Newsy

Aleksandra Szwed ma słabość do Kamila Bednarka

2014-01-14  |  09:45
Aleksandra Szwed jest zauroczona Kamilem Bednarkiem. Prowadząca show „Operacja Stylówa” poznała wokalistę ponad dwa miesiące temu. – Nie dziwię się, że wszystkie dziewczyny w  tym kraju go kochają – przyznała.

Do pierwszego spotkania doszło 31 października 2013 r. podczas gali MTV EMA, gdzie Kamila Bednarka uznano najlepszym polskim wokalistą .

Zaczęłam bić mu brawo – wspomina aktorka. – Okazało się, że sympatia jest odwzajemniona, więc w związku z tym było bardzo przyjemnie i stwierdziliśmy, że chcemy sobie razem zrobić zdjęcie. Muszę powiedzieć, że to przepozytywny młody człowiek. Nie dziwię się, że wszystkie dziewczyny w  tym kraju go kochają.

Aleksandra Szwed nie zdradziła jednak, czy znajomość przerodziła się w częstsze spotkania albo czy zaowocowała pomysłem na wspólny projekt. Aktorka od jakiegoś czasu próbuje bowiem swoich sił jako wokalistka. W maju 2013 r. w sieci pojawił się jej pierwszy singiel "Ach ten Pan". Szwed ma też za sobą trasę koncertową „Aleksandra Szwed & The Czad Makers”.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.