Newsy

Stefano Terrazzino poprowadzi pierwszą polską edycję programu „Salon sukien ślubnych”

2015-08-04  |  06:55

Stefano Terrazzino pomoże Polkom wybrać idealną suknię ślubną. Tancerz został gospodarzem pierwszej polskiej edycji amerykańskiego hitu „Salon sukien ślubnych”. Twierdzi, że jest nie tyle prezenterem, ile osobą wspierającą pannę młodą – niejednokrotnie przyszło mu bowiem walczyć z rodziną dziewczyny. Program będzie można obejrzeć jesienią na antenie stacji TLC.

„Salon sukien ślubnych” to reality show oparte na amerykańskim formacie „Say Yes to the Dress”. Amerykańska widownia do tej pory obejrzała 10 edycji tego programu – nadawany jest on bowiem, także na antenie stacji TLC, od 2007 roku. Gospodarzem ślubnego show jest projektant mody Randy Fenoli. Polski prowadzący nie został wybrany przypadkowo – Stefano Terrazzino ukończył krawiectwo teatralne i przez pewien czas zarabiał, szyjąc kostiumy do tańca.

Robiłem to, żeby móc tańczyć, żeby mieć finanse. Ale to fajnie, że się przydało, bo dostałem propozycję bycia trochę prezenterem, i to jest nowe wyzwanie, a trochę ubraniowym doradcą, i to nie jest nowe, więc czułem się trochę bezpieczny, że okej, nie wszystko będzie nowe – mówi Stefano Terrazzino agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Tancerz przyznaje, że doświadczenie w krawiectwie ułatwiło mu zaaklimatyzowanie się w roli prowadzącego show. Jego zadaniem w „Salonie sukien ślubnych” będzie doradzanie uczestniczkom programu w wyborze najlepszych dla nich sukni. Wspierać go w tym będą profesjonalne konsultantki, które mogą się poszczycić dużym doświadczeniem w zakresie mody ślubnej. Przyszłe panny młode przymierzać będą po kilka fasonów sukni. a swoje decyzje będą konsultować z rodziną i przyjaciółmi.

Jestem bardziej taką wspierającą osobą. Nie jestem ani stylistą, ani stricte prezenterem. Jestem taką osobą, która wspiera trochę pannę młodą, czasami muszę walczyć z rodziną, bo oni chcą księżniczkę, bo mama chciała na bogato, a ona jest nowoczesna i chce prostą sukienkę – mówi Stefano Terrazzino.

Tancerz nie ukrywa, że rola prowadzącego dostarczyła mu bardzo dużo zabawy. Cieszy się też, że szybko i bez problemów zyskał zaufanie zarówno ze strony współpracowników, jak i uczestniczek reality show. Twierdzi, że wszyscy czuli się w jego towarzystwie swobodnie i komfortowo.

– Miałem poczucie, że jestem tam potrzebny. Tak jakby moja obecność im pomagała. I to jest fajne, bo czujesz wtedy, że jesteś w odpowiednim miejscu, a nie, że robisz coś sztucznego albo na siłę. Dlatego uważam, że to udany projekt. Nie spodziewałem się takiej reakcji ludzi – mówi Stefano Terrazzino.

Premiera pierwszej polskiej edycji programu „Salon sukien ślubnych” już jesienią na antenie stacji TLC.

Czytaj także

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.