i jest im dobrze

Prezenter podkreśla, że szczególne miejsce w jego sercu zajmują dwa pupile: Lola i Kiko, ale teraz więcej czasu psiaki spędzają u jego rodziców, bo liczne obowiązki rodzinne i zawodowe nie pozwalają mu na to, by poświęcił im tyle uwagi, ile potrzebują. Tomasz Tylicki zapewnia jednak, że gdy synek trochę podrośnie, a on zrealizuje pewien życiowy plan, to w przyszłości znajdzie sposób na to, aby czworonogi były z nimi na stałe.

Handel

Lekarze apelują o uregulowanie rynku saszetek z nikotyną. Na ich szkodliwe działanie narażona jest głównie młodzież

Saszetki z nikotyną są dostępne na rynku od kilku lat, ale nadal nie ma żadnych unijnych ani krajowych regulacji dotyczących ich oznakowania, reklamy czy sprzedaży. To powoduje, że tzw. pouches są bardzo łatwo dostępne, bez większych problemów można je kupić nawet przez internet, co przekłada się na ich rosnącą popularność, także wśród dzieci i młodzieży. Eksperci apelują o pilne uregulowanie tego rynku.