Wszystkie newsy
2020-08-24 | 06:21
Media
Patrycja Strzałkowska: Chciałabym być prezenterką telewizyjną. Bardzo chętnie poprowadzę reality show
Rozpoznawalność Patrycja Strzałkowska zyskała dzięki udziałowi w telewizyjnych programach rozrywkowych. Obecnie zajmuje się między innymi pisaniem powieści i poradników. Tłumaczy, że widzi się również w roli prezenterki i gdy dostanie taką propozycję, poważnie się nad nią zastanowi. Mogłaby w pracy wykorzystać wiedzę dotyczącą reality show, którą zdobyła przed laty, oraz swoje obycie z kamerą. Zaznacza również, że większość scen, które można oglądać na małym ekranie, jest wynikiem montażu. Jej zdaniem telewizja kreuje świat niemający wiele wspólnego z rzeczywistością.
2020-08-11 | 06:16
Media
Patrycja Strzałkowska: Media bardzo często wykorzystują uczestników show. Ich kosztem chcą wzbudzić kontrowersje i zyskać popularność danego programu
Rozpoznawalność Patrycja Strzałkowska zyskała dzięki udziałowi w takich programach rozrywkowych jak: „Ex na plaży” i „Królowe życia”. Wystąpiła ponadto w piątym odcinku programu telewizyjnego „Przyjaciel do zadań specjalnych” emitowanego w TVP1. Tłumaczy, że decyzje o byciu częścią powyższych projektów podyktowane były głównie młodym wiekiem i brakiem doświadczenia. Gdyby dziś dostała podobną propozycję, zdecydowanie odmówiłaby producentom. Wie bowiem, jak wygląda tworzenie reality show oraz jak traktuje się ich uczestników.
2020-08-04 | 06:18
Media
Agnieszka Hyży: Zawsze marzyłam o tym, żeby wyjechać na dłuższy czas za granicę. Może moje pragnienie niedługo się urzeczywistni
Dziennikarka przyznaje, że bardzo lubi swoją pracę. W konsekwencji chciałaby prowadzić programy telewizyjne, gale i eventy jak najdłużej. Pragnie jednak stale się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Dlatego angażuje się również w nowe przedsięwzięcia, w których dostrzega potencjał. Jej ostatni projekt to wirtualne wydawnictwo How2. Chce rozwijać je także poza Polską, co oznaczałoby wyjazd za granicę na dłużej.
2020-07-30 | 06:16
Media
Patrycja Strzałkowska: Podczas produkcji programów telewizyjnych manipuluje się wypowiedziami ludzi, żeby uzyskać efekt zadowalający producenta
Uczestniczka polskich reality show i autorka bestsellerów niedawno wydała kolejną, pełną erotyki powieść, która nosi tytuł „Show mojego życia”. Autorka zdradza w niej kulisy powstawania programów telewizyjnych oraz ujawnia manipulacje, które stosuje się w trakcie montażu nakręconego materiału. Patrycja Strzałkowska podczas tworzenia kontrowersyjnej historii korzystała ze swojego doświadczenia. Przyznaje, że praca nad telewizyjnymi projektami zazwyczaj wiąże się z licznymi wpadkami.
2020-07-23 | 06:17
Media
Agnieszka Hyży założyła wydawnictwo cyfrowe. Za pomocą interaktywnych e-booków chce walczyć z fake newsami
Dziennikarka została prezesem technologiczno-wydawniczego start-upu – platformy z interaktywnymi e-bookami. Tłumaczy, że projekt będzie walczył z szumem informacyjnym i dostarczał rzetelnych informacji o świecie. Publikowane treści będą powstawać na podstawie wiedzy ekspertów. Agnieszka Hyży chciałaby w przyszłości zaangażować w przedsięwzięcie inwestorów.
