Wszystkie newsy

2018-04-27 | 06:31
Media
Marek Sierocki: Dziś internet kreuje gwiazdy. Kiedyś trzeba było umieć śpiewać Wszystkie newsy

Marek Sierocki: Dziś internet kreuje gwiazdy. Kiedyś trzeba było umieć śpiewać

Kiedyś trzeba było umieć śpiewać, żeby zaistnieć – mówi dziennikarz. Obecnie mało utalentowanych wokalistów wspiera technologia poprawiająca jakość głosu oraz internet. Zdaniem Marka Sierockiego sieć kreuje nawet tak wątpliwe gwiazdy jak siostry Godlewskie.
więcej
2018-04-16 | 06:10
Handel
Polacy otrzymują średnio nawet 20 e-maili reklamowych dziennie. Tych trafiających do SPAM-u większość adresatów nigdy nie przeczyta

Polacy otrzymują średnio nawet 20 e-maili reklamowych dziennie. Tych trafiających do SPAM-u większość adresatów nigdy nie przeczyta

Co trzeci Polak dostaje codziennie od 10 do 20 e-maili promocyjnych, a ponad połowa co najmniej 10 – wynika z badania Redlink. To powoduje, że firmy reklamujące się w ten sposób muszą zwrócić uwagę na kilka elementów, aby ich e-mail został odczytany. Przede wszystkim na nazwę nadawcy oraz tytuł e-maila. Powinny także postawić na dobrą infrastrukturę, żeby ich wiadomości nie były traktowane jako SPAM. Do tego folderu odbiorcy bardzo rzadko zaglądają, a to oznacza pieniądze reklamodawców wyrzucone w błoto.
więcej
2018-04-13 | 06:18
Media
Magdalena Ogórek: Bardzo się spełniam w pracy dziennikarki. Mam już też pomysły na kolejne książki

Magdalena Ogórek: Bardzo się spełniam w pracy dziennikarki. Mam już też pomysły na kolejne książki

Moje marzenia zawodowe sprowadzają się do niwy naukowej – mówi dziennikarka. W planach ma kolejne publikacje dotyczące zagrabionych podczas II wojny światowej polskich dzieł sztuki. Zamierza także aktywnie działać na rzecz ich powrotu do Polski. Na razie jednak potrzebuje odpoczynku po trzech latach ciężkiej pracy nad książką „Lista Wächtera”.
więcej
2018-04-12 | 06:22
Media
Antoni Królikowski: Postanowiliśmy pokazać naszego psa w programie wszystkim tym, którzy interesują się naszym życiem. Na pewno wypadnie lepiej od nas

Antoni Królikowski: Postanowiliśmy pokazać naszego psa w programie wszystkim tym, którzy interesują się naszym życiem. Na pewno wypadnie lepiej od nas

Aktor wspomina, że decyzja o przygarnięciu psa ze schroniska była zupełnie spontaniczna. Wierzy jednak, że Klasyk nieprzypadkowo pojawił się w ich życiu i podkreśla, że pupil szybko zaaklimatyzował się w nowych warunkach. By zaczerpnąć dodatkowej, fachowej porady na temat opieki nad zwierzętami Antoni Królikowski i Julia Wieniawa zdecydowali się wziąć udział w programie „SuperPies” emitowanym w telewizji Polsat.
więcej
2018-04-10 | 06:13
Media
Marzena Rogalska: chciałabym mieć talk-show taki jak prowadzi Ellen DeGeneres. To moja idolka

Marzena Rogalska: chciałabym mieć talk-show taki jak prowadzi Ellen DeGeneres. To moja idolka

Cieszę się, że jako dojrzała kobieta zaczęłam pisać – mówi dziennikarka. Zapewnia, że tworzenie powieści jest dla niej wspaniałą przygodą rozwijającą ją również jako dziennikarkę. Gwiazda próbuje swych sił również w aktorstwie, od stycznia można oglądać ją na deskach warszawskiego Teatru Capitol. Marzeniem Rogalskiej jest jednak własny talk-show przypominający program, który prowadzi jej idolka Ellen DeGeneres.
więcej
2018-04-10 | 06:12
Media
Julia Wieniawa i Antek Królikowski będą gośćmi programu „SuperPies”. „Nasz szczeniaczek jest jeszcze trochę nieokiełznany i chcemy nauczyć go paru sztuczek”

