Newsy

Małgorzata Ohme poprowadzi program w TLC: wnoszę oko psychologiczne, inaczej patrzę na świat

2014-06-25  |  07:00
Małgorzata Ohme poprowadzi autorski program „Okiem Ohme” w stacji TLC. Dla znanej psycholog to już drugi w ostatnim czasie projekt, którego jest gospodynią. Rok temu była prowadzącą „Życia od kuchni” w stacji TVP2. Gwiazda, porównywana często do Małgorzaty Rozenek, przyznaje, że to dla niej komplement, jednak robi zupełnie inne rzeczy, związane przede wszystkim ze swoim zawodem.

To porównanie to jest dla mnie nieustające źródło komplementu i dysonansu. Małgosia jest bardzo piękną kobietą, którą podziwiam na okładkach gazet i o której lubię czytać. Zagospodarowujemy jednak inne obszary tematyczne. W mediach, mam nadzieję, funkcjonuję jednak przede wszystkim jako psycholog, czasami dziecięcy, czasami bardziej rodzinny, czasami jako psycholog dla kobiet. Jestem wybierana nie dlatego, że jestem blondynką, czy że mam może ładną buzię, tylko dlatego że wnoszę właśnie takie oko psychologiczne, że inaczej patrzę na świat, że pewnie inaczej zadaję sobie pytania i też pewnie inaczej rozmawiam z bohaterami  – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Ohme.

Psycholożkę od 23 lipca o godz. 22 widzowie stacji TLC zobaczą w nowym autorskim programie „Okiem Ohme”. Będzie to cykl reportaży pokazujący rodziny w różnych życiowych sytuacjach, ze szczególnym zwróceniem uwagi na rolę kobiet.

To jest taka lupa, stąd pewnie tytuł „Okiem Ohme”, na polskie kobiety, gdzieś tam przesiana przez moje doświadczenie. To jest trochę taka obserwacja dziennikarska z myślą psychologiczną. Jestem zachwycona tym projektem, dlatego że bardzo lubię kobiety i w ogóle kobiecość jest dla mnie najciekawszym chyba zjawiskiem – może oprócz dzieci – które istnieje. W związku z tym przyglądanie się właśnie kobietom, które żyją podobnie jak ja, albo może inaczej, jest fascynujące. To jest historia też o mnie – wyjaśnia Małgorzata Ohme w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Obecnie trwają prace nad serią trzech odcinków, które są dokumentami o tym, jak żyją w Polsce kobiety, co jest dla nich ważne, czego się boją, z jakimi problemami się borykają, jak tworzą relacje. Pierwszy odcinek będzie dotyczył przygotowań i obchodzenia Pierwszej Komunii Świętej.

To będzie dokument o trzech rodzinach w Polsce. Staramy się pokazać różne rodziny. Są takie, które chcą zrobić Komunię Świętą na bogato, i są takie, które chcą zrobić na duchowo. Staramy się pokazać je i z perspektywy rodziców, dlaczego jest to dla nich takie ważne wydarzenie i czy nadal duchowe, i z perspektywy dzieci – czy w tym całym chaosie są jeszcze w stanie sobie przypomnieć w ogóle, po co jest ta uroczystość. Myślę, że są fajni bohaterowie, a jak są fajni bohaterowie, to jest ciekawy odcinek – opowiada Małgorzata Ohme.

Małgorzata Ohme jest psychologiem, prowadzi psychoterapię dla dzieci, młodzieży oraz rodzin. Jest także redaktor naczelną magazynu dla rodziców „Gaga”, a także wykładowcą w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Prywatnie ma dwoje dzieci. Oprócz programu „Życie od kuchni” (2013), prowadziła także program „Na pokuszenie” (2009) w stacji Religia.tv.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.