2020-07-21 | 06:17
Media
Katarzyna Pakosińska: Straciłam dwa medialne domy: telewizyjną Dwójkę i radiową Trójkę. Można powiedzieć, że stałam się bezdomna
Aktorka przyznaje, że we współczesnej polityce brakuje odważnego kobiecego głosu, który mógłby przełamać męską dominację. Tłumaczy, że obecna narracja pozbawiona jest wrażliwości. Kłótnie i słowne przepychanki nie przyczyniają się do rozwiązywania problemów, a jedynie dzielą społeczeństwo i nastawiają ludzi przeciwko sobie. Katarzyna Pakosińska zaznacza, że przez polityczne spory straciła pracę w miejscach, w których przed laty zdobywała doświadczenie. Ma nadzieję, że w przyszłości sytuacja się zmieni.
2020-07-20 | 06:20
Handel
„Król disco polo” wspiera sprzedaż elektroniki. Nowa kampania reklamowa MediaMarkt bije rekordy popularności
– Efektywne dotarcie do klientów w branży retailowej, szczególnie elektroniki użytkowej, wymaga niestandardowych środków, tym bardziej jeśli równolegle toczy się kampania wyborcza – mówi Ewelina Piątek z MediaMarkt. To z tego powodu popularny brand zaangażował do letniej kampanii Zenka Martyniuka, który zachęca klientów do zakupów w rytm melodii swojego największego hitu. Akcja z gwiazdorem disco polo wzbudza duże emocje, ale dzięki temu już stała się najbardziej popularną z dotychczasowych kampanii sieci. W ciągu tygodnia od premiery przyciągnęła 2,5 mln unikalnych użytkowników.
2020-07-17 | 06:10
Media
Zenek Martyniuk o swojej recepcie na sukces: Nie rozgraniczam gatunków muzycznych. Nagrywam piosenki, które wpadają w ucho
Król disco polo zdradził swoją receptę na sukces – stara się nie dzielić gatunków na disco polo, rock czy muzykę biesiadną, tylko nagrywać piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, które wpadają w ucho. Wokalista od początku lipca jest gwiazdą najnowszej kampanii sieci sklepów MediaMarkt. Ma nadzieję, że melodia jego najbardziej rozpoznawalnego utworu – „Przez twe oczy zielone” – przekona konsumentów do skorzystania z oferty marki.
2020-07-08 | 06:21
Media
Paulina Drażba: Świat show-biznesu idealnie odnalazł się w sieci podczas pandemii. Poznaliśmy gwiazdy bez masek i okazało się, że są zupełnie normalne
Prezenterka podkreśla, że wiele gwiazd doskonale poradziło sobie w czasie obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną i nie straciło kontaktu z fanami, między innymi dzięki instagramowym relacjom na żywo. W ten sposób aktorzy, muzycy i celebryci dzielili się ze swoimi odbiorcami nowymi pomysłami, nagrywali miniseriale, aranżowali wspólne utwory, czytali bajki, gotowali czy ćwiczyli. Zdaniem dziennikarki w ten sposób powstały ciekawe inicjatywy, które warto kontynuować w kolejnych miesiącach.
2020-06-29 | 06:16
Media
Paulina Drażba: Podczas pandemii bardzo dużo czasu poświęciłam swojej pracy, ale wartości międzyludzkie były dla mnie niesamowicie ważne
Dziennikarka ostatnie miesiące spędziła, intensywnie pracując. Pandemia koronawirusa sprawiła, że zmieniła się forma większości zawodowych projektów, w których brała udział. Panele dyskusyjne, spotkanie autorskie czy też gale wręczenia nagród odbywały się głównie przez internet. Prowadzenie ich online było dla Pauliny Drażby nowym i ciekawym doświadczeniem. Prezenterka wśród licznych obowiązków znalazła jednak czas na wypoczynek. Spędziła go głównie na aktywności fizycznej oraz w towarzystwie rodziny.
