Newsy

Jolanta Kwaśniewska o zniknięciu córki z telewizji: Ola robi teraz to, co kocha najbardziej

2014-04-07  |  07:10

Talk-show „Mała czarna”, który współprowadziła Aleksandra Kwaśniewska w Polsat Cafe, został zdjęty z anteny. Jak uspokaja mama gwiazdy, Jolanta Kwaśniewska, Ola zajmuje się obecnie tym, co lubi najbardziej, czyli pisaniem. Panie nie wykluczają również ponownej współpracy w przyszłości.

Aleksandra Kwaśniewska wciąż prowadzi swoją rubrykę w tygodniku „Viva!", gdzie można przeczytać jej wywiady z gwiazdami.

– Oleńka żyje swoim życiem i myślę, że każdy etap w naszym życiu jest dla nas ogromnie ciekawy, inspirujący. Ola teraz zajmuje się tym, co najbardziej kocha, czyli pisaniem, i to jest jej bajka – stwierdza Jolanta Kwaśniewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle

Jak zapewnia, jej córka wciąż dostaje nowe propozycje, ale do tej pory na żadną jeszcze się nie zdecydowała. Wiadomo, że telewizja Polsat Cafe nie chce się z nią rozstać i zaproponowała jej udział w innym projekcie.

Jolanta Kwaśniewska dobrze wspomina wspólne projekty z córką, w tym „Matki i córki, czyli rodzinny galimatias” w TVN Style. Wciąż otrzymuje wyrazy sympatii ze strony widzów, które tylko potwierdzają jej przekonanie, że program był ciekawą propozycją.

Jak będzie jakiś nowy pomysł na wspólny projekt, być może do tego kiedyś wrócimy – zapewnia Kwaśniewska.

Była pierwsza dama obecnie prowadzi cykl „Oswoić starość" w porannym programie „Pytanie na śniadanie” w TVP2. Dwa lata temu TVN zrezygnował z prowadzonego przez Aleksandrę i Jolantę Kwaśniewskie programu „Matki i córki, czyli rodzinny galimatias”. Od tamtej pory obecność w mediach Aleksandry Kwaśniewskiej zmalała. W marcu okazało się, że stacja Polsat Cafe nie uwzględniła w wiosennej ramówce „Małej czarnej” przez co gwiazda zniknęła całkowicie z telewizji.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.