Newsy

Małgorzata Ostrowska planuje kolejną płytę

2014-01-23  |  06:50
Była wokalistka zespołu Lombard, Małgorzata Ostrowska, chce wydać kolejną solową płytę. Na razie nieznana jest data rozpoczęcia nagrań na nowy krążek. Wokalistka zapewnia, że przygotuje dla fanów bardzo ciekawe kompozycje.

Plany są głównie takie, aby jak najwięcej koncertować, jednak niezależnie od tego zaczynam myśleć o materiale na nową płytę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Ostrowska.

Dyskografię artystki zamyka koncertowy album z 2012 roku zatytułowany „Gramy!”, na którym znalazły się utwory wykonane podczas trzech koncertów: w Radiowej Trójce, Radiu Merkury oraz Puszczykowie. Ostrowska zapewnia, że ma już kilka koncepcji na nowe kompozycje.

 – Płyta koncertowa ukazała się w sumie niedawno, ale pewne pomysły już dojrzewają w mojej głowie. Dodatkowo w zapasie mam wcześniej napisane piosenki, jednak nie chciałabym z nich korzystać, bo niektóre z nich trochę się przeterminowały. Teraz jestem w innym momencie twórczości i muszę pomyśleć o czymś nowym. Być może na płycie znajdą się niepublikowane numery, które znają tylko najwierniejsi fani. Będę brała je pod uwagę, chociaż nie kryję, że chodzi mi o stworzenie czegoś nowego – stwierdza wokalistka.

Małgorzata Ostrowska dała się zapamiętać jako wokalistka legendarnej grupy Lombard, z którą największe sukcesy święciła w latach 1981-1991. Wtedy właśnie zespół wylansował takie przeboje jak „Śmierć w dyskotece” oraz „Szklana pogoda”. Formacja razem z Ostrowską wydała 8 albumów. Wokalistka po odejściu z Lombardu wydała 7 solowych krążków.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.