Wszystkie newsy

2018-01-11 | 08:55
Sport
Polscy olimpijczycy będą motywować zwykłych ludzi do spełniania swoich marzeń Wszystkie newsy

Polscy olimpijczycy będą motywować zwykłych ludzi do spełniania swoich marzeń

Wytrwałe dążenie do wyznaczonego celu to dla sportowca warunek konieczny, by osiągnąć sukces. Do tego jednak potrzebna jest umiejętność przezwyciężania problemów – podkreślają przedstawiciele każdej z dziedzin sportu. Historie dwojga olimpijczyków – ambasadorów nowej kampanii Bridgestone „Podążaj za marzeniami, bez względu na wszystko” – mają być inspiracją dla zwykłych ludzi, aby mimo przeciwności losu realizowali swoje marzenia.
więcej
2018-01-10 | 06:15
Handel
Sklepy elektroniczne i dyskonty liderami wydatków na przedświąteczną reklamę. Ich łączny budżet wyniósł 400 mln zł

Sklepy elektroniczne i dyskonty liderami wydatków na przedświąteczną reklamę. Ich łączny budżet wyniósł 400 mln zł

W tygodniach przedświątecznych firmy prześcigały się w pomysłach reklamowych. Wśród badanych przez IMM branż pod względem wydatków przodowały handel i farmacja. Marki handlowe wydały na reklamę w sumie 400 mln zł, a najczęściej reklamowane były sklepy z elektroniką i dyskonty. Z kolei wśród firm farmaceutycznych widoczny był wzrost kosztów promocji preparatów na rzucanie palenia. Tradycyjnie najwięcej zarobiła w tym okresie telewizja – tu trafiło 80 proc. budżetu reklamowego.
więcej
2018-01-09 | 06:10
Media
Profile społecznościowe są na czele listy wyszukiwań Google. Sprawna komunikacja i atrakcyjne posty przekładają się na korzyści wizerunkowe i finansowe

Profile społecznościowe są na czele listy wyszukiwań Google. Sprawna komunikacja i atrakcyjne posty przekładają się na korzyści wizerunkowe i finansowe

Aktywność w portalach społecznościowych kształtuje wizerunek firm i osób w sieci oraz przekłada się na ich reputację. Dlatego treści powinny być starannie wyselekcjonowane. Sprawna komunikacja w social media to nie tylko korzyści wizerunkowe, lecz także biznesowe – pomaga budować długotrwałe relacje z dotychczasowymi klientami i przyciągać nowych.
więcej
2018-01-05 | 06:20
Media
Telenowela TVP z rekordowym zainteresowaniem. Zdaniem jej twórców napędzają je m.in. hejterzy

Telenowela TVP z rekordowym zainteresowaniem. Zdaniem jej twórców napędzają je m.in. hejterzy

Masową krytykę telenoweli „Korona królów” Ilona Łepkowska poczytuje za sukces, jej zdaniem żadna inna produkcja telewizyjna nie spotkała się bowiem w ostatnich latach z tak dużym zainteresowaniem. Scenarzystka za niesłuszne uważa porównywanie nowej produkcji do takich hitów jak „Gra o tron”, zwracając uwagę na inny charakter obu seriali. Podkreśla też, że na planie „Korony królów” pracuje konsultantka, nie ma więc miejsca na nieścisłości historyczne.
więcej
2017-12-29 | 06:10
Handel
Influencerzy zamiast celebrytów. Blogerzy i youtuberzy coraz bardziej atrakcyjni dla marketingowców

Influencerzy zamiast celebrytów. Blogerzy i youtuberzy coraz bardziej atrakcyjni dla marketingowców

Ambasadorzy pomagają wykreować pozytywną atmosferę wokół reklamowanej marki. Dziś coraz częściej w tej roli obsadzani są internetowi influencerzy, wypierając gwiazdy i celebrytów, zwłaszcza w kampaniach skierowanych do młodszych pokoleń konsumentów. Kluczem do sukcesu jest jednak wybranie blogera lub youtubera idealnie pasującego do wizerunku marki.
więcej
2017-12-22 | 06:25
Media
Teatr Telewizji przechodzi rewolucyjne zmiany. Mają one przywrócić mu dawną świetność

