Mówi: | Natasza Urbańska |
Funkcja: | aktorka, wokalistka |
N. Urbańska o marce Muses: Zmieniamy strategię i chcemy być dostępne w całej Polsce. Otwieramy się też na innych projektantów
Natasza Urbańska wciąż wierzy w sukces swojej marki Muses, którą założyła z Agnieszką Komornicką. Mimo nieprzychylnych opinii pojawiających się w mediach, które towarzyszą jej od początku działalności na modowym polu, Urbańska wypuszcza kolejne kolekcje i jest zadowolona z zainteresowania, jakim się cieszą. Obecnie zmienia strategię prowadzenia firmy, z czym związane jest zamknięcie butiku w centrum handlowym Plac Unii. Jednak wbrew pozorom gwiazda ma zamiar poszerzyć sieć sprzedaży i tworzyć kolejne, bardziej codzienne linie adresowane do szerokiego grona kobiet.
Natasza Urbańska przyznaje, że od początku prowadzenia marki Muses spotykała się z trudnościami. Mimo to firma przetrwała już dwa lata, co jednak było okupione ciężką pracą i trudnymi decyzjami. Odpowiedzialność za nie w dużej mierze leżała na aktorce, bo jest ona nie tylko twarzą, lecz także prezesem marki.
– Kiedy pokazałyśmy naszą pierwszą kolekcję, nie została ona przyjęta pochlebnie. Nie przejmujemy się jednak tym w ogóle i robimy dalej swoje, wciąż się uczymy. Jesteśmy już 2 lata na rynku modowym, ale był to bardzo trudny czas, bo włożyłyśmy w markę swoje prywatne pieniądze. To nie jest bułka z masłem. Jestem prezesem marki, zatrudniam koło 7 osób, które non stop dla nas pracują – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Natasza Urbańska.
Po 2 latach przyszedł czas na zmiany w działalności firmy. Urbańska i Komornicka postanowiły dotrzeć do szerszego grona klientek w różnych polskich miastach, dlatego zaczynają wprowadzać ubrania Muses do sklepów oferujących wiele marek. Poza tym są one również dostępne w sprzedaży online.
– Zmieniamy strategię marki i chcemy być dostępne w całej Polsce, nie tylko w Warszawie. Stąd decyzja, żeby zamknąć Plac Unii i przenieść się do multibrandów. Już jesteśmy dostępne w Katowicach, Gdańsku, Białymstoku, we Wrocławiu i prowadzimy rozmowy z kolejnymi placówkami. Oprócz tego mamy butik online, który powstał już dwa lata temu i jesteśmy na Mostrami – przypomina gwiazda.
Zmiana strategii wiązała się też z zamknięciem nierentownego butiku w prestiżowym centrum handlowym Plac Unii w Warszawie. W zamian za to projektantki podjęły współpracę ze sklepem Ufufu i za jego pośrednictwem sprzedają swoje kolekcje w Gdańsku i Warszawie.
– Zdecydowałyśmy się opuścić Plac Unii również ze względu na brak ruchu. To centrum potrzebuje jeszcze kilku lat, żeby ludzie się przyzwyczaili do robienia w nim zakupów. Nas jednak nie stać na to, żeby tkwić w pustym miejscu. W Ufufu na Mysiej 3 zostałyśmy przyjęte z otwartymi rękami. Poza tym tu rzeczy się fantastycznie sprzedają. Więc Muses rozpościera skrzydła i ma się bardzo dobrze – podkreśla Natasza Urbańska.
W letniej kolekcji Muses pojawiła się między innymi linia „(Nie)kontrolowane rolowanie” z nadrukami tekstów ze słynnej już piosenki „Rolowanie”. Oprócz tego marka wprowadziła też dresowe tkaniny, które mają wnieść do niej trochę luzu i przyciągnąć nowych odbiorców.
