Newsy

Lider grupy Weekend zajmie się promocją artystów śpiewających muzykę disco

2014-03-17  |  07:10
Wokalista i lider zespołu Weekend – Radosław Liszewski – po ogromnym sukcesie jego ostatniej płyty „Ona Tańczy dla Mnie”, postanowił założyć firmę zajmującą się promocją młodych artystów wykonujących muzykę disco i dance. Agencja została założona pod koniec stycznia. Jej głównym celem będzie pomoc młodym artystom w planowaniu kariery oraz dysponowaniu swoją twórczością. 

Postanowiłem stworzyć wraz ze swoim przyjacielem Piotrem Cholewińskim projekt o nazwie Foxbeat. Głównym celem agencji będzie pomaganie młodym artystom, aby ustrzegli się błędów, których ja nie miałem okazji uniknąć. Teraz jestem mądrzejszy o dwa lata i mogę służyć radą innym. Oprócz tego będziemy zajmować się promocją i działalnością wydawniczą – tłumaczy Liszewski.

Foxbeat od pierwszych dni działalności rozpoczęło akcję promocyjną, która ma przyciągnąć jak największą liczbę zainteresowanych karierą w disco polo. Wokalista Weekend zwraca uwagę, że do każdego zgłoszenia podchodzi indywidualnie. 

Zainteresowanych jest bardzo wielu. Dostajemy ogromną liczbę wiadomości e-mail. Niemniej wciąż czekamy na kolejne zgłoszenia. Zapraszamy na rozmowę. Jesteśmy zainteresowani głównie wykonawcami muzyki tanecznej, bo to na niej – mówiąc kolokwialnie – zjadłem zęby. Wiem, jak powinno wyglądać przygotowanie do takiej muzyki. Oczywiście nie tylko ludzie związani z muzyką disco piszą do nas. Jest to wiele różnych osobowości, które próbują dobić się do naszej agencji – dodaje piosenkarz.

Do tej pory dla Liszewskiego jedynym doświadczeniem związanym z promocją fonograficzną było stworzenie własnej wytwórni – R-Weekend. Dzięki niej zespół Weekend mógł pozostać całkowicie niezależnym. Firma nie przewidywała jednak promowania innych zespołów. Nowa agencja ma działać zupełnie inaczej.

Głównie staramy się bazować na artystach, którzy koncertują się muzyce i to z niej chcą czerpać przyjemność. Już teraz zrzeszamy wiele ciekawych osób i kilka interesujących nazwisk. Foxbeat ma szansę całkiem nieźle prosperować i będzie mógł być ostoją dla wszystkich początkujących artystów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Liszewski.

Radek Liszewski to założyciel zespołu disco polo – Weekend. Formacja osiągnęła największą popularność w 2012 roku za sprawą utworu „Ona Tańczy Dla Mnie”. Teledysk do piosenki obejrzało ponad 70 milionów użytkowników portalu YouTube, natomiast album o tym samym tytule uzyskał status złotej płyty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Patrzenie na zieleń może zwiększyć komfort życia mieszkańców miast. Najbardziej kojąco działał widok drzew

Zmniejszenie odczucia lęku i zwiększenie odprężenia to główne korzyści wynikające z nawet wzrokowego kontaktu z zielenią – dowiedli brytyjscy i izraelscy naukowcy. Okazało się, że największe korzyści czerpiemy z patrzenia na drzewa, a wyraźny dobroczynny wpływ natury na dobrostan psychiczny można zauważyć nawet po krótkim spacerze. To ważne wskazówki dla urbanistów, które mogą być pomocne w optymalnym planowaniu przestrzeni miejskiej. Kontakt wzrokowy z zielenią nie wpływa natomiast na zdolności poznawcze.

Gwiazdy

Edyta Herbuś: Joga pozwala mi zadbać o systematyczny przepływ dobrej energii i harmonię. Mam bardzo dobry kontakt ze swoim ciałem

Tancerka kompleksowo dba o swoje zdrowie i o ciało. Nie daje sobie taryfy ulgowej i zawsze, niezależnie od ilości obowiązków zawodowych, stara się znaleźć czas, by wykonać pakiet ulubionych ćwiczeń. Edyta Herbuś zdążyła się już przekonać, że niezwykle korzystny wpływ na jej kondycję i dobre samopoczucie ma także joga. Systematyczne jej praktykowanie umożliwia bowiem swobodny przepływ energii i pozwala utrzymać życiową równowagę. Nie ukrywa więc, że jest wielką miłośniczką tej aktywności i poleca ją także innym.

Handel

E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi

Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.