Newsy

Sandra Staniszewska po roli w „Kamieniach na szaniec” dostała pracę w dwóch warszawskich teatrach

2014-08-19  |  06:50

Sandra Staniszewska zadebiutowała w kinie rolą Hali Glińskiej, dziewczyny „Zośki”, w „Kamieniach na szaniec” Roberta Glińskiego. Udział w filmie zapewnił początkującej aktorce popularność i pomógł w rozwoju kariery. Kilka miesięcy po premierze filmu aktorka pracuje w dwóch warszawskich teatrach, a za nowy cel stawia sobie współpracę z Wojciechem Smarzowskim i Agnieszką Holland.

Film „Kamienie na szaniec” wywołał sporo kontrowersji. Konserwatywne środowiska zarzucały Glińskiemu zbyt dużą swobodę w podejściu do adaptowanego materiału oraz przekłamania historyczne. Aktorzy występujący w produkcji uważają, że szum, jaki wytworzył się wokół adaptacji powieści Aleksandra Kamińskiego, pomógł wypromować film.

To był fantastyczny debiut dla nas wszystkich od razu po szkole i energia tych wszystkich młodych ludzi, która się skumulowała, i kampania reklamowa tego filmu dodały nam skrzydeł. Dzięki „Kamieniom na Szaniec” jesteśmy silniejsi i będziemy bardziej rozpychać się łokciami w polskim biznesie filmowym – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle aktorka Sandra Staniszewska.

Udział w „Kamieniach na szaniec” otworzył początkującej aktorce drzwi do kariery teatralnej. Staniszewska pracuje obecnie w dwóch warszawskich teatrach.

Dostałam pracę w dwóch teatrach: w Teatrze Komedia, gdzie gram w spektaklu „La Cage Aux Folles” Grzegorza Chrapkiewicza, zaczynam też pracę w Teatrze IMKA u Tomka Karolaka. Myślę, że to się będzie rozwijało, że teraz trzeba poczekać na coś, co będzie jeszcze większym marzeniem niż „Kamienie na Szaniec”, choć to już była dosyć wysoka poprzeczka. Trzeba było przejść bardzo dużo castingów, żeby znaleźć się w tym filmie – mówi Staniszewska.

Aktorka nie osiada na laurach i mierzy wysoko. Jej celem jest spotkać się na planie filmowym z największymi twórcami polskiego kina: Wojciechem Smarzowskim i Agnieszką Holland. Staniszewska chciałaby pracować zarówno z doświadczonymi twórcami, od których młody aktor może się wiele nauczyć, jak i z debiutantami, którzy często mają nietuzinkowe pomysły i autorską wizję.

Więcej na temat
Gwiazdy Katarzyna Zielińska zagra przebojową prawniczkę w nowym serialu TVP2 Wszystkie newsy
2014-08-14 | 07:10

Katarzyna Zielińska zagra przebojową prawniczkę w nowym serialu TVP2

Moja bohaterka jest jak bulterier – mówi Katarzyna Zielińska. W nowym serialu TVP2 "O mnie się nie martw" aktorka wcieli się w postać przebojowej
Film Bohaterowie „Kamieni na szaniec”: Chcieliśmy odbrązowić „Zośkę”, „Rudego” i „Alka”
2014-03-07 | 06:50

Bohaterowie „Kamieni na szaniec”: Chcieliśmy odbrązowić „Zośkę”, „Rudego” i „Alka”

Dzisiaj do kin wchodzi film „Kamienie na szaniec”. W jego obsadzie znaleźli się głównie debiutanci. Reżyser filmu Robert Gliński odtwórców głównych ról szukał w szkołach
Film Robert Gliński w „Kamieniach na szaniec” stawia na młodych, nieznanych aktorów
2014-03-04 | 06:50

Robert Gliński w „Kamieniach na szaniec” stawia na młodych, nieznanych aktorów

Robert Gliński zdecydował się do swojego najnowszego filmu „Kamienie na szaniec” zaangażować głównie młodych, nieznanych aktorów. Według reżysera nowe twarze są polskiemu kinu

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.