Newsy

Jolanta Kwaśniewska o zniknięciu córki z telewizji: Ola robi teraz to, co kocha najbardziej

2014-04-07  |  07:10

Talk-show „Mała czarna”, który współprowadziła Aleksandra Kwaśniewska w Polsat Cafe, został zdjęty z anteny. Jak uspokaja mama gwiazdy, Jolanta Kwaśniewska, Ola zajmuje się obecnie tym, co lubi najbardziej, czyli pisaniem. Panie nie wykluczają również ponownej współpracy w przyszłości.

Aleksandra Kwaśniewska wciąż prowadzi swoją rubrykę w tygodniku „Viva!", gdzie można przeczytać jej wywiady z gwiazdami.

– Oleńka żyje swoim życiem i myślę, że każdy etap w naszym życiu jest dla nas ogromnie ciekawy, inspirujący. Ola teraz zajmuje się tym, co najbardziej kocha, czyli pisaniem, i to jest jej bajka – stwierdza Jolanta Kwaśniewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle

Jak zapewnia, jej córka wciąż dostaje nowe propozycje, ale do tej pory na żadną jeszcze się nie zdecydowała. Wiadomo, że telewizja Polsat Cafe nie chce się z nią rozstać i zaproponowała jej udział w innym projekcie.

Jolanta Kwaśniewska dobrze wspomina wspólne projekty z córką, w tym „Matki i córki, czyli rodzinny galimatias” w TVN Style. Wciąż otrzymuje wyrazy sympatii ze strony widzów, które tylko potwierdzają jej przekonanie, że program był ciekawą propozycją.

Jak będzie jakiś nowy pomysł na wspólny projekt, być może do tego kiedyś wrócimy – zapewnia Kwaśniewska.

Była pierwsza dama obecnie prowadzi cykl „Oswoić starość" w porannym programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Dwa lata temu TVN zrezygnował z prowadzonego przez Aleksandrę i Jolantę Kwaśniewskie programu „Matki i córki, czyli rodzinny galimatias”. Od tamtej pory obecność w mediach Aleksandry Kwaśniewskiej zmalała. W marcu okazało się, że stacja Polsat Cafe nie uwzględniła w wiosennej ramówce „Małej czarnej” przez co gwiazda zniknęła całkowicie z telewizji.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.