Newsy

Alan Andersz o pracy na planie „39 i pół tygodnia”: Odtwarzanie czegoś po 10 latach nie jest proste. My sami sobie ustawiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko

2019-08-29  |  06:11

Aktor nie ukrywa, że bardzo ucieszył go powrót na plan serialu „39 i pół”.  Choć przez ostatnią dekadą spotykał się z poszczególnymi członkami ekipy przy okazji innych projektów, to do tej produkcji ma wyjątkowy sentyment, bo przyniosła mu ona największą popularność. Aktor ma nadzieję, że nowe odcinki również przypadną widzom do gustu i przyznaje, że wszyscy ciężko pracowali na to, by nie zawieść oczekiwań producenta i odbiorców.

Informacja o kontynuacji serialu „39 i pół” pojawiała się w mediach od dawna. Teraz wiadomo już na pewno, że hit sprzed 10 lat powraca na antenę TVN, ale pod nieco zmienionym tytułem –„39 i pół tygodnia”. Z kontynuacji serii cieszą się odtwórcy głównych ról. Alan Andersz przyznaje, że cała ekipa wróciła na plan z dużym sentymentem i ze zdwojonymi siłami. Szansa na kontynuowanie serialu zobowiązuje bowiem do ciężkiej pracy tak, by zawieść oczekiwań widzów.

Praca była świetna, widać było, że każdemu bardzo zależy. Odtwarzanie czegoś po dziesięciu latach nie jest proste. My sami sobie ustawiliśmy poprzeczkę bardzo wysoko i świadomość tego, że ludzie czekają na to, bo kiedyś świetnie się oglądało nasz serial, dawała nam bardzo dużego kopa. Bardzo chciało się wszystkim, zarówno aktorom, jak i całej ekipie po drugiej stronie kamery. Czuje się, że wszyscy naprawdę dają z siebie maksa – mówi agencji Newseria Lifestyle Alan Andersz.

W kontynuacji serialu również zagrają główni bohaterowie pierwszej serii, m.in. Daria Widawska, Tomasz Karolak, Wojciech Mecwaldowski i Antoni Królikowski.

– Praktycznie cała ekipa, która gra teraz w kontynuacji „39 i pół”, cały czas pracowała w zawodzie, cały czas coś robiła, my się przecinaliśmy gdzieś, widywaliśmy się, także samo ponowne spotkanie na planie nie było szokiem – mówi Alan Andersz.

Tytuł „39 i pół tygodnia” nawiązuje do poprzedniej serii oraz do nowego wątku fabularnego, bowiem właśnie tyle życia pozostało Darkowi, głównemu bohaterowi, od momentu postawienia diagnozy, którą pozna w pierwszym odcinku. Śmiertelna choroba i walka o każdy kolejny dzień będą dla niego największym życiowym zakrętem oraz wpłyną na jego rodzinę i przyjaciół. Alan Andersz, który wciela się w rolę Patryka Jankowskiego, syna głównego bohatera, na razie nie chce zdradzać, jakie perypetie czekają go w odświeżonej wersji produkcji. Natomiast na antenie TVN można już oglądać zwiastun nowych odcinków. Zapowiada on dramatyczne wydarzenia i ciekawe zwroty akcji.

– Wszyscy się boimy, jak to wszystko wypadnie, bo to nigdy nie wiadomo. Jak zobaczymy zmontowane, to wtedy będziemy wiedzieć więcej – mówi Alan Andersz.

Serial „39 i pół tygodnia” będzie można oglądać od 8 września, o godz. 21:30. Reżyserami są Aleksander Pietrzak oraz Maciej Migas. Producentem wykonawczym serialu na zlecenie TVN jest Watchout Studio.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.