Newsy

Jarosław Kret: Zostałem zawodowym instagramowcem. To fajna zabawa

2017-06-14  |  06:31

Prezenter jest zachwycony możliwościami, jakie daje Instagram. Twierdzi, że świetnie się bawi, publikując zdjęcia z podróży i krótkie prognozy pogody. Zapewnia też, że dystans do samego siebie, jaki pokazuje na Instagramie, ma również w życiu codziennym. 

Jarosław Kret założył konto na Instagramie w grudniu ubiegłego roku. Publikuje na nim zarówno zdjęcia z podróży m.in. do Argentyny z ekipą reality show „Agent: Gwiazdy”, jak i swojego codziennego życia. Na fotografiach tych nie pokazuje zbyt dużo prywatności, zdradza jednak dowcipną naturę i duży dystans do samego siebie.

– Mam nie tylko dystans na profilu do samego siebie, mam dystans wszędzie do siebie – mówi Jarosław Kret agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Prezenter chętnie zamieszcza też na Instagramie krótkie filmy, na których zapowiada pogodę na najbliższe dni. Żartuje, że w dużej mierze właśnie z własnego profilu czerpie wiedzę na temat warunków atmosferycznych.

– Wrzucam Instagram i oglądam swoją prognozę pogody na Instagramie i od razu widzę, że będzie padać. Trochę czuję też w kościach – mówi Jarosław Kret.

Profil prezentera na Instagramie obserwuje już ponad 5 tys. osób, które coraz liczniej komentują publikowane tam zdjęcia. Jarosław Kret również chętnie wchodzi w interakcję ze swoimi fanami. Nie żałuje też, że zdecydował się na taką formę kontaktu z osobami śledzącymi jego obecność w mediach społecznościowych.

– Jestem zachwycony, zostałem zawodowym instagramowcem, to jest fajna zabawa – mówi Jarosław Kret.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.