Wszystkie newsy
2020-09-02 | 06:12
Media
Rafał Brzozowski: Jestem zachwycony programem „The Voice Senior”. Sam kiedyś byłem uczestnikiem podobnego formatu
Wokalista, dotychczas znany widzom z teleturniejów „Koło fortuny” i „Jaka to melodia?”, za kilka miesięcy zadebiutuje również jako gospodarz „The Voice Senior”. Zastąpi w tej roli Tomasza Kammela. Prezenter wierzy, że dobrze wywiąże się z tego zadania i będzie potrafił dodać otuchy seniorom, ponieważ kiedyś sam był uczestnikiem podobnego programu. Doskonale więc wie, jakie emocje towarzyszą przed wejściem na scenę i poddaniem się ocenom jury. Prowadzący zdradza również, że spory lifting przeszedł popularny teleturniej TVP1. Twórcy z rozmachem zastosowali nowoczesne rozwiązania multimedialne, a efekt jest imponujący.
2020-09-01 | 06:50
Media
Małgorzata Tomaszewska: Z Marceliną Zawadzką mamy ze sobą kontakt. Nie ma między nami zazdrości, trzymamy za siebie wzajemnie kciuki
Dziennikarka poprowadzi nową edycję „The Voice of Poland”, zastępując tym samym Marcelinę Zawadzką. Tłumaczy, że prywatnie darzy ją szacunkiem. Zaznacza, że konflikt oraz napięta atmosfera pomiędzy nimi, które nieustannie sugerują portale plotkarskie, nie są prawdziwe. Zmiany w obsadzie show nie były powodem żadnej kłótni pomiędzy prowadzącymi. Wręcz przeciwnie – panie mocno sobie kibicują i się wspierają.
2020-09-01 | 06:45
Media
Anna Jurksztowicz na festiwalu w Opolu zadebiutuje piosenką z najnowszej płyty. Stworzyła ją we współpracy z Radzimirem
Wokalistka w tym roku będzie obchodzić jubileusz 35-lecia działalności artystycznej. Tłumaczy, że jest to dla niej bardzo ważne i symboliczne wydarzenie. Świętować je będzie podczas Krajowego Festiwalu Piosenki Polskiej w Opolu. Na scenie zaprezentuje publiczności piosenkę pochodzącą z najnowszego albumu. Ma nadzieję, że utwór spodoba się publiczności. Anna Jurksztowicz zdradza, że w przygotowaniach materiału na nową płytę pomagał jej syn Radzimir Dębski.
2020-08-26 | 06:19
Media
Małgorzata Tomaszewska: Bardzo się cieszę, że poprowadzę festiwal w Opolu. Chyba żadne marzenia nie są obciążone taką tremą jak moje
Prezenterka poprowadzi tegoroczny 57. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu. Zaznacza, że od zawsze było to jedno z jej największych marzeń. Małgorzata Tomaszewska odczuwa tremę, ponieważ wie, że wydarzenie cieszy się ogromną popularnością i oglądalnością. Ma nadzieję, że dzięki długim i szczegółowym przygotowaniom uda się uniknąć ewentualnych wpadek i publiczność będzie zadowolona z ogólnego efektu.
2020-08-26 | 06:15
Konsument
Pandemia mocno ograniczyła frekwencję w kinach. Możliwe duże zmiany w dystrybucji filmów
Branżę filmową czekają zmiany w sposobie dystrybucji produkcji filmowych. W wyniku ograniczeń związanych z pandemią koronawirusa maleje zainteresowanie widzów oglądaniem filmów w kinie na rzecz innych form dystrybucji – np. platform VoD. Wpływa na to m.in. brak głośnych premier na wielkim ekranie. Tym bardziej że studia filmowe coraz częściej decydują się od razu udostępnić premierę filmową online, tyle że za dodatkową opłatą. Niewykluczone, że w przyszłości kina staną się miejscem wybieranym tylko przez pasjonatów wielkiego ekranu.
