Mówi: | Radek Liszewski |
Funkcja: | wokalista zespołu Weekend |
Lider grupy Weekend zajmie się promocją artystów śpiewających muzykę disco
– Postanowiłem stworzyć wraz ze swoim przyjacielem Piotrem Cholewińskim projekt o nazwie Foxbeat. Głównym celem agencji będzie pomaganie młodym artystom, aby ustrzegli się błędów, których ja nie miałem okazji uniknąć. Teraz jestem mądrzejszy o dwa lata i mogę służyć radą innym. Oprócz tego będziemy zajmować się promocją i działalnością wydawniczą – tłumaczy Liszewski.
Foxbeat od pierwszych dni działalności rozpoczęło akcję promocyjną, która ma przyciągnąć jak największą liczbę zainteresowanych karierą w disco polo. Wokalista Weekend zwraca uwagę, że do każdego zgłoszenia podchodzi indywidualnie.
– Zainteresowanych jest bardzo wielu. Dostajemy ogromną liczbę wiadomości e-mail. Niemniej wciąż czekamy na kolejne zgłoszenia. Zapraszamy na rozmowę. Jesteśmy zainteresowani głównie wykonawcami muzyki tanecznej, bo to na niej – mówiąc kolokwialnie – zjadłem zęby. Wiem, jak powinno wyglądać przygotowanie do takiej muzyki. Oczywiście nie tylko ludzie związani z muzyką disco piszą do nas. Jest to wiele różnych osobowości, które próbują dobić się do naszej agencji – dodaje piosenkarz.
Do tej pory dla Liszewskiego jedynym doświadczeniem związanym z promocją fonograficzną było stworzenie własnej wytwórni – R-Weekend. Dzięki niej zespół Weekend mógł pozostać całkowicie niezależnym. Firma nie przewidywała jednak promowania innych zespołów. Nowa agencja ma działać zupełnie inaczej.
– Głównie staramy się bazować na artystach, którzy koncertują się muzyce i to z niej chcą czerpać przyjemność. Już teraz zrzeszamy wiele ciekawych osób i kilka interesujących nazwisk. Foxbeat ma szansę całkiem nieźle prosperować i będzie mógł być ostoją dla wszystkich początkujących artystów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Liszewski.
Radek Liszewski to założyciel zespołu disco polo – Weekend. Formacja osiągnęła największą popularność w 2012 roku za sprawą utworu „Ona Tańczy Dla Mnie”. Teledysk do piosenki obejrzało ponad 70 milionów użytkowników portalu YouTube, natomiast album o tym samym tytule uzyskał status złotej płyty.
Czytaj także
- 2025-03-19: Kajra: Sławomir zaskakuje mnie i totalnie zachwyca każdym utworem. Jego teksty i muzyka są zupełnie na innym poziomie
- 2024-10-22: Cezary Pazura: Jako reżyser filmu „Weekend” dostałem manto od branży i spokorniałem. Ale chętnie bym jeszcze raz stanął za kamerą
- 2023-12-28: Tomasz Kammel: Kiedyś wymyśliłem, że gdy pracuję w Sylwestra, to tym samym gwarantuję sobie, że kolejny rok będzie świetny. I tego się trzymam od ponad 20 lat
- 2023-12-28: Joanna Liszowska: Pierwszy raz wystąpię podczas „Sylwestra marzeń z Dwójką” w Zakopanem. Mimo dwudziestoletniego doświadczenia na scenie mam tremę
- 2024-01-04: Radosław Liszewski: Nie mam nałogów, z którymi muszę walczyć. Moje jedyne postanowienie noworoczne jest więc takie, że jeszcze bardziej wezmę się za siebie, żeby lepiej wyglądać
- 2022-12-23: Radosław Liszewski: Mieliśmy propozycję zagrania koncertu na dyskotece w święta. Ale ja bardzo dbam, żebyśmy w te świąteczne dni byli w domu wszyscy razem
- 2022-12-29: Radosław Liszewski: Kiedy po raz kolejny wchodzę na scenę i śpiewam „Ona tańczy dla mnie”, to czasami aż mi się nudzi. Chciałbym zagrać coś nowego
- 2022-04-26: Maj trudnym okresem dla portfeli Polaków. Czekają ich m.in. wydatki na majówkę, komunie i Dzień Matki
- 2020-07-17: Zenek Martyniuk o swojej recepcie na sukces: Nie rozgraniczam gatunków muzycznych. Nagrywam piosenki, które wpadają w ucho
- 2019-04-23: Wyjazdy na majówkę droższe niż przed rokiem. Najwięcej osób wybiera Turcję i Grecję
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.