Newsy

Magdalena Antosiewicz: Nigdy nie dorównam blogerkom dwudziestoparoletnim. Wyróżniam się jednak stylem, charakterem i urodą

2016-08-10  |  07:05

Swojego bloga Magdalena Antosiewicz prowadzi z myślą o kobietach powyżej 35 roku życia. Szafiarka zdobywa coraz większą popularność i przyznaje, że nadszedł ten moment, kiedy zamiast tylko inwestować, wreszcie zarabia na swoim projekcie. Nie chce jednak konkurować z młodszymi koleżankami po fachu ani też być z nimi porównywana. 

Miałam zamiar prowadzić bloga stricte modowego, chciałam zwrócić się do kobiet po 30 roku życia, chociaż słyszę i mam opinie, że oglądają mnie też dwudziestolatki i biorą jakiś tam przykład ze mnie. Im bardziej w to wchodzę, to bardziej widzę, że moda bardzo się łączy z urodą, wyglądem, stylem życia, więc chciałabym ze swojego bloga w przyszłości stworzyć portal modowy plus uroda, wygląd i wszystko, co dotyczy kobiety – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Magdalena Antosiewicz, autorka bloga Thirty fashion.

Rekomendując swojego bloga, Magdalena Antosiewicz podkreśla, że jest miłośniczką i wielka fanką mody. Preferuje i promuje stylizacje z lekką nutą ekstrawagancji, elegancji i klasy. Nie chce być porównywana z innymi, znanymi blogerkami i na nikim się nie wzoruje.

Nigdy nie będę w tym miejscu, w którym one teraz są, bo one zaczynały wcześniej i w ogóle nie jest to dla mnie porównanie. Chciałabym właśnie stać się taką blogerką, żeby brały ze mnie przykład dziewczyny po 35 roku życia, po 30, po 40, a jak wezmą przykład i po 20 i po 50 to też będzie dobrze – mówi Magdalena Antosiewicz.

Jest bardzo dużo blogów skierowanych do młodych dziewcząt i kobiet przed 30 rokiem życia. Już jednak nieco starsze panie niewiele mogą z nich skorzystać. Antosiewicz znalazła tę niszę i szybko ją zagospodarowała. Ma już swoje stałe grono fanek i do nich kieruje swoje posty.

Nie liczyłam, że tak szybko mój blog wejdzie w taki etap, w jakim jest w tym momencie, ale bardzo się cieszę, że zaczynam iść do przodu i zaczynam na tym blogu coś zarabiać. Oczywiście nie tak jak dziewczyny, które mają wielka popularność w internecie. Nigdy nie dorównam blogerkom dwudziestoparoletnim, ale mam nadzieję, że będzie mnie coraz więcej ludzi oglądać, będę się coraz bardziej podobać, bo jednak wyróżniam się swoim stylem, charakterem i urodą – podkreśla Magdalena Antosiewicz.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.