Newsy

Małgorzata Ostrowska planuje kolejną płytę

2014-01-23  |  06:50
Była wokalistka zespołu Lombard, Małgorzata Ostrowska, chce wydać kolejną solową płytę. Na razie nieznana jest data rozpoczęcia nagrań na nowy krążek. Wokalistka zapewnia, że przygotuje dla fanów bardzo ciekawe kompozycje.

Plany są głównie takie, aby jak najwięcej koncertować, jednak niezależnie od tego zaczynam myśleć o materiale na nową płytę – mówi agencji informacyjnej Newseria Lifestyle Małgorzata Ostrowska.

Dyskografię artystki zamyka koncertowy album z 2012 roku zatytułowany „Gramy!”, na którym znalazły się utwory wykonane podczas trzech koncertów: w Radiowej Trójce, Radiu Merkury oraz Puszczykowie. Ostrowska zapewnia, że ma już kilka koncepcji na nowe kompozycje.

 – Płyta koncertowa ukazała się w sumie niedawno, ale pewne pomysły już dojrzewają w mojej głowie. Dodatkowo w zapasie mam wcześniej napisane piosenki, jednak nie chciałabym z nich korzystać, bo niektóre z nich trochę się przeterminowały. Teraz jestem w innym momencie twórczości i muszę pomyśleć o czymś nowym. Być może na płycie znajdą się niepublikowane numery, które znają tylko najwierniejsi fani. Będę brała je pod uwagę, chociaż nie kryję, że chodzi mi o stworzenie czegoś nowego – stwierdza wokalistka.

Małgorzata Ostrowska dała się zapamiętać jako wokalistka legendarnej grupy Lombard, z którą największe sukcesy święciła w latach 1981-1991. Wtedy właśnie zespół wylansował takie przeboje jak „Śmierć w dyskotece” oraz „Szklana pogoda”. Formacja razem z Ostrowską wydała 8 albumów. Wokalistka po odejściu z Lombardu wydała 7 solowych krążków.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.