– Uważam, że teledysk do „Rolowania” jest fantastyczny i się go nie wstydzę. Stąd kolekcja „(Nie)kontrolowane rolowanie”, która jest stworzona z przymrużeniem oka. Ponieważ nasza marka jest skierowana do różnych kobiet, tworzymy też podmarki, np. Muses Light. Pod koniec sierpnia pokażemy też ubrania nowej projektantki, ponieważ marka Muses postanowiła otwierać się na innych projektantów i poszerzać swoją linię – deklaruje Natasza Urbańska.
Czytaj także
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-10-01: Monika Mrozowska: Wcieliłam się w rolę prowadzącej formatu youtubowo-instagramowego. Testuję menu w restauracjach i rozmawiam z ciekawymi gośćmi
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-19: Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2024-08-27: Agnieszka Hyży: W nowym programie mamy bardzo doświadczonych prowadzących jak Kasia Cichopek i Maciek Kurzejewski. Będą dla nas absolutnie cenną skarbnicą wiedzy
- 2024-08-08: Joanna Przetakiewicz: Klienci nie odchodzą od fast fashion i co roku rynek wielkich sieciówek bardzo rośnie. Niestety cierpi na tym nasza planeta
- 2024-01-24: Ewa Minge: Opracowałam inteligentną kolekcję ubrań. Projekty mają różnego rodzaju czujniki pozwalające monitorować stan zdrowia
- 2024-01-16: Ewa Minge: Rynek mody udaje, że ma się dobrze, ale tak nie jest. Jesteśmy zalewani przez bardzo tanią modę fast-foodową z Azji, z którą projektantom ciężko jest konkurować
- 2024-01-11: Robert Kupisz: Nigdy nie porównuję się z innymi projektantami, wolę się nimi inspirować. Zawsze wyciągam rękę do moich kolegów i mogą liczyć na moją pomoc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Doda: Podczas koncertów zawsze staram się robić jakieś ekstrashow, by wzbudzić emocje. Mam dużo pomysłów, natomiast wszystko zależy od funduszy i organizatorów
Koncerty Dody to nie tylko popis jej umiejętności wokalnych, ale także spektakularne widowiska. W najbliższy weekend piosenkarka wystąpi podczas Polsat Hit Festiwal w Sopocie i z tej okazji również szykuje show, które ma zachwycić widownię w amfiteatrze i widzów zgromadzonych przed telewizorami. Artystka zdradza, że tym razem planuje między innymi nieco sentymentalny powrót do klimatu musicalu „Metro”. Niezwykłą oprawę będzie miał również jej duet ze Smolastym.
Muzyka
Jeden Osiem L: Przygotowaliśmy nową aranżację utworu „Jak zapomnieć”. Ten przebój śpiewają z nami już kolejne pokolenia

Zespół Jeden Osiem L wystąpi w sobotnim koncercie „Gdzie się podziały tamte prywatki” w ramach Polsat Hit Festiwal. Muzycy cieszą się, że po blisko 20 latach wracają do sopockiego amfiteatru i mają nadzieję, że nowa aranżacja przeboju „Jak zapomnieć” przypadnie do gustu odbiorcom. Łukasz Wółkiewicz i Krzysztof Bączek zdradzają, że poza udziałem w tym wydarzeniu wybiorą się także na spacer po ulubionych miejscach w Sopocie.
Farmacja
Statystyki dotyczące otyłości coraz bardziej niepokojące. Niewielki odsetek chorych podejmuje leczenie

Otyłość generuje gigantyczne koszty zdrowotne i ekonomiczne. Ma to odzwierciedlenie zarówno w wydatkach systemu ochrony zdrowia związanych z leczeniem czy hospitalizacją, jak i kosztach bezpośrednich związanych ze spadkiem produktywności w pracy. W dodatku z otyłością powiązanych jest ok. 200 innych chorób – podkreślają eksperci przy okazji Europejskiego Dnia Walki z Otyłością. Możliwości leczenia otyłości jest coraz więcej, ale pacjenci wciąż za rzadko zgłaszają się po pomoc.