Mówi: | Barbara Kurdej-Szatan, aktorka Paulina Sykut, prezenterka |
Barbara Kurdej-Szatan została ambasadorką znanej marki obuwniczej
Aktorka jest zachwycona swoją nową rolą. Gwiazda Teatru 6. piętro została ambasadorką znanej marki obuwniczej Wojas. Podkreśla, że ceni piękno i jakość wykonania butów tej firmy, cieszy się też, że może wspierać polską markę. Miłośniczką obuwia tej marki jest również Paulina Sykut.
Kariera Barbary Kurdej-Szatan nie traci tempa. Aktorka przygotowuje się do dwóch premier – spektaklu „Miłość w Saybrook” w Teatrze 6. piętro oraz „Pikantni” na deskach Teatru Capitol. W teatrze Michała Żebrowskiego gra w sztukach „Zagraj to jeszcze raz, Sam” i „Bromba w sieci”, w krakowskim Teatrze Variete występuje w musicalu „Legalna blondynka”, jest też prowadzącą program „Kocham Cię, Polsko!” na antenie TVP2. Niedawno zadebiutowała w roli ambasadorki marki Wojas. Aktorka twierdzi, że jest zachwycona i zaszczycona możliwością udziału w kampanii tej firmy.
– Przede wszystkim bardzo się cieszę, że jest to polska marka. Uważam, że powinniśmy wspierać nasze polskie marki. Poza tym buty są świetnie wykonane, wygodne, piękne, nie musiałam się długo zastanawiać – mówi Barbara Kurdej-Szatan agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.
Gwiazda, razem z Sebastianem Karpiel-Bułecką, wzięła udział w kampanii reklamowej wiosennej kolekcji marki Wojas. W linii tej znalazły się zarówno modele dla kobiet, jak i dla mężczyzn. Kolekcja damska obejmuje czółenka, baleriny, sandały i półbuty utrzymane głównie w jasnej, pastelowej kolorystyce, które doskonale sprawdzą się w codziennych stylizacjach.
– Jest mnóstwo butów typowo na wyjście wieczorne – eleganckie czółenka, sandałki, ale są również sportowe buty. Ciekawe jest w nich to, że one są sportowe, ale z taką klasą i elegancją. Można sobie naprawdę pokombinować i dobrać do tego fajnie ciuchy – mówi Barbara Kurdej-Szatan.
Zdaniem aktorki buty z wiosennej kolekcji marki Wojas są bardzo wygodne, a jednocześnie odznaczają się subtelnym, kobiecym fasonem. Miłośniczką butów tej firmy jest także Paulina Sykut. Prezenterka również docenia ich umiarkowanie sportowy charakter.
– Bardzo mi się to podoba, że te buty sportowe nie są aż tak bardzo sportowe. Że to jest np. jednolita skóra, są bardziej eleganckie. Te buty sportowe bardzo często zakładam do dość eleganckiej stylizacji, przełamuję ją – podkreśla Paulina Sykut.
Prezenterka dobiera rodzaj obuwia do okazji. Na wieczorne wyjścia lub gdy chce wyglądać elegancko zawsze wkłada pantofle na wysokim obcasie. W lecie są to sandałki na szpilce. Na co dzień jednak preferuje buty na znacznie niższym obcasie, często zupełnie płaskie.
– Na szczęście projektanci wypuszczają takie propozycje co sezon, że te buty, nawet na płaskim obcasie, są bardzo eleganckie, więc zaspokajają tak naprawdę wszystkie kobiece potrzeby – mówi Paulina Sykut.
W kolekcji męskiej na wiosnę i lato 2016 marki Wojas znalazły się natomiast półbuty, botki i sandały utrzymane w klasycznych kolorach, tzn. w czerni, szarości i brązie.
Czytaj także
- 2025-03-04: Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
- 2025-02-04: Jakub Rzeźniczak: Jestem dumny z tego, jaki teraz jestem. Mam przy boku osobę, która ma na mnie bardzo dobry wpływ
- 2024-09-17: Barbara Kurdej-Szatan: Przez pięć lat nie prowadziłam żadnych programów w telewizji. Tęskniłam za tym i uważam, że „Cudowne lata” będą hitem TVP
- 2024-09-25: Barbara Kurdej-Szatan: Moda ekologiczna jest nam bardzo bliska. Kupuję ciuchy lepszej jakości, ale dużo rzadziej
- 2024-08-20: Paulina Sykut-Jeżyna: „Halo tu Polsat” ma być inne od tego, co jest teraz na rynku. Mam swój pomysł na siebie w tym programie i nikim nie zamierzam się inspirować
- 2024-08-23: Paulina Sykut-Jeżyna: W czasie urlopu przez dwa tygodnie się nie malowałam. Bardzo lubię chodzić bez makijażu, ale moja praca go wymaga
- 2024-08-13: Paulina Sykut-Jeżyna: Byłam już na Mazurach, a teraz lecę do Grecji. Wszędzie ceny wzrosły, ale przecież można wybierać różne miejsca i wedle uznania planować wydatki
- 2024-11-14: Maja Sablewska: Bohaterki mojego programu mają mnie na sto procent, czują to i obdarzają mnie zaufaniem. Jestem zupełnie inna niż wtedy, kiedy zaczynałam robić te metamorfozy
- 2024-02-16: Anna Jurksztowicz: Powinniśmy mieć większą wiedzę na temat osteoporozy. Po 50. roku życia należy mierzyć wzrost i badać gęstość kości
- 2023-12-15: Barbara Kurdej-Szatan: Teraz gram głównie w teatrach. Przede wszystkim w Warszawie, ale też w czterech spektaklach objazdowych
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.