Mówi: | Stefano Terrazzino |
Funkcja: | tancerz |
Stefano Terrazzino poprowadzi pierwszą polską edycję programu „Salon sukien ślubnych”
Stefano Terrazzino pomoże Polkom wybrać idealną suknię ślubną. Tancerz został gospodarzem pierwszej polskiej edycji amerykańskiego hitu „Salon sukien ślubnych”. Twierdzi, że jest nie tyle prezenterem, ile osobą wspierającą pannę młodą – niejednokrotnie przyszło mu bowiem walczyć z rodziną dziewczyny. Program będzie można obejrzeć jesienią na antenie stacji TLC.
„Salon sukien ślubnych” to reality show oparte na amerykańskim formacie „Say Yes to the Dress”. Amerykańska widownia do tej pory obejrzała 10 edycji tego programu – nadawany jest on bowiem, także na antenie stacji TLC, od 2007 roku. Gospodarzem ślubnego show jest projektant mody Randy Fenoli. Polski prowadzący nie został wybrany przypadkowo – Stefano Terrazzino ukończył krawiectwo teatralne i przez pewien czas zarabiał, szyjąc kostiumy do tańca.
– Robiłem to, żeby móc tańczyć, żeby mieć finanse. Ale to fajnie, że się przydało, bo dostałem propozycję bycia trochę prezenterem, i to jest nowe wyzwanie, a trochę ubraniowym doradcą, i to nie jest nowe, więc czułem się trochę bezpieczny, że okej, nie wszystko będzie nowe – mówi Stefano Terrazzino agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Tancerz przyznaje, że doświadczenie w krawiectwie ułatwiło mu zaaklimatyzowanie się w roli prowadzącego show. Jego zadaniem w „Salonie sukien ślubnych” będzie doradzanie uczestniczkom programu w wyborze najlepszych dla nich sukni. Wspierać go w tym będą profesjonalne konsultantki, które mogą się poszczycić dużym doświadczeniem w zakresie mody ślubnej. Przyszłe panny młode przymierzać będą po kilka fasonów sukni. a swoje decyzje będą konsultować z rodziną i przyjaciółmi.
– Jestem bardziej taką wspierającą osobą. Nie jestem ani stylistą, ani stricte prezenterem. Jestem taką osobą, która wspiera trochę pannę młodą, czasami muszę walczyć z rodziną, bo oni chcą księżniczkę, bo mama chciała na bogato, a ona jest nowoczesna i chce prostą sukienkę – mówi Stefano Terrazzino.
Tancerz nie ukrywa, że rola prowadzącego dostarczyła mu bardzo dużo zabawy. Cieszy się też, że szybko i bez problemów zyskał zaufanie zarówno ze strony współpracowników, jak i uczestniczek reality show. Twierdzi, że wszyscy czuli się w jego towarzystwie swobodnie i komfortowo.
– Miałem poczucie, że jestem tam potrzebny. Tak jakby moja obecność im pomagała. I to jest fajne, bo czujesz wtedy, że jesteś w odpowiednim miejscu, a nie, że robisz coś sztucznego albo na siłę. Dlatego uważam, że to udany projekt. Nie spodziewałem się takiej reakcji ludzi – mówi Stefano Terrazzino.
Premiera pierwszej polskiej edycji programu „Salon sukien ślubnych” już jesienią na antenie stacji TLC.
Czytaj także
- 2022-04-27: Stefano Terrazzino: Udało mi się w mojej lodziarni stworzyć atmosferę, którą znam z domu. W połączeniu ze szkołą tańca powstał klimatyczny lokal niczym na Sycylii
- 2022-04-14: Stefano Terrazzino: Buraki w Polsce są dużo lepsze niż pomidory. Kiedy po raz pierwszy ich spróbowałem z kotletem mielonym, to po prostu oszalałem
- 2022-03-16: Stefano Terrazzino: Żałuję, że nie mogłem się bardziej rozkręcić w „Mask Singer”. Ten program trzeba oglądać z przymrużeniem oka
- 2022-04-06: Stefano Terrazzino: Trzeba walczyć o swoje marzenia. Jeżeli bym słuchał innych, to cały czas byłbym zamknięty w domu i nic bym nie robił
- 2022-03-31: Stefano Terrazzino: Śpiewanie było pierwszym moim marzeniem odłożonym do szuflady. Teraz na koncertach pomagam ludziom odetchnąć od wszystkiego, co dzieje się wokół
- 2019-09-18: Stefano Terrazzino: Przygotowywałem aktorów „365 dni” do zatańczenia tanga. Ta scena jest bardzo zmysłowa, zresztą jak cały film i książka
- 2019-10-04: Stefano Terrazzino: Polacy mają różne stereotypy i szufladkują innych. Mój znajomy Azjata miał takie doświadczenia
- 2019-06-10: Stefano Terrazzino: Nie jestem taki adonis. Nie wiem, czy bym był ciekawym obiektem dla malarza
- 2019-05-31: Stefano Terrazzino: Trzymam kontakt z Agnieszką. Choć nie jest ona typem człowieka, który łatwo się zbliża
- 2018-01-19: Stefano Terrazzino: Jestem zakochany w mojej bratanicy. Chcę ją nauczyć tańczyć i śpiewać
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-innowacje_1.png)
Jedynka Newserii
![](/files/1922771799/n-biznes_1.png)
Handel
![](/files/1922771799/tpay-platnosci-foto-ram,w_274,r_png,_small.png)
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
![](/files/1922771799/fundacja-lbc-kobiety-foto-1,w_133,r_png,_small.png)
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
![](/files/1922771799/pakosinska-na-zywo-foto,w_133,_small.jpg)
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.