Newsy

Czarne lub brokatowe usta hitem sylwestrowego makijażu

2016-12-29  |  06:40

Najmodniejszy sylwestrowy look to mocno podkreślone, wyraziste usta w intensywnym kolorze. Klasyczną czerwień warto zastąpić odcieniami pomarańczy lub czerni. Paniom, które wolą akcentować oko, makijażyści proponują grube czarne kreski na górnej powiece lub mocno wytuszowane rzęsy, sprawiające wrażenie posklejanych. 

Makijaż na sylwestrową imprezę ma zwracać uwagę, dlatego powinien być spektakularny, a nawet ekstrawagancki. Zamiast sprawdzonych, stosowanych na co dzień technik makijażowych i neutralnych kosmetyków, warto się zdecydować na nieco mniej standardowe rozwiązania. Inspiracji można poszukać m.in. na światowych wybiegach. 

Proponowane są intensywne kolory ust, brokat aplikowany nie tylko na powiekach, lecz także na ustach, bardzo modny w tym sezonie – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Anna Ampulska, makijażystka. 

Panie, które obawiają się eksperymentów, ale chcą podkreślić wyjątkowy charakter sylwestrowej nocy, mogą się zdecydować na pomadkę w odcieniach mocnego pomarańczu lub klasycznej czerwieni. Odważniejszym kobietom do gustu przypadnie natomiast lustrzana czerń prezentowana na niedawnych pokazach Dior Make-up. 

– Do wykonania takiego makijażu potrzebna nam jest po prostu czarna szminka i bardzo gęsty bezbarwny błyszczyk, który aplikujemy na szminkę – mówi Anna Ampulska. 

Lustrzana czerń na ustach gwarantuje odważny, ekstrawagancki, a jednocześnie niezwykle kobiecy look. W tym roku bardzo modna jest również gruba, czarna kreska na powiekach, znacznie bardziej wyrazista niż w klasycznych makijażach wieczorowych. Na czasie są też mocno wytuszowane rzęsy, sprawiające wrażenie posklejanych. 

– To są trendy na ten sezon. Warto może nie wszystko na raz, ale któryś z tych elementów wykorzystać podczas wykonywania makijażu sylwestrowego – mówi Anna Ampulska. 

Mało które kobiety mogą sobie pozwolić na ekstrawagancję zarówno w makijażu, jak i w stroju. Dlatego stosując tak odważny makijaż sylwestrowy, warto się zdecydować na spokojniejszą, klasyczną w kroju kreację. Bezpiecznym rozwiązaniem jest zawsze nieśmiertelna mała czarna. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Edyta Herbuś: Teraz mam taki moment obfitości, że mogę wybierać role, które są dla mnie najciekawsze. Ale na pewno muszę sobie zafundować reset, żeby utrzymać równowagę w życiu

Tancerka lubi wypoczywać aktywnie. Po intensywnym okresie w pracy najpierw daje sobie jednak chwilę na złapanie oddechu i szybką regenerację, a dopiero później rusza na podbój danej okolicy. Edyta Herbuś zaznacza, że często decyduje się na pasjonujące wyprawy, dzięki którym może zwiedzać i poznawać urokliwe zakątki świata. Ale zdarza się również tak, że wybiera beztroskie wakacje na plaży pod palmami. Tegoroczny urlop będzie jednak krótki.

Media

Wojciech „Łozo” Łozowski: Wziąłem już udział w większości fajnych dużych formatów telewizyjnych. Dostaję też wiele paździerzowych propozycji i je staram się odrzucać

Wokalista miał już okazję uczestniczyć w takich produkcjach jak: „Taniec z gwiazdami”, „Must Be The Music. Tylko muzyka”, „Azja Express”, „Lego Masters” i „Pokonaj mnie, jeśli potrafisz”. Jak podkreśla, bardzo ceni oryginalne projekty telewizyjne, bo dzięki nim może przeżyć wyjątkowe przygody i nauczyć się czegoś nowego. Dlatego też nie wyklucza, że gdy padnie kolejna ciekawa propozycja, znów weźmie udział w podobnym projekcie.

Firma

Przedsiębiorcy chcą mieć wszystkie produkty finansowe i biznesowe na jednej platformie. W takie rozwiązania inwestują banki i firmy leasingowe

Niemal 70 proc. mikro-, małych i średnich firm chciałoby mieć zgromadzone wszystkie produkty finansowe na jednej platformie – wynika z raportu EFL  „Cyfrowa (r)ewolucja na rynku leasingu. Pod lupą”. Dodatkowo chętnie korzystaliby w jej ramach z usług ułatwiających prowadzenie biznesu, jak wsparcie księgowe, prawne, możliwość załatwienia sprawy urzędowej, rezerwacji noclegu na podróż służbową czy zakupu pakietu usług medycznych. Nad takimi hubami dla przedsiębiorców intensywnie pracują zarówno banki, jak i firmy leasingowe. Takie narzędzie udostępnili właśnie Credit Agricole i Grupa EFL.