Newsy

Dziś Marcin Kwaśny wystąpi w monodramie "Rozkwaś Polaka"

2013-10-18  |  12:47
Marcin Kwaśny, aktor filmowy i telewizyjny, wystąpi dziś w sztuce pt. „Rozkwaś Polaka” w Mazowieckim Teatrze Muzycznym w Warszawie. „Rozkwaś Polaka” to spektakl interaktywny, co oznacza, że także publiczność może brać w nim udział. Przedstawienie jest satyrą polskiej rzeczywistości.

 – Fajne jest to, że widzowie współtworzą spektakl i są czynnie włączeni, nie ma tam momentu na to, żeby się znudzili. Salwy śmiechu pomagają niezwykle w grze, bo nie ma nic lepszego jak odzew publiczności w trakcie trwania sztuki  Pytam publiczność o pewne kwestie, natomiast nie stawiam ich w niezręcznej sytuacji - ludzie chcą odpowiadać, sami się do tego garną – zapewnia Marcin Kwaśny.

Aktor znany głównie z  seriali „Na kocią łapę” oraz „Szpilki na Giewoncie”.Marcin Kwaśny zdradza też, czego publiczność może się spodziewać po monodramie.

Jest to satyra na naszą polską rzeczywistość, na Polaków lubiących narzekać i to jest dla tych wszystkich, którzy się lubią pośmiać sami z siebie, którzy mają dystans do tej naszej polskiej rzeczywistości. Mój główny bohater to jest trochę tak jak Adaś Miauczyński, tylko może nie aż tak zgorzkniały. Ale narzeka na wiele rzeczy i widzi polską rzeczywistość trochę w krzywym zwierciadle.

Monodram „Rozkwaś Polaka” będzie można zobaczyć także 20 października na scenie kameralnej Mazowieckiego Teatru Muzycznego przy ulicy Żeromskiego 29 w Warszawie.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.