Mówi: | Magdalena Kasprzyńska |
Funkcja: | brafitterka marki Dalia |
Nasycone i odważne kolory, koronka i styl retro najważniejszymi trendami w bieliźnie w sezonie jesień/zima
Jesienno-zimowe trendy bieliźniane to klasyczna czerń, beż i koronka, ale też odcienie czerwieni, błękitu, granatu, fuksji i fioletu oraz kwiatowe i zwierzęce wzory. W modzie są także falbanki i styl retro.
– Sezon jesień/zima będzie nas zaskakiwał kolorami bardzo nasyconymi, soczystymi, przełamującymi smutną, zimową aurę. Ale będziemy też polecać beż przełamany czernią. Taki typowe retro, które możemy wykorzystać w każdej stylizacji. Mamy klasyczną czerń, haft jest udoskonalony świetlistym akcentem, co jest nowością tego sezonu. Mamy do dyspozycji drapieżną czerwień, morski błękit, a hitem tego sezonu będzie granat przełamany fuksją. Królują bardzo nasycone, odważne kolory, ale również panie, które bardziej uwielbiają klasykę, znajdą też coś dla siebie – mówi Magdalena Kasprzyńska, brafitterka marki Dalia, w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Wyraziste bustiery i koronkowe biustonosze w kolorach jesieni to propozycja Victoria's Secret. Huit zaprezentował biustonosze z koronką doszytą na ramiączkach i koronkowe body. Marka H&M postawiła na drapowania, przezroczyste wstawki, kwiatowe i zwierzęce wzory, falbanki i koronki. Wiele projektantów sięgnęło do inspiracji stylem retro, trendy są m.in. gorsety, body oraz majtki z podwyższonym stanem.
– W tym sezonie bielizna będzie trochę stylizowana latami 40., czyli tutaj mamy do dyspozycji bardziej bieliznę retro, taką wyższą, kryjącą brzuszek, bardziej korygującą nasze kształty. I te panie, które mają taką potrzebę, również odnajdą coś dla siebie – podkreśla Magdalena Kasprzyńska.
Prawidłowo dobrane biustonosze unoszą, podtrzymują i kształtują piersi. Brafitterki podkreślają, że większość kobiet nie umie dopasować odpowiedniego biustonosza do swoich piersi. Powszechny błąd to staniki za luźne w obwodzie ze zbyt małymi miseczkami. Istotne jest również, aby biustonosz był zawsze dobrany do rozmiarów kobiety.
– Ważną rzeczą jest to, patrząc na naszą bieliznę, aby wiedzieć o tym, że wykorzystujemy ją 4-6 miesięcy maksymalnie. Jest to spowodowane tym, że zmienia się nasze ciało, dlatego powinnyśmy co 6 miesięcy spróbować sobie dobrać nowy biustonosz i zmienić odpowiednio do naszej sylwetki, żeby biust zawsze utrzymany był na odpowiednim poziomie i żeby był dopasowany do naszych wymiarów, a przede wszystkim byśmy się w nim komfortowo czuły – wyjaśnia brafitterka.
Czytaj także
- 2025-06-17: Anna Powierza: Nie lubię kupować nowych rzeczy. Śpię w pościeli po mojej babci i używam ręczników po mojej mamie
- 2025-04-09: Kajra: Nie mam problemu z tym, żeby zakładać te same ubrania wiele razy lub łączyć w inny sposób. Kupuję mało rzeczy, nie lubię wybierać i przymierzać
- 2025-04-24: Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania
- 2025-05-08: Piotr Zelt: Nie latam po sklepach i nie zawalam sobie szafy jakimiś niepotrzebnymi ciuchami. Mam sporo ubrań, które mają po 20 lat, i cały czas je noszę
- 2025-05-12: Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
- 2025-05-05: Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci
- 2025-03-07: Malwina Wędzikowska: Luksusowe marki bardzo podupadły. Miliarderzy noszą się bez logo, a influencerzy przebodźcowali odbiorców towarami z górnej półki
- 2024-10-07: Monika Miller: Moja szafa jest dosyć mała. Lepiej jest mieć mniej rzeczy świetnej jakości, niż kupować kilogramy ubrań i za pół roku je wyrzucać
- 2024-10-25: Anna Głogowska: Piękna jest sztuka z elektroodpadów. Takie ubrania to dobry pomysł na oryginalny strój na czerwony dywan
- 2024-10-23: Monika Mrozowska: Na ściankach dziewczyny lubią wyglądać za każdym razem inaczej. Trochę mi szkoda na to czasu
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.