Newsy

W drugiej serii „Miłości na bogato” pojawią się nowi bohaterowie

2014-03-20  |  07:10
W drugiej serii „Miłości na bogato” pojawią się nowi bohaterowie. Twórcy zaangażowali m.in. szwedzką modelkę polskiego pochodzenia, Michaelę Sorle, znanego z serialu „Na Wspólnej” aktora Radosława Rutkowskiego oraz fotomodela Patryka Janasa.

W serialu, wbrew wcześniejszym doniesieniom mediów, nie zabraknie Marceli Leszczak, której bohaterka została wysłana do Stanów Zjednoczonych. Pojawią się także nowe twarze.

Allan Spelling, który jest producentem „Miłości na bogato”, dowiedział się, że jestem pół-Polką i zapytał, czy byłabym zainteresowana udziałem w serialu. Moja bohaterka  – nie wiem, ile mogę zdradzić – przyjechała z Londynu i zamiesza w życiu bohaterów – mówi Michaela Sorle agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Radosław Rutkowski, który do tej pory występował gościnnie m.in. w serialu „Na Wspólnej”, wcieli się w postać Maksa, chłopaka Karoliny (Karolina Gilon).

Nie mogę za wiele powiedzieć, ale moja postać stoi raczej po ciemnej stronie. Jego pasją są tatuaże. Uwielbiam czarnych, cynicznych bohaterów. Zostałem bardzo dobrze przyjęty przez obsadę. Miałem pewne obawy, ale okazało się, że to bardzo ciepła, fajna ekipa – mówi Radosław Rutkowski.

Kolejną nową twarzą w serialu jest Patryk Janas, który do tej pory pracował jako fotomodel.

Patryk pojawi się w jednym z odcinków i nawiąże bliższą relację emocjonalną z jedną z głównych bohaterek. Mogę również zdradzić, że mój bohater jest wspólnikiem Nikodema (Nikodem Świącki) w fitness klubie. Zostałem przyjęty przez obsadę w atmosferze rodzinnej, bardzo miło, ciepło. Wszyscy bardzo mi pomagali, bo jestem początkującym aktorem i przede mną jeszcze dużo pracy – mówi Janas.

Premiera drugiej serii „Miłości na bogato” już w sobotę 22 marca o 19.00 na kanale Viva Polska. W skład drugiej odsłony wchodzi 10 odcinków.

Czytaj także

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.