Julia Wieniawa i Antek Królikowski będą gośćmi programu „SuperPies”. „Nasz szczeniaczek jest jeszcze trochę nieokiełznany i chcemy nauczyć go paru sztuczek”

Emisja odcinka z udziałem Julii Wieniawy i Antka Królikowskiego zaplanowana jest na 14 kwietnia. Para opowie wtedy o Klasyku, którego kilka miesięcy temu adoptowali ze schroniska. Na początku nie było łatwo, ponieważ okazało, że ich pupil zapadł na poważną chorobę i wymagał specjalistycznej opieki. Aktorzy jednak obdarzyli go ogromnym uczuciem i szczególną troską. Z perspektywy czasu mogą powiedzieć, że całkiem dobrze radzą sobie z wychowaniem pupila i podziałem obowiązków.
więcej
2018-04-09 | 06:33
Media
Magdalena Ogórek: Twitter to moja broń w walce z wizerunkiem sztucznie kreowanym przez media

Magdalena Ogórek: Twitter to moja broń w walce z wizerunkiem sztucznie kreowanym przez media

W mediach społecznościowych mogę pokazać, czym się naprawdę zajmuję – podkreśla dziennikarka. Konta na Twitterze i Facebooku traktuje jako rodzaj broni przeciwko nieprawdziwym informacjom podawanym przez portale plotkarskie. Gwiazda TVP uważa ponadto, że dzięki mediom społecznościowym może przeciwstawić się ostracyzmowi wobec jej najnowszej książki.
więcej
2018-04-03 | 06:18
Media
Magdalena Ogórek: media mainstreamowe zbratały się z synem zbrodniarza wojennego, żeby uderzyć w moją książkę

Magdalena Ogórek: media mainstreamowe zbratały się z synem zbrodniarza wojennego, żeby uderzyć w moją książkę

Wokół mojej książki panuje ostracyzm – twierdzi dziennikarka. Jej zdaniem wynika on z faktu, że tego rodzaju publikacja nie pasuje do seksistowskiego wizerunku narzuconego jej podczas kampanii prezydenckiej. Gwiazda TVP uważa, że do ataku na jej publikację media mainstreamowe w Polsce wykorzystały nawet syna zbrodniarza wojennego Horsta von Wächtera.
więcej
2018-04-03 | 06:10
Media i PR
Facebook mierzy się ze skutkami afery dotyczącej potężnego wycieku danych. Zapowiada znaczące zwiększenie bezpieczeństwa

Facebook mierzy się ze skutkami afery dotyczącej potężnego wycieku danych. Zapowiada znaczące zwiększenie bezpieczeństwa

Nie milkną echa afery Cambridge Analityca, która bardzo poważnie odbiła się na wartości rynkowej i wizerunku Facebooka. Przez media społecznościowe przetacza się akcja #DeleteFacebook, która zachęca kolejnych użytkowników do usunięcia profilu w serwisie, a szef portalu połecznościowego Mark Zuckerberg odniósł się do afery na łamach najważniejszych światowych tytułów. Kryzys wizerunkowy – choć dużo mniejszego kalibru – nie ominął też Snapchata.
więcej
2018-03-30 | 06:26
Media
Agata Młynarska: chcę, by tata był stale obecny w sercach Polaków, którzy za nim tęsknią

Agata Młynarska: chcę, by tata był stale obecny w sercach Polaków, którzy za nim tęsknią

Dwie warszawskie szkoły ubiegają się o nadanie im imienia Wojciecha Młynarskiego. Dla Agaty Młynarskiej jest to szczególnie wzruszająca sytuacja, do jednej z tych placówek sama bowiem niegdyś uczęszczała. Dziennikarka ma nadzieję, że podobnie jak publikacje książkowe oraz wydarzenia kulturalne towarzyszące rocznicy śmierci Wojciecha Młynarskiego przyczyni się to do upamiętnienia nazwiska jej ojca w sercach Polaków.
więcej
2018-03-29 | 06:20
Sport
Szkoły coraz chętniej angażują się w sportową rywalizację. Gwiazdy sportu chcą w ten sposób odciągnąć uczniów od ekranów komputerów

Szkoły coraz chętniej angażują się w sportową rywalizację. Gwiazdy sportu chcą w ten sposób odciągnąć uczniów od ekranów komputerów

