Newsy

Zosia Ślotała rozpoczęła współpracę z Omeną Mensah

2013-10-14  |  11:40

Zosia Ślotała została stylistką Omeny Mensah. Obie panie są bardzo zadowolone ze współpracy i zapowiadają, że chcą realizować kolejne pomysły. Jednym z nich będzie projekt dla marki Chaos. 

Bardzo się cieszę z tej współpracy, bo Zosia okazała się naprawdę fantastyczną dziewczyna, bardzo konkretną, wiedzącą czego chce. Pasuje mi bardzo stylem. zaczęłyśmy współpracę dwa tygodnie temu – wyjaśnia Omenaa Mensah.

Gwiazda zdradziła, że razem ze swoją stylistką szykują projekt dla jednej z polskich marek.

Będziemy pracowały razem przy sesji dla marki Chaos. Ja liczę naprawdę na coś bardzo fajnego, na taki powiew świeżości. Zosia jest świetnie wykształconą stylistką, bo studiowała w Mediolanie – zdradza pogodynka.

Omenaa Mensah doceniła też charakter Zosi.

Wydaje się być bardzo konkretną osobą, gdzieś tam od razu złapałyśmy klimat. działa bez zastanowienia, od razu wie, co jej pasuje, a co nie i mnie się to osobiście bardzo podoba, bo nie ma wielkiego opowiadania, jest konkretnie na temat.

Ze współpracy zadowolona jest także sama Zofia Ślotała.

To żywiołowa współpraca, ponieważ Omenaa jest niesamowicie kreatywną osobą, która ma sto pomysłów na raz. Ja moją młodością nadążam za jej tempem, które jest niesamowite. Myślę, że to jest osoba, która jest odważna, a dokładnie w ten sposób możemy połączyć nasze siły, dlatego że ja będę mogła pokazać, co potrafię, a ona jest jedną z niewielu, która będzie chciała to zaprezentować.

Zosia Ślotała współpracuje z największymi polskimi projektantami - m.in. z Łukaszem Jemiołem. Pracowała przy takich produkcjach telewizyjnych jak Top Model czy Taniec z Gwiazdami.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

Handel

W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

Podróże

Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.