Newsy

Gwiazda „Podatku od miłości”: scenariusz musi być naprawdę fatalny, żebym odrzuciła rolę

2018-01-25  |  06:32

W „Podatku od miłości” Aleksandrę Domańską zachwycił scenariusz odbiegający od sztampowości komedii romantycznych. Mimo drugiej w ciągu roku głównej roli aktorka odczuwa niedosyt. Cieszy się z sukcesów, liczy jednak na większą liczbę propozycji zawodowych.

„Podatek od miłości” to historia Klary młodej inspektor Urzędu Skarbowego, ścigającej domniemanego oszusta podatkowego. W rolę ambitnej urzędniczki wcieliła się Aleksandra Domańska, której partneruje Grzegorz Damięcki jako uchylający się od obowiązku wobec państwa Marian Wydrzycki. Aktorka twierdzi, że o przyjęciu roli w debiutanckim filmie Bartłomieja Ignaciuka zdecydował bardzo dobrze napisany scenariusz.

– Podobało mi się bardzo to, że można tam stworzyć postać silnej kobiety, która ma swoje marzenia i ambicje – mówi Aleksandra Domańska agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Zdaniem aktorki zaletą scenariusza jest przede wszystkim fakt, że nie skupia się on na wątku miłosnym, co mocno irytuje ją w komediach romantycznych. Motywem przewodnim „Podatku od miłości” jest bowiem śledztwo, jakie Klara przeprowadza przy wsparciu koleżanki z pracy, Agnieszki (Roma Gąsiorowska).

– Lubię pracować i scenariusz musi być naprawdę fatalny, żebym odrzuciła rolę. Nie mam tych propozycji też nie wiadomo ile – mówi Aleksandra Domańska.

Aktorka w 2012 roku ukończyła studia na warszawskiej Akademii Teatralnej. Gra głównie w teatrze oraz w serialach telewizyjnych. W 2017 roku po raz pierwszy wystąpiła w jednej z głównych ról zagrała wówczas Agnieszkę w głośnym filmie Juliusza Machulskiego „Volta”. Teraz wcieliła się w protagonistkę w filmie „Podatek od miłości”. Aleksandra Domańska nie ma jednak poczucia, że ostatnie miesiące przyniosły jej prawdziwy sukces zawodowy.

– Dwie produkcje w ciągu roku – jeżeli to jest dobrze… –  zastanawia się aktorka. – Ale pewnie, trzeba się cieszyć –  dodaje.

Uroczysta premiera „Podatku od miłości” odbyła się w poniedziałek, na ekrany kin film wejdzie natomiast w piątek. Aleksandrze Domańskiej partnerują w nim takie gwiazdy, jak Grzegorz Damięcki, Roma Gąsiorowska, Magdalena Popławska, Grażyna Wolszczak i Zbigniew Zamachowski.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Psychologia

Media

Miuosh: Czegoś takiego jak w studiu „Must Be the Music” jeszcze nie przeżyłem. To jest inny świat, to jest rozmach

Artysta z entuzjazmem odpowiada o swoich wrażeniach z castingów i nagrań do nowej edycji programu „Must Be the Music”. Jako nowy członek jury czuje się doskonale w tej roli i cieszy się, że może zobaczyć kulisy realizacji tego kultowego show, które powraca na antenę Polsatu po ośmiu latach. Miuosh podkreśla, że są wykonawcy, którzy już zrobili na nim ogromne wrażenie, ale na razie nie zdradza, czy ma już swojego faworyta.

Konsument

Media społecznościowe pełne treści reklamowych od influencerów. Konieczne lepsze ich dopasowanie do odbiorców

Ponad 60 proc. konsumentów kupiło produkt na podstawie rekomendacji lub promocji przez twórców internetowych. 74 proc. uważa, że treściom przekazywanym przez influencerów można zaufać – wynika z badania EY Future Consumer Index. W Polsce na influencer marketing może trafiać ok. 240–250 mln zł rocznie, a marki widzą ogromny potencjał w takiej współpracy. Coraz większym zainteresowaniem cieszą się mikroinfluencerzy, czyli osoby posiadające od kilku do kilkudziesięciu tysięcy followersów, ale o silnym zaangażowaniu.