Newsy

Agnieszka Grochowska wystąpi w hollywoodzkim filmie z T. Hardym i G. Oldmanem

2014-03-21  |  07:05
Agnieszka Grochowska wystąpi w hollywoodzkim filmie „Child 44” wyprodukowanym przez Ridleya Scotta. Aktorka pojawi się u boku Toma Hardy’ego, Gary’ego Oldmana i Noomi Rapace. 

Grochowska została wybrana do filmu w drodze castingu. Nagranie, które aktorka wysłała producentom, pokonało kilka tysięcy innych zgłoszeń.

Zrobiłam w studio zdjęcia próbne, które zostały zawieszone w internecie. Reżyser je obejrzał i zdecydował, że chciałby, żebym zagrała. Kiedy przyjechałam na zdjęcia, okazało się, że on pod wpływem castingu rozbudował scenę specjalnie dla mnie i że nagle mam bardzo dużo do grania. Bardzo miło to wspominam – mówi Agnieszka Grochowska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

„Child 44” to ekranizacja powieści Toma Roba Smitha znanej w Polsce pod tytułem „Ofiara 44”. Obraz opowiada historię historię oficera KGB Lwa Demidowa (Tom Hardy), którego życie wywraca się do góry nogami, kiedy dowiaduje się, że jego zwierzchnicy są zamieszani w serię zabójstw dzieci.

Agnieszka Grochowska nie ukrywa, że jest zachwycona warunkami, w jakich pracują hollywoodzcy twórcy.

Zdjęcia do filmu powstają w cztery miesiące, a nie 30 dni. Ma się dużo więcej czasu. Na jedną scenę przypada cały dzień, a nie na przykład dwie godziny. To był jakiś niezwykły komfort pracy i fantastyczne doświadczenie. Moja rola jest bardzo mała, ale śmiałam się ostatnio, że nie można mnie wyciąć, bo pojawiam się w kluczowych scenach filmu. To było niesamowite doświadczenie, granie z tak wspaniałymi aktorami jak Tom Hardy i Noomi Rapace. Po prostu kompletny odjazd – wspomina aktorka.

Amerykańska premiera „Child 44” planowana jest na drugą połowę 2014 roku. Nie wiadomo, czy film trafi na ekrany polskich kin.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.