Newsy

Aleksandra Kwaśniewska: Edyta Herbuś to moja serdeczna koleżanka, ale nie przyjaźnimy się

2015-07-03  |  06:55

Aleksandra Kwaśniewska zaprzeczyła medialnym doniesieniom, jakoby Edyta Herbuś była jej przyjaciółką. Tancerkę uważa jedynie za dobrą koleżankę, natomiast wspólne zdjęcia, które były publikowane, wykonywano zazwyczaj na pokazach mody, w których obie panie uczestniczyły.

Nie przyjaźnimy się aż tak bardzo, jak o tym pisano. To jest moja serdeczna koleżanka. Większość zdjęć, które mają świadczyć o naszej niezwykłej zażyłości, to zdjęcia z pokazów mody, gdzie po prostu byłyśmy sadzane razem – mówi Aleksandra Kwaśniewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Gwiazda śledzi jednak dokonania zawodowe Edyty Herbuś i trzyma kciuki za jej sukces.

Lubię Edytę i bardzo jej kibicuję. Cieszę się, że teraz jest na zawodowej wznoszącej fali i mam nadzieję, że osiągnie sukces, bo zasłużyła na to – mówi.

Przez wiele lat media rozpisywały się o przyjaźni Aleksandry Kwaśniewskiej i Edyty Herbuś. Każde wspólne zdjęcie było komentowane. Panie miały wspólną agentkę Małgorzatę Herde, którą półtora roku temu zwolniły, jak donosiły media, za oszustwa finansowe.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.