Mówi: | Dorota Gutkowska |
Funkcja: | dyrektor generalny Grupy Wschodnioeuropejskiej i Rynków Rozwijających się - LEVI'S® |
Moda na dżinsowe kurtki i spodnie przerobione według własnych upodobań
Dżinsy od ponad pół wieku są symbolem wyzwolenia i indywidualizmu. Teraz miłośnicy denimowych ubrań mogą sobie pozwolić na jeszcze większą swobodę w wyrażaniu własnej osobowości poprzez strój. Kultowa marka Levi's® wprowadza serię dodatków, które umożliwiają personalizację dżinsowych kurtek i spodni. Jako pierwsi na tę zabawę modą zdecydowali się Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki.
Od momentu, kiedy w latach 50. dżinsy pojawiły się na ekranach kin, zaczęły się kojarzyć z buntem i wolnością. James Dean, Marlon Brando i Elvis Presley sprawili, że denimowe spodnie awansowały do rangi symbolu rewolucji dzieci kwiatów. Teraz marka Levi's®, której założyciel wynalazł najsłynniejsze spodnie świata, proponuje jeszcze większą swobodę w wyrażaniu indywidualizmu za pomocą stroju. W sklepach dostępne są już specjalne zestawy do personalizowania dżinsowych kurtek i spodni. Są to różnego rodzaju napy, łaty i akcesoria, które pozwalają przerabiać gotowe ubrania według własnych upodobań.
– Można sprawić, by dżinsy wyglądały tak jak te, które pamiętamy z przed kilku sezonów, albo tak jak te, które widzieliśmy na zdjęciach i które inspirują nas, na przykład z lat 70., bądź puszczając wodze fantazji można zrobić z nimi cokolwiek. Ten zestaw będzie też taką zachętą dla tych, którzy nigdy nie robili takich rzeczy, tak jak większość z nas. Żeby odważyć się, zrobić coś ciekawego i z rzeczą, którą kupują z półki, by tchnąć w nią takiego nowego ducha – mówi Dorota Gutkowska, dyrektor generalny Grupy Wschodnioeuropejskiej i Rynków Rozwijających się LEVI'S®.
Jesienna kolekcja marki ma nawiązywać do klimatu Venice Beach lat 90., a więc czasów, gdy młodzież zaczęła przerabiać dżinsy według własnego pomysłu. Wtedy pojawiły się własnoręcznie wykonane rozcięcia na kolanach, liczne przetarcia, wstawki z innych rodzajów materiałów. Jako pierwsi z możliwości tej zabawy modą skorzystali Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki.
– Patrzymy na te dżinsy, kurtki, koszule dżinsowe, które zmieniały się wraz z noszącymi je ludźmi i szukamy w nich inspiracji, po to, by opowiedzieć historię. Tak jak dzisiaj w naszych sklepach można zobaczyć kurtkę, którą wymyśliła dla siebie Agnieszka Szulim. Genialną kurtkę z frędzlami, czyli z takim po prostu dotykiem pięknej kobiety. Mamy tych produktów więcej, również w naszej masowej ofercie i dotyczy to nie tylko kurtek, lecz także dżinsów, które tniemy i wykańczamy – mówi Dorota Gutkowska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki wzięli udział w polskiej edycji kampanii „Live in Levi's®”. Ma ona na celu pokazanie znanych osób, przerabiających produkty dżinsowe. Gwiazdy pozowały do zdjęć w ulubionych denimowych strojach w różnych miejscach Warszawy. W ten sposób Agnieszka Szulim i Antoni Pawlicki opowiedzieli o ważnych w ich życiu zdarzeniach.
Czytaj także
- 2024-08-12: Agnieszka Hyży: Ja, Maciek Rock i Maciek Dowbor byliśmy taką świętą trójcą Polsatu. Ale my nie mamy tak mocnego miejsca i pomysłu na siebie w internecie jak Maciej Dowbor
- 2024-08-19: Agnieszka Hyży: Marzyłam o programie porannym, choć myślałam, że ten projekt już się nie wydarzy. Mam nadzieję, że format „Halo tu Polsat” wprowadzi na rynek nową jakość
- 2024-08-22: Agnieszka Hyży: Maciek Dowbor i Piotr Gąsowski w pierwotnej wersji „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” stworzyli wyrazisty i ciekawy duet. Będzie ciężko z tym rywalizować
- 2024-08-27: Agnieszka Hyży: W nowym programie mamy bardzo doświadczonych prowadzących jak Kasia Cichopek i Maciek Kurzejewski. Będą dla nas absolutnie cenną skarbnicą wiedzy
- 2023-11-28: Leszek Lichota: Spotkanie się z postacią Znachora jest jednym z najprzyjemniejszych przeżyć aktorskich w mojej karierze. On ma w sobie wiele pozytywnych cech, które każdy z nas chciałby mieć
- 2023-11-09: Katarzyna Warnke: „Zielona granica” przywróciła ludzkie podejście do sprawy uchodźców. Niestety wiele rządów i instytucji nastawia nas w tej kwestii lękowo i agresywnie
- 2023-08-28: Agnieszka Kaczorowska: Nie dostałam wielu odcinków „Klanu” na jesień, na razie nagraliśmy tylko kilka z moim udziałem. W międzyczasie wraz z mężem szykuję intrygujący projekt taneczny
- 2023-08-23: Agnieszka Kaczorowska: Narzekanie na drogie gofry czy rachunki nad morzem jest trochę na wyrost. Wkrótce jedziemy do Włoch świętować naszą piątą rocznicę ślubu
- 2023-09-01: Agnieszka Kaczorowska i Mateusz Szymkowiak: W czasach szkoły 1 września oznaczał dla nas początek czegoś fascynującego
- 2023-06-22: Qczaj: Chcę już definitywnie zamknąć temat Agnieszki Kaczorowskiej, bo niszczy mi to krew. Nie chcę mieć tej osoby w swoim życiu i nie życzę sobie, by wypowiadała się o mnie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.