Wszystkie newsy
2018-09-06 | 06:22
Media
Patrycja Markowska: Rinke Rooyens doskonale wie, kto powinien siedzieć w fotelu jurora „The Voice of Poland”. Tu nie ma pomyłek
Od rozstania Patrycji Markowskiej z talent show TVP2 minęło 5 lat. Wokalistka podkreśla, że teraz wraca na fotel trenera „The Voice of Poland” ze zdwojoną siłą i energią. Cieszy się także z tego, że skład jury został zupełnie odświeżony i zapewnia, że między artystami nie ma żadnych niesnasek. Jest za to zdrowa rywalizacja, bo każdy z nich gwarantuje uczestnikom zupełnie inne doświadczenia i doznania muzyczne.
2018-09-06 | 06:21
Media
Jacek Krzynówek: W internecie dzieją się straszne rzeczy. Rządzący powinni coś zrobić z tym hejtem
Ludzi zawistnych jest bardzo dużo w naszym społeczeństwie – twierdzi sportowiec. Podkreśla, że to oni są przyczyną coraz większego hejtu w internecie, ostatnio skierowanego m.in. przeciwko polskim piłkarzom. Krzynówek nie zgadza się z zarzutami o lekceważeniu udziału w mundialu i skupianiu się na kontraktach reklamowych wysuwanymi wobec podopiecznych Adama Nawałki. Jego zdaniem gra w reprezentacji kraju to marzenie każdego piłkarza.
2018-09-03 | 06:23
Media
Maja Sablewska: Instagram to dla mnie ogromne źródło inspiracji. W ogóle nie ma teraz lepszego miejsca, gdzie można się inspirować stylem życia, ubraniami, podróżami czy jedzeniem
Stylistka przyznaje, że dla niej Instagram w tej chwili stanowi największą kopalnię inspiracji i trendów. To zbiór pięknych kadrów, a także doskonałe narzędzie autopromocji. Ten portal społecznościowy wykreował wiele gwiazd, a jedna z nich – wnuczka byłego premiera Monika Miller – będzie właśnie uczestniczką kolejnej edycji programu „SOS – Sablewska od stylu”.
2018-08-31 | 06:22
Media
Rafał Masny: To jest pierwsza moja przygoda z telewizją, i jak mówię przygoda. Jestem twórcą internetowym
Popularny youtuber przyznaje, że jego żywiołem jest internet i jest z nim w stałym związku, zaś udział w programie „Lepiej późno niż wcale” traktuje jako przelotny romans z telewizją. Kiedy jednak dostanie zaproszenie do kolejnego projektu, nie powie nie, pod warunkiem że scenariusz okaże się na tyle intrygujący, że będzie warto poświęcić na niego czas.
2018-08-31 | 06:21
Media
Katarzyna Zawadzka: Cieszę się, mogąc być twarzą serialu poruszającego wątki kobiece. Walka o prawa kobiet trwa cały czas
Mamy do czynienia z nową falą feminizmu – uważa aktorka. Podkreśla też, że serial „Drogi wolności” Telewizji Polskiej doskonale wpisuje się w obecną walkę o prawa kobiet. Jego bohaterkami są bowiem dziewczyny, które nie chciały podążać drogą wyznaczoną im przez tradycję i walczyły o swoje marzenia.
2018-08-28 | 06:17
Media
Piotr Cugowski o „The Voice of Poland”: Mam tremę. Staram się wybierać ludzi wywołujących gęsią skórkę
Muzyk nie ukrywa, że choć znakomicie czuje się w fotelu trenera „The Voice of Poland”, to jednocześnie odczuwa delikatną tremę, jak sprawdzi się w tej roli. Utalentowany muzyk z pewnością przekaże swoim podopiecznym wiele ważnych wskazówek, ale niejednego uczestnika będzie też musiał odesłać z kwitkiem. Wokalista zdradza, że szuka przede wszystkich osób, które mają charakterystyczne barwy głosu i dobrze odnajdują w się w klimacie muzyki rockowej, bluesowej i R&B.
2018-08-28 | 06:16
Media
Paulina Gałązka: Walka o prawa kobiet trwa. Nadal nie czuję równości, zwłaszcza w pracy
Rola w serialu „Drogi wolności” to dla aktorki spełnienie marzeń, zawsze chciała bowiem zagrać w produkcji historycznej. Jej zdaniem jest to ważny serial, pokazuje bowiem dzieje Polski z punktu widzenia kobiet, filmów o kobietach w Polsce wciąż kręci się natomiast zbyt mało. Aktorka jest przekonana, że walka o równouprawnienie, jaką toczyły bohaterki serialu, jeszcze się nie skończyła, w Polsce wciąż nie można mówić bowiem o równych prawach obu płci, zwłaszcza na rynku pracy.
2018-08-27 | 06:26
Media
Natalia Nykiel: siedzenie na fotelu trenerskim w „The Voice of Poland” wiąże się z odpowiedzialnością i z poświęceniem czasu uczestnikom
Wokalistka dwukrotnie odmówiła jurorowania w programie „The Voice of Poland”. Tłumaczy, że powodów odmowy było kilka. Przede wszystkim nie czuje się ona jeszcze nie tyle kompetentną osobą, by stawiać się w pozycji autorytetu i oceniać innych. Bycie trenerem oznacza także pomoc młodym talentom w stawianiu pierwszych kroków na scenie, a tym samym wzięcie dużej odpowiedzialności za czyjeś emocje i oczekiwania. Piosenkarka przyznaje, że stanowczo nie jest jeszcze na to gotowa.