2020-08-25 | 06:02
Media
Maryla Rodowicz: Festiwal w Opolu to kawał mojego życia. W tym roku będę występowała na nim już czterdziesty raz
Artystka tłumaczy, że tegoroczny 57. Krajowy Festiwal Polskiej Piosenki w Opolu będzie dla niej szczególnie ważny z kilku względów. Po pierwsze, weźmie udział w wydarzeniu już po raz czterdziesty. Z tej okazji zaprezentuje publiczności dobrze znane utwory w nieco innej, odświeżonej aranżacji. Po drugie, wokalistka przyznaje również, że nie może doczekać się występu, ponieważ przez pandemię koronawirusa i związane z nią ograniczenia nie mogła w ostatnim czasie koncertować. W konsekwencji brakuje jej emocji, które dają spotkania z fanami.
2020-08-24 | 06:21
Media
Patrycja Strzałkowska: Chciałabym być prezenterką telewizyjną. Bardzo chętnie poprowadzę reality show
Rozpoznawalność Patrycja Strzałkowska zyskała dzięki udziałowi w telewizyjnych programach rozrywkowych. Obecnie zajmuje się między innymi pisaniem powieści i poradników. Tłumaczy, że widzi się również w roli prezenterki i gdy dostanie taką propozycję, poważnie się nad nią zastanowi. Mogłaby w pracy wykorzystać wiedzę dotyczącą reality show, którą zdobyła przed laty, oraz swoje obycie z kamerą. Zaznacza również, że większość scen, które można oglądać na małym ekranie, jest wynikiem montażu. Jej zdaniem telewizja kreuje świat niemający wiele wspólnego z rzeczywistością.
2020-08-11 | 06:16
Media
Patrycja Strzałkowska: Media bardzo często wykorzystują uczestników show. Ich kosztem chcą wzbudzić kontrowersje i zyskać popularność danego programu
Rozpoznawalność Patrycja Strzałkowska zyskała dzięki udziałowi w takich programach rozrywkowych jak: „Ex na plaży” i „Królowe życia”. Wystąpiła ponadto w piątym odcinku programu telewizyjnego „Przyjaciel do zadań specjalnych” emitowanego w TVP1. Tłumaczy, że decyzje o byciu częścią powyższych projektów podyktowane były głównie młodym wiekiem i brakiem doświadczenia. Gdyby dziś dostała podobną propozycję, zdecydowanie odmówiłaby producentom. Wie bowiem, jak wygląda tworzenie reality show oraz jak traktuje się ich uczestników.
2020-08-04 | 06:18
Media
Agnieszka Hyży: Zawsze marzyłam o tym, żeby wyjechać na dłuższy czas za granicę. Może moje pragnienie niedługo się urzeczywistni
Dziennikarka przyznaje, że bardzo lubi swoją pracę. W konsekwencji chciałaby prowadzić programy telewizyjne, gale i eventy jak najdłużej. Pragnie jednak stale się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. Dlatego angażuje się również w nowe przedsięwzięcia, w których dostrzega potencjał. Jej ostatni projekt to wirtualne wydawnictwo How2. Chce rozwijać je także poza Polską, co oznaczałoby wyjazd za granicę na dłużej.
2020-07-30 | 06:16
Media
Patrycja Strzałkowska: Podczas produkcji programów telewizyjnych manipuluje się wypowiedziami ludzi, żeby uzyskać efekt zadowalający producenta
Uczestniczka polskich reality show i autorka bestsellerów niedawno wydała kolejną, pełną erotyki powieść, która nosi tytuł „Show mojego życia”. Autorka zdradza w niej kulisy powstawania programów telewizyjnych oraz ujawnia manipulacje, które stosuje się w trakcie montażu nakręconego materiału. Patrycja Strzałkowska podczas tworzenia kontrowersyjnej historii korzystała ze swojego doświadczenia. Przyznaje, że praca nad telewizyjnymi projektami zazwyczaj wiąże się z licznymi wpadkami.