2020-06-24 | 06:15
Serwis specjalny #BatalieBiznesu
W czasie pandemii wzrosła sprzedaż elektronicznych wydań gazet. Mimo to wydawnictwa prasowe są w trudnej sytuacji
Zamknięte lub zawieszone tytuły, zwolnienia i obniżone pensje dla pracowników to skutki pandemii koronawirusa dla wydawnictw prasowych. Sytuacja wydawców wciąż jest trudna. – W okresie izolacji znacząco spadła sprzedaż wydań papierowych gazet, natomiast wyraźnie wzrosła sprzedaż wydań cyfrowych w różnych postaciach oraz, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy. Czytelnicy jednak przyznają, że częściej sięgali po prasę i poświęcali jej więcej uwagi. To pokazuje, że gazetom nie grozi całkowita eliminacja z rynku.
2020-06-05 | 06:21
Media
Małgorzata Leitner: W branży staramy się unikać kłopotliwych artystów. To, jak gwiazda się rozstaje ze swoim menedżerem, wpływa na jej kolejne współprace lub ich brak [DEPESZA]
Menedżerka oraz założycielka agencji Avant Management od ponad 15 lat odkrywa potencjał artystów i pomaga w rozwijaniu kariery modelkom i gwiazdom show-biznesu. Współpracowała m.in. z Kasią Struss, Sandrą Kubicką, Karoliną Pisarek, Joanną Krupą czy Anną Jagodzińską. W wywiadzie dla serwisu internetowego PRoto.pl Małgorzata Leitner opowiedziała, jak wyglądały początki jej zawodowej drogi oraz jakie są różnice między funkcjonowaniem branży w Polsce i za granicą.
2020-06-01 | 06:25
Media
Małgorzata Leitner: Pandemia koronawirusa miała duży wpływ na branżę rozrywkową. Wielu artystów zostało pozbawionych zarobku [DEPESZA]
W wywiadzie dla PRoto.pl menedżerka podkreśla, że kryzys i społeczna izolacja wywołane koronawirusem całkowicie zaburzyły rytm funkcjonowania zarówno branży rozrywkowej, jak i modowej. Wiele gwiazd z dnia na dzień zostało pozbawionych dochodów. Nie udało się też zrealizować zagranicznych kontraktów, co więcej, nie wiadomo też, kiedy zostanie wznowiona ta współpraca. Leitner zapewnia jednak, że jej firma skupiła się na takiej formie działalności, dzięki której pomimo kryzysu nadal może oferować podopiecznym sporo zleceń.
2020-05-15 | 06:16
Media
Barbara Wojciechowska, restauratorka: Magda Gessler jest ostoją spokoju. Do bycia aniołem brakuje jej jedynie skrzydeł
Właścicielka restauracji, w której siedem lat temu Magda Gessler przeprowadziła rewolucję, wyznaje, że nadal ma bardzo dobry kontakt z gospodynią programu. Restauratorka po zakończeniu show wspiera uczestniczkę i wciąż pomaga jej się rozwijać. Barbara Wojciechowska tłumaczy, że prywatnie gwiazda telewizji jest niezwykle życzliwą i serdeczną osobą. Jej pasja sprawia, że ludzie pragną przebywać w jej towarzystwie i czerpać z jej doświadczenia.
2020-04-14 | 05:45
Media
Jarosław Milner: W moim autorskim programie w TVP będę spełniał marzenia innych. Mam nadzieję, że oczaruję wszystkich Polaków
Dziennikarz pracuje obecnie nad autorskim programem telewizyjnym. Tłumaczy, że projekt, który powstaje we współpracy z Telewizją Polską, traktuje jak własne dziecko. Milner nie zdradza jeszcze daty emisji ani nazwy programu. Przyznaje jednak, że bardzo długo czekał na tak dużą zawodową szansę. W konsekwencji zależy mu na tym, żeby pomysł przypadł do gustu widzom i okazał się sukcesem.