Newsy

Małgorzata Ostrowska planuje kolejną płytę

2014-01-23  |  06:50
Była wokalistka zespołu Lombard, Małgorzata Ostrowska, chce wydać kolejną solową płytę. Na razie nieznana jest data rozpoczęcia nagrań na nowy krążek. Wokalistka zapewnia, że przygotuje dla fanów bardzo ciekawe kompozycje.

Plany są głównie takie, aby jak najwięcej koncertować, jednak niezależnie od tego zaczynam myśleć o materiale na nową płytę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Ostrowska.

Dyskografię artystki zamyka koncertowy album z 2012 roku zatytułowany „Gramy!”, na którym znalazły się utwory wykonane podczas trzech koncertów: w Radiowej Trójce, Radiu Merkury oraz Puszczykowie. Ostrowska zapewnia, że ma już kilka koncepcji na nowe kompozycje.

 – Płyta koncertowa ukazała się w sumie niedawno, ale pewne pomysły już dojrzewają w mojej głowie. Dodatkowo w zapasie mam wcześniej napisane piosenki, jednak nie chciałabym z nich korzystać, bo niektóre z nich trochę się przeterminowały. Teraz jestem w innym momencie twórczości i muszę pomyśleć o czymś nowym. Być może na płycie znajdą się niepublikowane numery, które znają tylko najwierniejsi fani. Będę brała je pod uwagę, chociaż nie kryję, że chodzi mi o stworzenie czegoś nowego – stwierdza wokalistka.

Małgorzata Ostrowska dała się zapamiętać jako wokalistka legendarnej grupy Lombard, z którą największe sukcesy święciła w latach 1981-1991. Wtedy właśnie zespół wylansował takie przeboje jak „Śmierć w dyskotece” oraz „Szklana pogoda”. Formacja razem z Ostrowską wydała 8 albumów. Wokalistka po odejściu z Lombardu wydała 7 solowych krążków.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.