Newsy

Jolanta Kwaśniewska o zniknięciu córki z telewizji: Ola robi teraz to, co kocha najbardziej

2014-04-07  |  07:10

Talk-show „Mała czarna”, który współprowadziła Aleksandra Kwaśniewska w Polsat Cafe, został zdjęty z anteny. Jak uspokaja mama gwiazdy, Jolanta Kwaśniewska, Ola zajmuje się obecnie tym, co lubi najbardziej, czyli pisaniem. Panie nie wykluczają również ponownej współpracy w przyszłości.

Aleksandra Kwaśniewska wciąż prowadzi swoją rubrykę w tygodniku „Viva!", gdzie można przeczytać jej wywiady z gwiazdami.

– Oleńka żyje swoim życiem i myślę, że każdy etap w naszym życiu jest dla nas ogromnie ciekawy, inspirujący. Ola teraz zajmuje się tym, co najbardziej kocha, czyli pisaniem, i to jest jej bajka – stwierdza Jolanta Kwaśniewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle

Jak zapewnia, jej córka wciąż dostaje nowe propozycje, ale do tej pory na żadną jeszcze się nie zdecydowała. Wiadomo, że telewizja Polsat Cafe nie chce się z nią rozstać i zaproponowała jej udział w innym projekcie.

Jolanta Kwaśniewska dobrze wspomina wspólne projekty z córką, w tym „Matki i córki, czyli rodzinny galimatias” w TVN Style. Wciąż otrzymuje wyrazy sympatii ze strony widzów, które tylko potwierdzają jej przekonanie, że program był ciekawą propozycją.

Jak będzie jakiś nowy pomysł na wspólny projekt, być może do tego kiedyś wrócimy – zapewnia Kwaśniewska.

Była pierwsza dama obecnie prowadzi cykl „Oswoić starość" w porannym programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Dwa lata temu TVN zrezygnował z prowadzonego przez Aleksandrę i Jolantę Kwaśniewskie programu „Matki i córki, czyli rodzinny galimatias”. Od tamtej pory obecność w mediach Aleksandry Kwaśniewskiej zmalała. W marcu okazało się, że stacja Polsat Cafe nie uwzględniła w wiosennej ramówce „Małej czarnej” przez co gwiazda zniknęła całkowicie z telewizji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.