Newsy

Nasycone i odważne kolory, koronka i styl retro najważniejszymi trendami w bieliźnie w sezonie jesień/zima

2014-09-30  |  06:30

Jesienno-zimowe trendy bieliźniane to klasyczna czerń, beż i koronka, ale też odcienie czerwieni, błękitu, granatu, fuksji i fioletu oraz kwiatowe i zwierzęce wzory. W modzie są także falbanki i styl retro.

Sezon jesień/zima będzie nas zaskakiwał kolorami bardzo nasyconymi, soczystymi, przełamującymi smutną, zimową aurę. Ale będziemy też polecać beż przełamany czernią. Taki typowe retro, które możemy wykorzystać w każdej stylizacji. Mamy klasyczną czerń, haft jest udoskonalony świetlistym akcentem, co jest nowością tego sezonu. Mamy do dyspozycji drapieżną czerwień, morski błękit, a hitem tego sezonu będzie granat przełamany fuksją. Królują bardzo nasycone, odważne kolory, ale również panie, które bardziej uwielbiają klasykę, znajdą też coś dla siebie – mówi Magdalena Kasprzyńska, brafitterka marki Dalia, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Wyraziste bustiery i koronkowe biustonosze w kolorach jesieni to propozycja Victoria's Secret. Huit zaprezentował biustonosze z koronką doszytą na ramiączkach i koronkowe body. Marka H&M postawiła na drapowania, przezroczyste wstawki, kwiatowe i zwierzęce wzory, falbanki i koronki. Wiele projektantów sięgnęło do inspiracji stylem retro, trendy są m.in. gorsety, body oraz majtki z podwyższonym stanem.

W tym sezonie bielizna będzie trochę stylizowana latami 40., czyli tutaj mamy do dyspozycji bardziej bieliznę retro, taką wyższą, kryjącą brzuszek, bardziej korygującą nasze kształty. I te panie, które mają taką potrzebę, również odnajdą coś dla siebie – podkreśla Magdalena Kasprzyńska.

Prawidłowo dobrane biustonosze unoszą, podtrzymują i kształtują piersi. Brafitterki podkreślają, że większość kobiet nie umie dopasować odpowiedniego biustonosza do swoich piersi. Powszechny błąd to staniki za luźne w obwodzie ze zbyt małymi miseczkami. Istotne jest również, aby biustonosz był zawsze dobrany do rozmiarów kobiety.

Ważną rzeczą jest to, patrząc na naszą bieliznę, aby wiedzieć o tym, że wykorzystujemy ją 4-6 miesięcy maksymalnie. Jest to spowodowane tym, że zmienia się nasze ciało, dlatego powinnyśmy co 6 miesięcy spróbować sobie dobrać nowy biustonosz i zmienić odpowiednio do naszej sylwetki, żeby biust zawsze utrzymany był na odpowiednim poziomie i żeby był dopasowany do naszych wymiarów, a przede wszystkim byśmy się w nim komfortowo czuły – wyjaśnia brafitterka.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.