2018-08-27 | 06:25
Konsument
Wakacje nad morzem turyści rezerwują głównie online. Szybko przybywa rezerwacji przez urządzenia mobilne
Polacy mają coraz większe zaufanie do zakupów internetowych, także z sektora turystycznego. Już nawet 65 proc. miejsc noclegowych, zwłaszcza apartamentów wakacyjnych, nad polskim morzem rezerwowanych jest online. Na popularności zyskuje zwłaszcza kanał mobilny – rezerwacji za pośrednictwem smartfona jest o ok. 1/3 więcej niż przed rokiem. Rośnie także znaczenie mediów społecznościowych – goście dopytują o warunki oferty, zdjęcia, a nawet rezerwują noclegi.
2018-08-24 | 06:16
Media
Ewa Drzyzga: marzy mi się pokazanie sali operacyjnej w każdym momencie zabiegu. Może znajdzie się jakiś odważny szpital
Jestem zadaniowcem, robię co, mi zadają - mówi dziennikarka. Obecnie nie marzy o nowych projektach zawodowych, lecz skupia się na rozwoju programu "36,6°C". Jej celem jest wyjście poza studio i realizowanie dłuższych nagrań w placówkach medycznych. Ma nadzieję, że będzie mogła pokazać przebieg całej operacji, jeśli znajdzie się szpital, który na to pozwoli.
2018-08-23 | 06:10
Media
Młodzi ludzie często tworzą w sieci wizerunek niezgodny z rzeczywistością. Ślepe podążanie za lajkami staje się niebezpieczne
Młodzi ludzie przez stałą obecność na portalach społecznościowych często nie potrafią się odnaleźć w realnym świecie – podkreśla trener komunikacji Michał Zawadka. Z każdej strony zalewani są nowymi trendami, za którymi trudno im nadążyć. Kolejnych trosk i kompleksów dodaje presja, aby zadowolić oczekiwania opiekunów oraz zdobyć uznanie kolegów i koleżanek. W takim środowisku dużo trudniej poradzić im sobie ze swoimi wadami i zbudować wiarę w siebie, więc kreują swój wizerunek w sieci, który często jest inny od rzeczywistego. Ślepo podążając za modą i kolejnymi lajkami, młodzi narażają się na ryzyko.
2018-08-22 | 06:28
Media
Małgorzata Rozenek-Majdan: Social media karmią się prawdą. To musi być prawdziwe, twoje i spontaniczne, nikt ci nie może w tym pomóc
Choć Małgorzata Rozenek-Majdan przekonuje, że za pośrednictwem Instagrama dzieli się z fanami swoim prawdziwym życiem, to internauci nie dają się nabrać na wyretuszowane zdjęcia i przekłamywanie rzeczywistości. Gdy prezenterka wrzuca do sieci swoje – często bardzo odważne fotki, od razu pojawiają się zarzuty, że najpierw przeszły one sporą obróbkę graficzną. Prezenterka odpowiada, że zdążyła się już uodpornić na krytykę i zapewnia, że wszystko robi spontanicznie.
2018-08-22 | 06:27
Media
Karol Strasburger: widzowie powinni traktować prezentera jak kumpla, z którym chętnie wypiliby kawę
Prawdziwość i naturalność – to zdaniem prezentera jedyna droga do sukcesu medialnego. Widzowie powinni obdarzać gospodarzy ulubionych programów zaufaniem, do tego niezbędna jest natomiast wiarygodność. Gospodarz „Familiady” twierdzi, że fałsz i tworzenie sztucznych kreacji zawsze zostanie przez odbiorców odebrane negatywnie.
2018-08-22 | 06:25
Media i PR
W Polsce politycy coraz częściej przypominają celebrytów. Brakuje programów wyborczych, są tylko obietnice
Kandydaci w wyborach samorządowych to nie politycy, a celebryci, ale takie jest oczekiwanie społeczne – ocenia prof. Kazimierz Kik, politolog. Obecnie na dalszy plan schodzą programy wyborcze, zastąpione przez liczne obietnice, eventy i sensacje. Nie liczy się wiarygodność, a wygląd i charyzma. Zdaniem politologa, w Polsce brakuje partii opartych na solidnych fundamentach programowych i ideowych, a brak solidnych fundacji teoretycznych i szkół partyjnych przekłada się zaś na jakość kampanii wyborczych.
2018-08-21 | 06:10
Media
Samodzielnie wydawanie książek daje duże szanse debiutantom. Publikacja własnym sumptem szybko przynosi wymierne korzyści
Książki wydane w modelu self-publishingu i dostępne wyłącznie w sklepie internetowym bloga mogą być świetnym sposobem na zarabianie. Ich autorzy w ramach swoich kompetencji zajmują się większością działań – opracowują treści, zdjęcia, grafiki, skład tekstu, materiały na stronę oraz promocję. Sami też finansują druk i organizują dystrybucję. Jedynymi usługami zewnętrznymi, z jakich najczęściej korzystają, są korekta tekstu oraz programowanie strony sprzedażowej. Dzięki temu, że książki wydają i sprzedają, ich zysk stanowi ok. 50 proc. przychodów ze sprzedaży. Gdyby zdecydowali się na model współpracy z wydawnictwem, byłoby to ok. 5–10 proc.