Newsy

Jolanta Kwaśniewska o zniknięciu córki z telewizji: Ola robi teraz to, co kocha najbardziej

2014-04-07  |  07:10

Talk-show „Mała czarna”, który współprowadziła Aleksandra Kwaśniewska w Polsat Cafe, został zdjęty z anteny. Jak uspokaja mama gwiazdy, Jolanta Kwaśniewska, Ola zajmuje się obecnie tym, co lubi najbardziej, czyli pisaniem. Panie nie wykluczają również ponownej współpracy w przyszłości.

Aleksandra Kwaśniewska wciąż prowadzi swoją rubrykę w tygodniku „Viva!", gdzie można przeczytać jej wywiady z gwiazdami.

– Oleńka żyje swoim życiem i myślę, że każdy etap w naszym życiu jest dla nas ogromnie ciekawy, inspirujący. Ola teraz zajmuje się tym, co najbardziej kocha, czyli pisaniem, i to jest jej bajka – stwierdza Jolanta Kwaśniewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle

Jak zapewnia, jej córka wciąż dostaje nowe propozycje, ale do tej pory na żadną jeszcze się nie zdecydowała. Wiadomo, że telewizja Polsat Cafe nie chce się z nią rozstać i zaproponowała jej udział w innym projekcie.

Jolanta Kwaśniewska dobrze wspomina wspólne projekty z córką, w tym „Matki i córki, czyli rodzinny galimatias” w TVN Style. Wciąż otrzymuje wyrazy sympatii ze strony widzów, które tylko potwierdzają jej przekonanie, że program był ciekawą propozycją.

Jak będzie jakiś nowy pomysł na wspólny projekt, być może do tego kiedyś wrócimy – zapewnia Kwaśniewska.

Była pierwsza dama obecnie prowadzi cykl „Oswoić starość" w porannym programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Dwa lata temu TVN zrezygnował z prowadzonego przez Aleksandrę i Jolantę Kwaśniewskie programu „Matki i córki, czyli rodzinny galimatias”. Od tamtej pory obecność w mediach Aleksandry Kwaśniewskiej zmalała. W marcu okazało się, że stacja Polsat Cafe nie uwzględniła w wiosennej ramówce „Małej czarnej” przez co gwiazda zniknęła całkowicie z telewizji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.