Newsy

Małgorzata Ostrowska planuje kolejną płytę

2014-01-23  |  06:50
Była wokalistka zespołu Lombard, Małgorzata Ostrowska, chce wydać kolejną solową płytę. Na razie nieznana jest data rozpoczęcia nagrań na nowy krążek. Wokalistka zapewnia, że przygotuje dla fanów bardzo ciekawe kompozycje.

Plany są głównie takie, aby jak najwięcej koncertować, jednak niezależnie od tego zaczynam myśleć o materiale na nową płytę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Ostrowska.

Dyskografię artystki zamyka koncertowy album z 2012 roku zatytułowany „Gramy!”, na którym znalazły się utwory wykonane podczas trzech koncertów: w Radiowej Trójce, Radiu Merkury oraz Puszczykowie. Ostrowska zapewnia, że ma już kilka koncepcji na nowe kompozycje.

 – Płyta koncertowa ukazała się w sumie niedawno, ale pewne pomysły już dojrzewają w mojej głowie. Dodatkowo w zapasie mam wcześniej napisane piosenki, jednak nie chciałabym z nich korzystać, bo niektóre z nich trochę się przeterminowały. Teraz jestem w innym momencie twórczości i muszę pomyśleć o czymś nowym. Być może na płycie znajdą się niepublikowane numery, które znają tylko najwierniejsi fani. Będę brała je pod uwagę, chociaż nie kryję, że chodzi mi o stworzenie czegoś nowego – stwierdza wokalistka.

Małgorzata Ostrowska dała się zapamiętać jako wokalistka legendarnej grupy Lombard, z którą największe sukcesy święciła w latach 1981-1991. Wtedy właśnie zespół wylansował takie przeboje jak „Śmierć w dyskotece” oraz „Szklana pogoda”. Formacja razem z Ostrowską wydała 8 albumów. Wokalistka po odejściu z Lombardu wydała 7 solowych krążków.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.

Konsument

Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.

Żywienie

Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.