Newsy

Małgorzata Rozenek: nie cenię Kuby Wojewódzkiego jako człowieka

2016-12-21  |  06:55

Prezenterka twierdzi, że nie toczy wojny z Kubą Wojewódzkim. Zaznacza jednak, że nie ceni go jako człowieka. Konflikt między gwiazdami TVN odżył na początku grudnia, gdy w mediach pojawiła się informacja o kradzieży prywatnych zdjęć gospodyni „Projektu Lady”. 

Konflikt między Małgorzatą Rozenek a Kubą Wojewódzkim rozpoczął się na planie programu „Azja Express”. Prezenterka oskarżyła wówczas dziewczynę dziennikarza, Renatę Kaczoruk, o nieuczciwe zachowanie podczas wyścigu po Azji. Wojewódzki w ostrych słowach bronił wówczas swojej przyjaciółki, próbował też skompromitować Małgorzatę Rozenek. Ta twierdzi jednak, że nie prowadzi z dziennikarzem wojny. 

 Nie mam z nim topora wojennego, po prostu nie cenię go jako człowieka – mówi gwiazda agencji informacyjnej Newseria Lifestyle. 

Kuba Wojewódzki to jeden z najbardziej kontrowersyjnych polskich dziennikarzy. Znany jest z ciętego języka. Zasłynął m.in. żartem o Ukrainkach, wtykaniem polskiej flagi w psie odchody oraz wyśmiewaniem choroby Michała Figurskiego. Małgorzata Rozenek nie ocenia jednak jego dokonań zawodowych. 

– Nie śledzę jego kariery na tyle, żeby oceniać jego dokonania – mówi gospodyni "Projektu Lady". 

Kuba Wojewódzki chętnie korzysta z okazji do uszczypliwości pod adresem Małgorzaty Rozenek. Ostatnio wykorzystał do tego celu informację o prywatnych zdjęciach skradzionych z telefonu prezenterki przez jej menadżerkę. 

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.