Newsy

Natalia Siwiec była bliska rozstania się z mężem

2014-02-04  |  07:20

Natalia Siwiec była przekonana, że ze swoim mężem Mariuszem Raduszewskim znają się doskonale. Tymczasem podróż modelki do Indii sprawiła, że dowiedzieli się o sobie wielu nowych rzeczy. Niektóre informacje były tak zaskakujące, że para prawie się rozstała.

W Indiach pracowałam bardzo dużo, ale miałam też sporo czasu na poznawanie tego kraju w samotności. Rozmawiałam z ludźmi mądrzejszymi ode mnie. To sprawiło, że miałam mnóstwo ekstremalnych przemyśleń. Zupełnie zmieniłam postrzeganie świata. To nie spodobało się mojemu mężowi – mówi Natalia Siwiec agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Po powrocie modelki do Polski jej mąż miał wrażenie, że rozmawia z zupełnie inną osobą. Zarzucał jej, że myśli tylko o sobie i chce uzdrawiać świat w pojedynkę.  

Mariusz chciał jeździć ze mną wszędzie, a ja nie godziłam się na to, miałam swoje plany. Każdy musi sam odnaleźć własną drogę. Ja już zrozumiałam, że moja jest inna. Zawsze jesteśmy wobec siebie otwarci i mówimy, co nam się nie podoba, więc powiedziałam, że może będzie lepiej, jak się rozstaniemy – mówi Natalia Siwiec.

To były ciężkie przeżycia. Po tym wszystkim musiałam wracać do równowagi przez pół roku. Ale udało się – dodaje Siwiec.

Para jest ze sobą od ośmiu lat. Mariusz Raduszewski rozwiódł się z poprzednią żoną, by związać się z modelką. Natalia Siwiec niejednokrotnie podkreślała w wywiadach, że jest to miłość jej życia. Niedawno zdecydowali się wystąpić w reality show „Enjoy the View <3 Natalia”. Premierowy odcinek programu będzie emitowany 9 lutego na antenie Viva Polska. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.