Newsy

Agnieszka Grochowska wystąpi w hollywoodzkim filmie z T. Hardym i G. Oldmanem

2014-03-21  |  07:05
Agnieszka Grochowska wystąpi w hollywoodzkim filmie „Child 44” wyprodukowanym przez Ridleya Scotta. Aktorka pojawi się u boku Toma Hardy’ego, Gary’ego Oldmana i Noomi Rapace. 

Grochowska została wybrana do filmu w drodze castingu. Nagranie, które aktorka wysłała producentom, pokonało kilka tysięcy innych zgłoszeń.

Zrobiłam w studio zdjęcia próbne, które zostały zawieszone w internecie. Reżyser je obejrzał i zdecydował, że chciałby, żebym zagrała. Kiedy przyjechałam na zdjęcia, okazało się, że on pod wpływem castingu rozbudował scenę specjalnie dla mnie i że nagle mam bardzo dużo do grania. Bardzo miło to wspominam – mówi Agnieszka Grochowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

„Child 44” to ekranizacja powieści Toma Roba Smitha znanej w Polsce pod tytułem „Ofiara 44”. Obraz opowiada historię historię oficera KGB Lwa Demidowa (Tom Hardy), którego życie wywraca się do góry nogami, kiedy dowiaduje się, że jego zwierzchnicy są zamieszani w serię zabójstw dzieci.

Agnieszka Grochowska nie ukrywa, że jest zachwycona warunkami, w jakich pracują hollywoodzcy twórcy.

Zdjęcia do filmu powstają w cztery miesiące, a nie 30 dni. Ma się dużo więcej czasu. Na jedną scenę przypada cały dzień, a nie na przykład dwie godziny. To był jakiś niezwykły komfort pracy i fantastyczne doświadczenie. Moja rola jest bardzo mała, ale śmiałam się ostatnio, że nie można mnie wyciąć, bo pojawiam się w kluczowych scenach filmu. To było niesamowite doświadczenie, granie z tak wspaniałymi aktorami jak Tom Hardy i Noomi Rapace. Po prostu kompletny odjazd – wspomina aktorka.

Amerykańska premiera „Child 44” planowana jest na drugą połowę 2014 roku. Nie wiadomo, czy film trafi na ekrany polskich kin.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.