Mówi: | Maciej Musiał (aktor) Weronika Książkiewicz (aktorka) Aleksy Komorowski (aktor) Basia Kurdej-Szatan (aktorka) |
Padł ostatni klaps na planie komedii „Dzień dobry, kocham Cię!” Ryszarda Zatorskiego. Premiera w listopadzie
W Warszawie zakończyły się zdjęcia do najnowszego filmu Ryszarda Zatorskiego „Dzień dobry, kocham Cię!”. W komedii romantycznej o szukaniu miłości i niezwykłej roli przypadku w głównych rolach występują Barbara Kurdej-Szatan i Aleksy Komorowski. Film trafi na ekrany kin w listopadzie.
„Dzień dobry, kocham Cię!” opowiada o grupie trzydziestolatków z Warszawy. Urocza i niezależna pracownica korporacji Basia (Kurdej-Szatan) pewnego dnia poznaje na drodze Szymona (Komorowski), lekarza pracującego w jednym z warszawskich szpitali. Przypadkowe spotkanie stanie się punktem wyjścia do serii gagów i kolejnych prób odszukania się pary. Zarówno Basia, jak i Szymon mają nadzieję, że uda im się spotkać ponownie.
– Moja bohaterka znajduje się w takim momencie życiowym, że stwierdza, że chce być niezależna. W ogóle nie myśli o facetach. Zajmuje się pracą, rozwija się, chodzi na fitness, lubi jeździć na rolkach, po prostu zajmuje się sobą. I nagle, akurat w tym momencie, przypadkowo poznaje mężczyznę, który wpada jej w oko – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Barbara Kurdej-Szatan.
– Szymon jest tak bardzo oddany swojej pracy, że wszystko, co niezwiązane z zawodem, nie interesuje go. Kiedy jednak wpada na filmową Basię, zaczyna on niej myśleć, ona zaczyna go intrygować. Mimo że widzieli się tylko raz, postanawiają za wszelką cenę się odnaleźć – dodaje Aleksy Komorowski, filmowy Szymon.
Uczucie dwojga nieznajomych zostanie wystawione nie tylko na próbę czasu. Przystojny lekarz wpada w oko również niepoprawnie romantycznej pielęgniarce Patrycji, granej przez Weronikę Książkiewicz.
– Gram kobietę, która totalnie straciła rozum dla mężczyzny, Mam bardzo duży sentyment do Patrycji, bo pokazuje, jak kobiety zachowują się, kiedy się zakochują, jak się bardzo się starają, co zazwyczaj kończy się źle. Patrycja jest biedna, ponieważ główny bohater, niestety, ma inną wybrankę, ale ona walczy do końca – mówi Weronika Książkiewicz.
Aktorzy pracowali w ostatnich dniach na planie w centrum Warszawy. Zdjęcia do komedii romantycznej powstawały m.in. w klubie fitness. W postać trenera personalnego głównej bohaterki wciela się Maciej Musiał. Aktor bardzo chwali atmosferę na planie i ceni sobie współpracę z Ryszardem Zatorskim.
– Treningi były, podpatrywanie trenerów na siłowni też. Oni zawsze chodzą z notesikiem, z frotką i są uzależnieni od wody, mają na tym punkcie świra, więc to wszystko postaramy się pokazać dzięki tej postaci. Reżyser jest bardzo wyrozumiały, wspiera nas zza kamery i wprowadza taką dobrą, bezpieczną atmosferę. Możemy sobie pozwolić na dużo rzeczy w scenach, bo zawsze wiemy, że on trzyma rękę na pulsie i wszystko wyjdzie dobrze – mówi Musiał.
Poza Barbarą Kurdej-Szatan, Aleksym Komorowskim, Weroniką Książkiewicz i Maciejem Musiałem w obsadzie „Dzień dobry, kocham Cię!” znaleźli się m.in.: Olga Bołądź, Łukasz Garlicki, Anna Dereszowska i Marian Dziędziel. Premiera filmu planowana jest na 7 listopada.
Ilona Felicjańska chce zagrać u Wojciecha Smarzowskiego
Elżbieta Romanowska zagra rolę Penélope Cruz w polskiej wersji musicalu "Nine"
Karolina Gilon („Miłość na bogato”): chciałabym zagrać kobietę z problemami emocjonalnymi
Czytaj także
- 2024-11-18: Maciej Rock: „Must Be the Music” to jeden z moich ulubionych programów. Szczególnie wspominam Korę
- 2024-11-13: Katarzyna Dowbor: Mamy z synem umowę, że nie rozmawiamy o pracy. Cieszę się, że został ciepło przyjęty przez widzów TVN i ma dobre wyniki oglądalności
- 2024-09-17: Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-08-30: Katarzyna Cichopek: Mamy z Maciejem tyle zajętości związanych z produkcjami Polsatu, że musieliśmy zrobić sobie przerwę od naszego podcastu
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-19: Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
- 2024-08-27: Agnieszka Hyży: W nowym programie mamy bardzo doświadczonych prowadzących jak Kasia Cichopek i Maciek Kurzejewski. Będą dla nas absolutnie cenną skarbnicą wiedzy
- 2024-04-24: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
- 2024-04-11: Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Regularne badania profilaktyczne stawiamy sobie za punkt honoru. Chcemy być zdrowi i aktywni
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Psychologia
Martyna Wojciechowska: 82 proc. dzieci przyznaje, że przerastają ich problemy dnia codziennego. Rodzice powinni kształtować w nich sprawczość
Dziennikarka zauważa, że kształtowanie sprawczości u dzieci jest kluczowym aspektem ich rozwoju emocjonalnego, osobistego i społecznego. Jest wdzięczna swoim rodzicom za motywację, ale i wsparcie w tych momentach, kiedy nie wszystko szło po jej myśli. Teraz ona stara się być właśnie taką matką dla swojej nastoletniej córki.
Media
Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach
Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.
Konsument
Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców
Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.