Newsy

Radosław Majdan chce otworzyć studio tatuażu w Londynie

2014-03-06  |  07:40
Radosław Majdan planuje otworzyć  kolejne studio  tatuażu artystycznego. Tym razem chce postawić na Londyn. Od kilku miesięcy były piłkarz jest właścicielem salonu Tattoo Navaho na warszawskim Ursynowie. Zapewnia, że zatrudnia profesjonalistów i dzięki temu ma wielu klientów. Jego zdaniem, miłośników tatuażu wciąż przybywa, dlatego warto inwestować w ten biznes.

W naszym studio tatuujemy ludzi ze świata mediów, artystów czy też aktorów. Jakoś to się kręci. Na pewno jesteśmy na płaszczyźnie wznoszącej, bo rozwijamy nasze studio i cały czas przybywa nam klientów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Radosław Majdan, były piłkarz.

Zachęcony sukcesem salonu w Warszawie, były sportowiec planuje otworzyć podobny lokal w  jednej z europejskich stolic.

Zastanawiam się nad Londynem. Prowadzimy rozmowy, żeby otworzyć tam filię naszego salonu, i całkiem możliwe, że to zrobimy – zdradza Radosław Majdan.

Majdan  wierzy, że to jest dobry kierunek i biznes będzie przynosił dochody, bo moda na tatuaże nie przemija.

Za jakiś czas ludzi, którzy mają tatuaż, będzie więcej od tych, którzy tatuażu nie mają. Ktoś sobie robi jeden tatuaż, ale nie poprzestaje, tylko robi sobie kolejny – jeden, drugi, trzeci. I rzeczywiście uzależnia się od tego – mówi Radosław Majdan.

Radek Majdan również ma na swoim ciele kilka graficznych ozdób. Jedną z nich jest słynny Indianin, który zakrył wizerunek Doroty Rabczewskiej.

Robiłem, robię i jeszcze pewnie jakiś czas będę robił sobie te tatuaże. Z jednej strony prawą rękę mam już prawie całą zajętą, robię teraz drugą, oczywiście, u siebie w studiu – dodaje Radosław Majdan.

Po zakończeniu kariery piłkarskiej Radek Majdan nie może narzekać na brak zajęcia. Regularnie pojawia się w mediach jako komentator sportowy, jest zapraszany do programów śniadaniowych jako ekspert, a od 2012 roku gra na gitarze w zespole rockowym The Trash.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Transport

Polska drugim największym rynkiem dla Mercedesa-Maybacha w Europie. Liczba zamówień na nowego kabrioleta SL 680 wskazuje na duże zainteresowanie klientów

W Arkadach Kubickiego na Zamku Królewskim w Warszawie odbyła się polska premiera najnowszego modelu Mercedes-Maybach – SL 680 Monogram Series. To najbardziej sportowy Maybach w historii. – Liczba zamówień składanych w systemie wskazuje, że premierowe auto cieszy się dużym zainteresowaniem klientów – podkreślają przedstawiciele marki. Polska jest drugim największym rynkiem dla luksusowych samochodów Maybacha w Europie.

Handel

Polacy przerzucają się na piwa bezalkoholowe. Segment rośnie o 17 proc., podczas gdy cały rynek piwa się kurczy

Rynek piwa skurczył się w 2024 roku o prawie 2 proc. To m.in. efekt wzrostu średniej ceny tego alkoholu, która jest dziś o ponad 40 proc. wyższa niż w 2019 roku. Na tle rynku zdecydowanie wyróżnia się segment bezalkoholowy, który wolumenowo i wartościowo rośnie o ok. 17 proc. w ujęciu rocznym. – Ten segment, wart 1,7 mld zł, jest nadzieją na poprawę wyników branży piwowarskiej – ocenia Igor Tikhonov, prezes Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie. I podkreśla, że rynek pozostaje pod presją rosnących kosztów produkcji i zmian legislacyjnych.