Newsy

Lider grupy Weekend zajmie się promocją artystów śpiewających muzykę disco

2014-03-17  |  07:10
Wokalista i lider zespołu Weekend – Radosław Liszewski – po ogromnym sukcesie jego ostatniej płyty „Ona Tańczy dla Mnie”, postanowił założyć firmę zajmującą się promocją młodych artystów wykonujących muzykę disco i dance. Agencja została założona pod koniec stycznia. Jej głównym celem będzie pomoc młodym artystom w planowaniu kariery oraz dysponowaniu swoją twórczością. 

Postanowiłem stworzyć wraz ze swoim przyjacielem Piotrem Cholewińskim projekt o nazwie Foxbeat. Głównym celem agencji będzie pomaganie młodym artystom, aby ustrzegli się błędów, których ja nie miałem okazji uniknąć. Teraz jestem mądrzejszy o dwa lata i mogę służyć radą innym. Oprócz tego będziemy zajmować się promocją i działalnością wydawniczą – tłumaczy Liszewski.

Foxbeat od pierwszych dni działalności rozpoczęło akcję promocyjną, która ma przyciągnąć jak największą liczbę zainteresowanych karierą w disco polo. Wokalista Weekend zwraca uwagę, że do każdego zgłoszenia podchodzi indywidualnie. 

Zainteresowanych jest bardzo wielu. Dostajemy ogromną liczbę wiadomości e-mail. Niemniej wciąż czekamy na kolejne zgłoszenia. Zapraszamy na rozmowę. Jesteśmy zainteresowani głównie wykonawcami muzyki tanecznej, bo to na niej – mówiąc kolokwialnie – zjadłem zęby. Wiem, jak powinno wyglądać przygotowanie do takiej muzyki. Oczywiście nie tylko ludzie związani z muzyką disco piszą do nas. Jest to wiele różnych osobowości, które próbują dobić się do naszej agencji – dodaje piosenkarz.

Do tej pory dla Liszewskiego jedynym doświadczeniem związanym z promocją fonograficzną było stworzenie własnej wytwórni – R-Weekend. Dzięki niej zespół Weekend mógł pozostać całkowicie niezależnym. Firma nie przewidywała jednak promowania innych zespołów. Nowa agencja ma działać zupełnie inaczej.

Głównie staramy się bazować na artystach, którzy koncertują się muzyce i to z niej chcą czerpać przyjemność. Już teraz zrzeszamy wiele ciekawych osób i kilka interesujących nazwisk. Foxbeat ma szansę całkiem nieźle prosperować i będzie mógł być ostoją dla wszystkich początkujących artystów – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Liszewski.

Radek Liszewski to założyciel zespołu disco polo – Weekend. Formacja osiągnęła największą popularność w 2012 roku za sprawą utworu „Ona Tańczy Dla Mnie”. Teledysk do piosenki obejrzało ponad 70 milionów użytkowników portalu YouTube, natomiast album o tym samym tytule uzyskał status złotej płyty.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.