2020-07-23 | 06:17
Media
Agnieszka Hyży założyła wydawnictwo cyfrowe. Za pomocą interaktywnych e-booków chce walczyć z fake newsami
Dziennikarka została prezesem technologiczno-wydawniczego start-upu – platformy z interaktywnymi e-bookami. Tłumaczy, że projekt będzie walczył z szumem informacyjnym i dostarczał rzetelnych informacji o świecie. Publikowane treści będą powstawać na podstawie wiedzy ekspertów. Agnieszka Hyży chciałaby w przyszłości zaangażować w przedsięwzięcie inwestorów.
2020-07-21 | 06:17
Media
Katarzyna Pakosińska: Straciłam dwa medialne domy: telewizyjną Dwójkę i radiową Trójkę. Można powiedzieć, że stałam się bezdomna
Aktorka przyznaje, że we współczesnej polityce brakuje odważnego kobiecego głosu, który mógłby przełamać męską dominację. Tłumaczy, że obecna narracja pozbawiona jest wrażliwości. Kłótnie i słowne przepychanki nie przyczyniają się do rozwiązywania problemów, a jedynie dzielą społeczeństwo i nastawiają ludzi przeciwko sobie. Katarzyna Pakosińska zaznacza, że przez polityczne spory straciła pracę w miejscach, w których przed laty zdobywała doświadczenie. Ma nadzieję, że w przyszłości sytuacja się zmieni.
2020-07-20 | 06:20
Handel
„Król disco polo” wspiera sprzedaż elektroniki. Nowa kampania reklamowa MediaMarkt bije rekordy popularności
– Efektywne dotarcie do klientów w branży retailowej, szczególnie elektroniki użytkowej, wymaga niestandardowych środków, tym bardziej jeśli równolegle toczy się kampania wyborcza – mówi Ewelina Piątek z MediaMarkt. To z tego powodu popularny brand zaangażował do letniej kampanii Zenka Martyniuka, który zachęca klientów do zakupów w rytm melodii swojego największego hitu. Akcja z gwiazdorem disco polo wzbudza duże emocje, ale dzięki temu już stała się najbardziej popularną z dotychczasowych kampanii sieci. W ciągu tygodnia od premiery przyciągnęła 2,5 mln unikalnych użytkowników.
2020-07-17 | 06:10
Media
Zenek Martyniuk o swojej recepcie na sukces: Nie rozgraniczam gatunków muzycznych. Nagrywam piosenki, które wpadają w ucho
Król disco polo zdradził swoją receptę na sukces – stara się nie dzielić gatunków na disco polo, rock czy muzykę biesiadną, tylko nagrywać piosenki z bardzo charakterystycznym refrenem, które wpadają w ucho. Wokalista od początku lipca jest gwiazdą najnowszej kampanii sieci sklepów MediaMarkt. Ma nadzieję, że melodia jego najbardziej rozpoznawalnego utworu – „Przez twe oczy zielone” – przekona konsumentów do skorzystania z oferty marki.
2020-07-08 | 06:21
Media
Paulina Drażba: Świat show-biznesu idealnie odnalazł się w sieci podczas pandemii. Poznaliśmy gwiazdy bez masek i okazało się, że są zupełnie normalne
Prezenterka podkreśla, że wiele gwiazd doskonale poradziło sobie w czasie obostrzeń związanych z sytuacją epidemiologiczną i nie straciło kontaktu z fanami, między innymi dzięki instagramowym relacjom na żywo. W ten sposób aktorzy, muzycy i celebryci dzielili się ze swoimi odbiorcami nowymi pomysłami, nagrywali miniseriale, aranżowali wspólne utwory, czytali bajki, gotowali czy ćwiczyli. Zdaniem dziennikarki w ten sposób powstały ciekawe inicjatywy, które warto kontynuować w kolejnych miesiącach.