Newsy

Nowa kolekcja Magdy Hasiak dla wielbicielek asymetrycznych ubrań z dzianiny

2014-03-11  |  06:40
Magda Hasiak, czołowa poznańska projektantka zaprezentowała swoją najnowszą kolekcję SS 2014. W tym sezonie artystka stawia na swoje ulubione szarości oraz zieleń, granat, pudrowy róż i złoto. Projekty zachwycają formą, wykonaniem i asymetrycznymi krojami. 

Znakiem rozpoznawczym kolekcji Magdy Hasiak są minimalistyczne kroje i nietypowe fasony. Na nowy sezon projektantka przygotowała dla swoich klientek asymetryczne bluzki, spodnie-cygaretki, rozkloszowane spódnice oraz proste sukienki.

Przede wszystkim rzeczy wygodne, uniwersalne, takie, które do każdej pory dnia będą dobrze pasować, np. koszula, która w ciągu dnia ze spódnicą stanowi zestaw biurowy, a wieczorem z legginsami jest już zestawem imprezowym – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magda Hasiak.
 
Projektantka po raz kolejny pokazuje, że uwielbia dzianinę, która daje wiele możliwości w projektowaniu.

Dzianina pozwala na bardzo dużą zabawę konstrukcją i jest również wygodna w noszeniu. Koniec z dresem, jest troszeczkę dzianiny dresowej, ale jest użyta w innej formie. Rzeczy są zdekonstruowane, czyli takie charakterystyczne dla mnie, ale wydobywam kobietę, która jest wojowniczką, która chce zawsze wyglądać i czuć się dobrze, ale niekoniecznie w rozwleczonych rzeczach – tłumaczy projektantka.

Projekty Magdy Hasiak to przede wszystkim zabawa geometrią i łączenie odcieni szarości z żywymi kolorami.

To nie jest taka szara szarość dresowa, tylko jest elegancka, jest też granat w połączeniu ze złotem. Pokusiłam się również o odcienie zieleni, takiej wojskowej zieleni. Jest też pudrowy róż, który też świetnie gra i z czarnymi rzeczami, gdzie jest elegancki i z szarymi, gdzie jest bardzo kobiecy i delikatny. Przemyciłam trochę złota – mówi Magdy Hasiak

Magda Hasiak tworzy  dla niezależnych i pewnych siebie kobiet, które poszukują niecodziennych rozwiązań.

Nie chodzi o to, że jestem przeciwniczką podążania za trendami, tylko uważam, że każda kobieta ma swój charakter i swoje potrzeby. To też nie jest tak, że się zmieniamy z trendami. Są rzeczy, których nigdy na siebie nie założymy, a są takie, które są w trendach i które jak najbardziej przylgną do nas na wiele lat – dodaje projektantka.

Magda Hasiak przyłączyła się również do tegorocznej V edycji kampanii „Piękna, bo zdrowa” i zaprojektowała kreacje dla jej pięciu ambasadorek akcji: Małgorzaty Foremniak, Katarzyny Pakosińskiej, Mai Hirsch, Idy Karpińskiej oraz Violi Kołakowskiej. Celem akcji jest zmiana podejścia kobiet do własnego zdrowia i przypominanie o potrzebie wykonywania regularnych badań ginekologicznych.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.