Newsy

Agnieszka Woźniak-Starak: Wieczór sylwestrowy to trudna impreza dla prowadzących. Chętnie w tym rok poodpoczywam

2016-12-28  |  06:55

Gwiazda TVN nie tęskni za rolą gospodyni telewizyjnego wieczoru sylwestrowego. Twierdzi, że jest to fajna, ale jednocześnie wyjątkowo trudna dla prowadzących impreza. Muszą oni spędzić wiele godzin na mrozie, cały czas zachowywać gotowość i zagrzewać publiczność do zabawy. Dziennikarka zapewnia, że chętnie w tym roku odpocznie od tej pracy.

Agnieszka Woźniak-Starak drugi rok z rzędu nie poprowadzi wieczoru sylwestrowego na antenie telewizji. W 2015 roku sama prosiła, by dyrekcja TVN zwolniła ją z tego obowiązku, w tym roku również jest zadowolona, że nie została wybrana do roli gospodyni miejskiego sylwestra w Warszawie. Jej zdaniem jest to dla prowadzących bardzo fajna impreza, ale jednocześnie wyjątkowo trudna.

Poprowadziłam parę sylwestrów w swoim życiu, i w TVP, i dwa chyba w TVN, i to jest najtrudniejsza impreza, jaką sobie można wyobrazić dla prowadzących, więc chętnie odpocznę – mówi dziennikarka agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda twierdzi, że podstawowym problemem jest pogoda. Gospodarze wieczoru sylwestrowego muszą spędzić wiele godzin na mrozie, często w niezbyt ciepłych ubraniach. Sama impreza trwa zazwyczaj od godz. 19 do ok. 2 w nocy, dla prowadzących praca zaczyna się jednak już o poranku 31 grudnia – cały program musi być bowiem dobrze przećwiczony.

Pamiętam jak dwa lata temu o 17. skończyliśmy próby i wtedy Marcin Prokop powiedział: „i teraz pomyślcie, że za trzy godziny musimy to zrobić od początku” – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.

Po próbach większość prowadzących dotyka zniechęcenie i poczucie, że jest już zbyt późno na wycofanie się. Odczuwają jednocześnie poczucie odpowiedzialności za przebieg całej imprezy według dziennikarki rola gospodarzy w znacznym stopniu przypomina rolę obsługi technicznej.

– To jest ten team ludzi, którzy muszą być trzeźwi, cały czas gotowi, którzy nie mogą zejść tak jak artyści po zaśpiewaniu piosenki albo trzech, iść do baru i tam się bawić, tylko trzeba cały czas być przytomnym, przygotowanym, pamiętać, co się dzieje, pamiętać swoje teksty – mówi Agnieszka Woźniak-Starak.

W tym roku wieczór sylwestrowy stacji TVN poprowadzą: Magda Mołek, Patricia Kazadi, Marcin Prokop, Olivier Janiak, Filip Chajzer oraz Jankes, dziennikarz radia ESKA. Impreza odbędzie się w Warszawie na pl. Defilad. Będzie trwała od godziny 19 do 1.30. Na scenie warszawiacy zobaczą m.in. Cleo, Agnieszkę Chylińską, Annę Wyszkoni, Varius Manx i Lady Pank.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.