Teatr Telewizji przechodzi rewolucyjne zmiany. Mają one przywrócić mu dawną świetność

Spektakle Teatru Telewizji powróciły do poniedziałkowego prime time, poszerza się repertuar, głównie o sztuki pisane specjalnie na potrzeby TVP oraz literaturę polską. Te zmiany mają przywrócić telewizyjnemu teatrowi dawną świetność. Twórcy zamierzają nie tylko rozmawiać z widzami na poważne tematy, lecz także bawić, stąd styczniowe premiery: „Mock” na podstawie prozy Marka Krajewskiego oraz „Biesiada u hrabiny Kotłubaj” Witolda Gombrowicza.
więcej
2017-12-20 | 06:15
Media i PR
Muzyka elementem strategii promocyjnej sieci ibis. Ma przyciągnąć do hoteli młodych klientów

Muzyka elementem strategii promocyjnej sieci ibis. Ma przyciągnąć do hoteli młodych klientów

Rodzina hoteli ibis chce przyciągnąć klientów z młodego pokolenia. Do tej grupy potencjalnych gości skierowana jest nowa strategia komunikacyjna, której podstawę stanowi muzyka. Sieć nawiązała współpracę z węgierskim festiwalem Sziget i firmą fonograficzną Universal Music, a w hotelach organizuje kameralne koncerty. Natomiast jesienią rozpoczęła kampanię „ibis. tu mieszka muzyka”.
więcej
2017-12-18 | 06:25
Konsument
Od maja 2018 roku konsumenci zyskają prawo do bycia zapomnianym w sieci. Nowa regulacja unijna idzie krok dalej niż Google i Facebook

Od maja 2018 roku konsumenci zyskają prawo do bycia zapomnianym w sieci. Nowa regulacja unijna idzie krok dalej niż Google i Facebook

Prawo dotyczące ochrony danych osobowych, które zacznie obowiązywać w maju 2018 roku, nada konsumentom szereg przywilejów. Jednym z nich będzie prawo do bycia zapomnianym. Dane osób, które sobie tego życzą, będą musiały zostać niezwłocznie i w całości usunięte z systemów administratora. Co więcej, dotyczy to także kopii, linków i dokumentacji papierowej, na przykład skanów czy wydruków e-maili. Dla firm będzie to duże wyzwanie, podobnie jak wymiana wszystkich klauzul, formularzy i zgód na przetwarzanie informacji o klientach.
więcej
2017-12-11 | 06:45
Media
Izabella Krzan: prowadzenie takich wydarzeń jak Sylwester TVP to spełnienie moich marzeń

Izabella Krzan: prowadzenie takich wydarzeń jak Sylwester TVP to spełnienie moich marzeń

Będą mi się lekko nogi trzęsły – przyznaje prezenterka przed debiutem na zakopiańskiej scenie. Jest jednak przekonana, że po pierwszym stresie bez trudu wejdzie w rolę gospodyni imprezy sylwestrowej. Gwiazda uważa się bowiem za osobę, na którą stres działa motywująco, a prowadzenie dużych eventów zawsze było jej marzeniem.
więcej
2017-12-11 | 06:25
Media i PR
Prasa dobrem luksusowym. Bogaci i zamożni czytają więcej gazet niż statystyczni Polacy

Prasa dobrem luksusowym. Bogaci i zamożni czytają więcej gazet niż statystyczni Polacy

Osoby bogate i zamożne czytają nawet dziesięciokrotnie częściej prasę od statystycznego Polaka – wynika z raportu Polskich Badań Czytelnictwa. To oznacza, że tytuły prasowe mają w tej grupie społecznej bardzo duży zasięg. Markom luksusowym daje to możliwość precyzyjnego dopasowania reklam prasowych do grupy docelowej. – Wystarczy odpowiednio dobrać 4–5 tytułów, żeby trafić do połowy grupy najbogatszych – podkreśla prezes Polskiego Badania Czytelnictwa.
więcej
2017-12-04 | 06:21
Media
Monika Goździalska: W styczniu wchodzimy na antenę TVP1 z nowym programem. Będziemy odwiedzali w nim różne babcie

