Newsy

Beata Sadowska: Najbardziej kręci to, co zakryte. Nie trzeba mieć wszystkiego na wierzchu, żeby być atrakcyjną

2017-03-15  |  06:50

Dziennikarka lubi zmysłową bieliznę. Jej zdaniem kobiety powinny nosić ją nie tylko na specjalne okazje, elegancki stanik i figi nawet pod zwykłymi dżinsami dodają bowiem pewności siebie. Do biegania i treningów na siłowni gwiazda zakłada natomiast bieliznę sportową, która zapobiega opadaniu biustu i zwiększa komfort ćwiczeń.

Beata Sadowska uważa, że ładna, zmysłowa bielizna to zakup nie tylko na specjalne okazje. Jej zdaniem noszenie dobrej jakości bielizny także na co dzień dodaje każdej kobiecie pewności siebie i poczucia własnej atrakcyjności, niezależnie od rodzaju okrycia wierzchniego. Nawet nakładając sportowy dres czy zwykłe dżinsy na eleganckie figi i stanik, panie czują się bardziej kobieco i atrakcyjnie.

– Kobieta czuje się bardziej seksy, jak ma na sobie coś, co wie, że po pokazaniu rozgrzewa zmysły, a tak jest tylko dla niej i też jest fajne mówi Beata Sadowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Gwiazda nie ukrywa, że lubi zmysłowe rzeczy, w tym także bieliznę. Chętnie wkłada koronkowe figi i staniki, nawet pod zwykłą odzież wierzchnią i bez specjalnej okazji.

– Uważam, że najbardziej kręci to, co zakryte, że wcale nie trzeba mieć wszystkiego na wierzchu, żeby być atrakcyjną mówi Beata Sadowska.

Dziennikarka nie jest jednak przeciwniczką bielizny sportowej. Jej zdaniem każda kobieta uprawiająca sport lub trenująca na siłowni powinna nosić staniki specjalnie przeznaczone właśnie dla kobiet aktywnych fizycznie. Taka bielizna zapewnia większy komfort podczas ćwiczeń, zapewnia bowiem swobodę ruchów, niweluje zapach potu, utrzymuje skórę w suchości, a także podtrzymuje biust.

– Bez niej biust potrafi się obniżyć o 11 cm, to jest strasznie dużo podczas biegania czy jakichś ćwiczeń fizycznych, więc o to dbam i zwracam na to uwagę mówi Beata Sadowska.

Gwiazda jest wielką miłośniczką sportu. Od lat uprawia bieganie, pływanie, jazdę na rowerze i na nartach. Uczestniczyła w kilkunastu maratonach, obecnie przygotowuje się do kolejnego.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.