Newsy

Beata Sadowska stworzyła torbę z trupią czaszką wysadzaną bursztynami

2013-10-07  |  10:30
Mówi:Beata Sadowska
Funkcja:dziennikarka, prezenterka telewizyjna
  • MP4
  • Beata Sadowska, współtwórczyni toreb marki Zouza zdaje sobie sprawę, jak trudny i kapryśny jest rynek modowy,  a także jak ciężko się na nim wybić. Jednak marka Zouza rozwija się. Teraz powstaje specjalna torba z trupią czaszką wysadzaną bursztynami.

    Rozwijamy się, pojawiamy się w nowych miejscach. Teraz będziemy w serwisie DaWanda – tłumaczy Beata Sadowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

    Zouza cały czas się rozwija, powstają nowe projekty. Dla dziennikarki ważne jest także to, że marka bierze udział w licytacjach na cele charytatywne.

     – Powstają cały czas nowe Zouzy. Ostatnio zrobiłyśmy projekt dla miasta Gdańsk - powstanie Zouza czarna, skórzana z trupią czachą, a mózg tej czachy będzie wysadzany bursztynami. Zouza będzie licytowana na charytatywne cele, także przysłuży się do czegoś dobrego, a to najważniejsze – mówi Beata Sadowska.

    Czytaj także

    Kalendarium

    Więcej ważnych informacji

    Jedynka Newserii

    Jedynka Newserii

    Psychologia

    Luna: W moim życiu jest więcej momentów zwątpienia i bezradności niż szczęścia i ekscytacji. Tylko tego nie pokazuję na Instagramie

    Wokalistka chce, by jej pierwszy singiel zaprezentowany po Eurowizji był symbolem wewnętrznego odrodzenia, nowego początku i nadziei, bo choć życie pełne jest upadków, to najważniejsze jest, by z każdej porażki wyciągnąć odpowiednie wnioski, zawsze walczyć o swoje szczęście i odnaleźć w sobie siłę do działania. „Alive” to pełne emocji, intymne wyznanie Luny, ukazujące jej wewnętrzną walkę z wątpliwościami i przytłaczającymi myślami. Utwór opowiada o stanie zawieszenia między dwoma światami – rzeczywistym, pełnym wyzwań i wyimaginowanym, gdzie można znaleźć chwilowe ukojenie.

    Handel

    W ciągu 5–10 lat spodziewane duże wzrosty sprzedaży żywności ekologicznej. Największą barierą pozostaje niska świadomość konsumentów

    Już blisko 80 proc. polskich konsumentów deklaruje kupowanie żywności ekologicznej – wynika z badania przeprowadzonego dla Polskiej Izby Żywności Ekologicznej przez Stowarzyszenie Delta Partner. Ten odsetek sukcesywnie rośnie, podobnie jak wartość rynku ekologicznej żywności, która według szacunków NIQ wynosi już ok. 2 mld zł, stanowiąc prawie 1 proc. wartości całego rynku spożywczego. Dalsze wzrosty utrudnia jednak fakt, że wielu konsumentów wciąż ma problem z rozpoznaniem produktów bio na sklepowych półkach. Według badań tylko co czwarty klient potrafi prawidłowo rozpoznać w sklepie symbol euroliścia, który gwarantuje, że produkt powstał zgodnie z restrykcyjnymi unijnymi wymogami rolnictwa ekologicznego.

    Podróże

    Klaudia Carlos: Nigdzie nie ma takiego piasku złocistego jak nad Bałtykiem. Mam tam swoje ulubione miejsca, ale lubię też poszukiwać nowych

    Wokół wakacji nad polskim morzem przez lata narosło wiele stereotypów. Prezenterka zapewnia jednak, że ją samą nie zniechęcają ani stwierdzenia, że „jest za drogo”, ani że „zazwyczaj jest zła pogoda”. I choć turyści chociażby ze względu na „paragony grozy” coraz częściej omijają łukiem Morze Bałtyckie, to ona jest konsekwentna w swoich wyborach. Każdego roku stawia właśnie na Bałtyk i przekonuje, że nadmorskie miejscowości są bardziej urokliwe niż zagraniczne kurorty, a polskie piaszczyste plaże nie mają sobie równych.