Monika Goździalska: W styczniu wchodzimy na antenę TVP1 z nowym programem. Będziemy odwiedzali w nim różne babcie

Monika Goździalska podkreśla, że jej współpraca zawodowa z Telewizją Polską coraz bardziej się zacieśnia. Na antenę powraca właśnie cykl „Kulinarny zawrót głowy”, a od stycznia w sobotnie popołudnia będzie można oglądać jej zupełnie nowy program. W międzyczasie prezenterka pisze książkę kucharską.
więcej
2017-11-29 | 06:11
Media
Justyna Śliwowska: Bardzo dobrze czuję się w dużej rodzinie „Dzień Dobry, Polsko!”. Telewizja śniadaniowa jest wyzwaniem

Justyna Śliwowska: Bardzo dobrze czuję się w dużej rodzinie „Dzień Dobry, Polsko!”. Telewizja śniadaniowa jest wyzwaniem

Dziennikarka dołączyła do grona gospodarzy programu „Dzień Dobry, Polsko!” pod koniec sierpnia. Tym samym zakończyła współpracę z TVP Info. Nie ukrywa, że z dużą przyjemnością podjęła nowe wyzwanie zawodowe, które pozwala się sprawdzić na nieco innej płaszczyźnie. Bardzo podoba jej się formuła programu śniadaniowego, bo choć na pozór jest luźna, to jednak zobowiązuje do tego, by jak najskuteczniej zachęcić widzów do włączenia telewizji bardzo wcześnie rano.
więcej
2017-11-29 | 06:10
Telekomunikacja
Do 2021 roku 5 mln Polaków będzie miało telewizor 4K. Pojawia się coraz więcej kanałów i filmów wykorzystujących tę technologię

Do 2021 roku 5 mln Polaków będzie miało telewizor 4K. Pojawia się coraz więcej kanałów i filmów wykorzystujących tę technologię

Ponad 60 proc. osób postrzega 4K jako technologię przełomową. Blisko jedna trzecia planuje kupić telewizor z tą technologią – wynika z badań Orange Polska. Telekom szacuje, że do 2021 roku taki sprzęt będzie mieć już 5 mln Polaków, a 4K wyprze z rynku technologię HD. Dlatego Orange już dziś stawia na rozwój oferty. Dzięki współpracy z platformą Netflix i kanałem sportowym Eleven Sports dostarczy tysiące godzin treści w rozdzielczości 4K.
więcej
2017-11-22 | 06:35
Konsument
Przywrócenie zaufania do treści to jedno z największych wyzwań dla mediów. Weryfikacja informacji i faktów jest koniecznością

Przywrócenie zaufania do treści to jedno z największych wyzwań dla mediów. Weryfikacja informacji i faktów jest koniecznością

Fake newsy, czyli fałszywe i spreparowane informacje, powodują spadek społecznego zaufania do treści i są coraz większym problemem zarówno dla nowych, jak i tradycyjnych mediów. Walka z tym zjawiskiem jest o tyle ważna, że serwisy informacyjne są dziś kluczowym contentem w ramówce każdego medium. Weryfikacja informacji to wciąż konieczność – podkreśla szefowa newsroomu Radia ZET. ​
więcej
2017-11-16 | 06:36
Media
Radosław Mróz: To, co sobie zawsze najbardziej ceniłem w radiowej Trójce, to głęboki oddech. Teraz jest o niego coraz trudniej przy Myśliwieckiej

Radosław Mróz: To, co sobie zawsze najbardziej ceniłem w radiowej Trójce, to głęboki oddech. Teraz jest o niego coraz trudniej przy Myśliwieckiej

Dziennikarz z dużym sentymentem wspomina czasy, kiedy w radiowej Trójce spotykali się ludzie z pasją i talentem, dla których największą wartością był obiektywizm, dziennikarska rzetelność i nieuleganie presji ze strony polityków. To pozwalało rozwijać skrzydła i tworzyć ambitny program. Dziennikarz podkreśla, że sam podjął decyzję o odejściu z Myśliwieckiej, nie żałuje tego kroku i w ostatnich decyzjach mocno wspiera swoich kolegów.
więcej