Mówi: | Magda Hasiak |
Funkcja: | projektantka mody |
Nowa kolekcja Magdy Hasiak dla wielbicielek asymetrycznych ubrań z dzianiny
– Przede wszystkim rzeczy wygodne, uniwersalne, takie, które do każdej pory dnia będą dobrze pasować, np. koszula, która w ciągu dnia ze spódnicą stanowi zestaw biurowy, a wieczorem z legginsami jest już zestawem imprezowym – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magda Hasiak.
– Dzianina pozwala na bardzo dużą zabawę konstrukcją i jest również wygodna w noszeniu. Koniec z dresem, jest troszeczkę dzianiny dresowej, ale jest użyta w innej formie. Rzeczy są zdekonstruowane, czyli takie charakterystyczne dla mnie, ale wydobywam kobietę, która jest wojowniczką, która chce zawsze wyglądać i czuć się dobrze, ale niekoniecznie w rozwleczonych rzeczach – tłumaczy projektantka.
Projekty Magdy Hasiak to przede wszystkim zabawa geometrią i łączenie odcieni szarości z żywymi kolorami.
– To nie jest taka szara szarość dresowa, tylko jest elegancka, jest też granat w połączeniu ze złotem. Pokusiłam się również o odcienie zieleni, takiej wojskowej zieleni. Jest też pudrowy róż, który też świetnie gra i z czarnymi rzeczami, gdzie jest elegancki i z szarymi, gdzie jest bardzo kobiecy i delikatny. Przemyciłam trochę złota – mówi Magdy Hasiak
Magda Hasiak tworzy dla niezależnych i pewnych siebie kobiet, które poszukują niecodziennych rozwiązań.
– Nie chodzi o to, że jestem przeciwniczką podążania za trendami, tylko uważam, że każda kobieta ma swój charakter i swoje potrzeby. To też nie jest tak, że się zmieniamy z trendami. Są rzeczy, których nigdy na siebie nie założymy, a są takie, które są w trendach i które jak najbardziej przylgną do nas na wiele lat – dodaje projektantka.
Magda Hasiak przyłączyła się również do tegorocznej V edycji kampanii „Piękna, bo zdrowa” i zaprojektowała kreacje dla jej pięciu ambasadorek akcji: Małgorzaty Foremniak, Katarzyny Pakosińskiej, Mai Hirsch, Idy Karpińskiej oraz Violi Kołakowskiej. Celem akcji jest zmiana podejścia kobiet do własnego zdrowia i przypominanie o potrzebie wykonywania regularnych badań ginekologicznych.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-10-08: Magda Bereda: Chcę się totalnie poświęcić muzyce. Właśnie Piotr Rubik w Miami, a ja w Warszawie tworzymy wspólną płytę
- 2024-09-26: Magda Bereda: Udział w „Tańcu z gwiazdami” to był ciężki czas. Nie mam do nikogo żadnego żalu za oceny, choć czasami były za bardzo krytyczne
- 2024-09-18: Magda Bereda: Boję się o moich znajomych z Wrocławia. Dostali ostrzeżenie, że może ich zalać
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.