Newsy

W drugiej serii „Miłości na bogato” pojawią się nowi bohaterowie

2014-03-20  |  07:10
W drugiej serii „Miłości na bogato” pojawią się nowi bohaterowie. Twórcy zaangażowali m.in. szwedzką modelkę polskiego pochodzenia, Michaelę Sorle, znanego z serialu „Na Wspólnej” aktora Radosława Rutkowskiego oraz fotomodela Patryka Janasa.

W serialu, wbrew wcześniejszym doniesieniom mediów, nie zabraknie Marceli Leszczak, której bohaterka została wysłana do Stanów Zjednoczonych. Pojawią się także nowe twarze.

Allan Spelling, który jest producentem „Miłości na bogato”, dowiedział się, że jestem pół-Polką i zapytał, czy byłabym zainteresowana udziałem w serialu. Moja bohaterka  – nie wiem, ile mogę zdradzić – przyjechała z Londynu i zamiesza w życiu bohaterów – mówi Michaela Sorle agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Radosław Rutkowski, który do tej pory występował gościnnie m.in. w serialu „Na Wspólnej”, wcieli się w postać Maksa, chłopaka Karoliny (Karolina Gilon).

Nie mogę za wiele powiedzieć, ale moja postać stoi raczej po ciemnej stronie. Jego pasją są tatuaże. Uwielbiam czarnych, cynicznych bohaterów. Zostałem bardzo dobrze przyjęty przez obsadę. Miałem pewne obawy, ale okazało się, że to bardzo ciepła, fajna ekipa – mówi Radosław Rutkowski.

Kolejną nową twarzą w serialu jest Patryk Janas, który do tej pory pracował jako fotomodel.

Patryk pojawi się w jednym z odcinków i nawiąże bliższą relację emocjonalną z jedną z głównych bohaterek. Mogę również zdradzić, że mój bohater jest wspólnikiem Nikodema (Nikodem Świącki) w fitness klubie. Zostałem przyjęty przez obsadę w atmosferze rodzinnej, bardzo miło, ciepło. Wszyscy bardzo mi pomagali, bo jestem początkującym aktorem i przede mną jeszcze dużo pracy – mówi Janas.

Premiera drugiej serii „Miłości na bogato” już w sobotę 22 marca o 19.00 na kanale Viva Polska. W skład drugiej odsłony wchodzi 10 odcinków.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu

Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.