Uczniowie podstawówek coraz chętniej biorą udział w sportowej rywalizacji. Do konkursu Drużyna Energii, który ma wyłonić najbardziej aktywną szkołę w kraju, w ubiegłym miesiącu wpłynęło prawie 5 tys. filmów. Młodzież coraz częściej porzuca ekrany komputerów i smartfonów na rzecz sportu, a poziom wykonywanych zdań sportowych jest bardzo wysoki – podkreślają ambasadorzy konkursu. Uczniowie biorą w nim udział tym chętniej, że do promocji szkoły muszą wykorzystywać internet i media społecznościowe.
więcej
2018-03-27 | 06:16
Media
Aneta Awtoniuk: W programie „SuperPies” naprawiamy relacje psio-ludzkie. Rodziny nie muszą żyć z tymi problemami

Aneta Awtoniuk: W programie „SuperPies” naprawiamy relacje psio-ludzkie. Rodziny nie muszą żyć z tymi problemami

Znana behawiorystka podkreśla, że nowy program Polsatu adresowany do wszystkich miłośników zwierząt i nie tylko pokaże zarówno wspaniałe chwile przyjaźni z psem, jak i trudniejsze momenty wychowawcze. Dzieląc się swoim wieloletnim doświadczeniem, trenerka w każdym odcinku będzie pomagać rodzinom oraz znanym gwiazdom w rozwiązywaniu problemów z czworonogami. Wyjaśni, skąd biorą się nieporozumienia i jak je skutecznie rozwiązywać.
więcej
2018-03-27 | 06:05
Media i PR
„Rzęsiście”, „ancymonek” i „prażynka” uznane za najpiękniejsze słowa w języku polskim. Internauci znacznie częściej sięgają jednak po te najbrzydsze

„Rzęsiście”, „ancymonek” i „prażynka” uznane za najpiękniejsze słowa w języku polskim. Internauci znacznie częściej sięgają jednak po te najbrzydsze

Polacy coraz chętniej powracają do staromodnych słów i lubią zabawy językowe – wynika z analizy Instytutu Monitorowania Mediów. Średnio sześćset razy miesięcznie w internecie pojawiły się najpiękniejsze słowa wybrane w plebiscycie „Mów do mnie pięknie…” ogłoszonym przez Bibliotekę Śląską w Katowicach, czyli „rzęsiście”, „ancymonek” i „prażynka”. Ponadsześciokrotnie częściej w sieci pojawiają się jednak słowa uznane za brzydkie i nieciekawe: „szpanować”, „flaki” i „flegma”. Dzięki powstającemu „Wirtualnemu leksykonowi pięknych (i niepięknych) słów”, który opracowuje Biblioteka Śląska, tych najładniejszych może jednak w polskim internecie przybywać.
więcej
2018-03-12 | 06:32
Media
Marta Manowska: Jestem blisko spełnienia kolejnego marzenia. Będę mogła podróżować już nie tylko dla siebie

Marta Manowska: Jestem blisko spełnienia kolejnego marzenia. Będę mogła podróżować już nie tylko dla siebie

Jeżeli człowiek ma cel, to lepiej mu się żyje – podkreśla dziennikarka. W tym roku gwiazda TVP zamierza zrealizować swoje kolejne zawodowe marzenie, tym razem związane z podróżami. Dopóki jednak nie stanie na planie nowego programu, dopóty nie chce ujawniać szczegółów.
więcej
2018-03-09 | 06:21
Media
Sławomir: „The Big Music Quiz” to naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy i zachwycająca scenografia

Sławomir: „The Big Music Quiz” to naprawdę gruba impreza, wspaniałe gwiazdy i zachwycająca scenografia

W teleturnieju „The Big Music Quiz” dwa zespoły gwiazd prześcigają się, by jak najszybciej podać nazwiska wykonawców i tytuły prezentowanych utworów muzycznych. Gospodarz programu już wierzy w sukces nowego show i zapowiada, że każdy znajdzie w nim coś dla siebie. Będzie można usłyszeć zarówno muzykę klasyczną, jak i disco polo, przedwojenne szlagiery i piosenki dla dzieci. Uczestnikami programu będą znani aktorzy, dziennikarze i celebryci z pierwszych stron gazet.
więcej